کد خبر : 26384 / /
/

بهترین رنگ تیشرت مردانه چیست؟( زیباترین رنگ تیشرت را بشناسید!) نکات انتخاب رنگ تیشرت مردانه برای پوست تیره، رنگ لباس برای پوست روشن چیست؟

 

 

همه ی ما چندین نوع تیشرت با طرح و رنگ‌ مختلف در کمد لباس خود داریم که از آن ها در محیط‌های رسمی و غیر رسمی استفاده می کنیم. توجه به اینکه تیشرت باید بر اساس سلیقه و موقعیت مورد استفاده انتخاب شود، میتواند به ما این شانس را بدهد که استایل جذاب تری داشته باشیم. در ادامه به نکات مهمی که برای انتخاب بهترین رنگ تیشرت مردانه باید لحاظ شود، می پردازیم.

بهترین رنگ تیشرت مردانه

رنگ‌بندی متنوعی از تیشرت مردانه در بازار موجود است و می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود بهترین رنگ را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای خرید تی شرت معرفی می کنیم.

1- سفید

رنگ سفید از بهترین رنگ‌های کلاسیک برای مردان به شمار می‌آید که میتواند استایل جذابی را برای شما بسازد. با اینکه تیشرت سفید با هر رنگ پوستی متناسب است، اما به طور مشخص به افرادی که  پوستی تیره دارند توصیه می کنیم، از این رنگ تیشرت زیاد استفاده کنند. اگر دوست دارید درباره انتخاب رنگ تی شرت متناسب با رنگ پوست بیشتر بدانید، اینجا را دنبال کنید.

درباره ست هایی که با تیشرت سفید میتوان ساخت، میتوان به ترکیب تیشرت سفید با شلوار جین آبی یا مشکی اشاره کرد؛ این استایل در عین حال که ساده و راحت است شیک و جذاب نیز خواهد بود. همچنین اگر علاقه چندانی به پوشیدن تیشرت ندارید، میتوانید در فصل های غیر گرم سال، از این تیشرت در کنار یک پیراهن اسپرت استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم همیشه یک تیشرت سفید ساده در کمد خود داشته باشید. 

2- مشکی

مشکی پرطرفدارترین و بهترین رنگ تیشرت مردانه در میان آقایان است. تمام افراد با هر سلیقه‌ای حداقل یکبار تیشرت مشکی خریداری و استفاده کرده‌اند. رنگ مشکی سازگاری بالایی با روحیه مردانه آن‌ها دارد و می‌توانند در کنار انواع مختلفی از شلوار‌ها استفاده کنند.

آقایانی که پوست تیره دارند، بهتر است از لباس‌هایی با رنگ تیره اجتناب کنند، چرا که ظاهر لباس‌شان دیده نمی‌شود و رنگ پوستشان تیره‌تر به نظر می‌رسد. در این صورت بهترین انتخاب شما برای خرید تیشرت مردانه جذاب، رنگ‌های روشن است که با رنگ پوستتان به خوبی ترکیب شود. 

شما می‌توانید از شلوار جین اسلیم مشکی با کفش یا کتانی برای ست کردن این استایل استفاده کنید. کتونی سفید رنگ یک انتخاب جالب برای مردان جوان در این استایل است.

3- سرمه ای 

سرمه‌ای نیز از رنگ‌های پرطرفدار و محبوب بین آقایان است که در دو طیف کلی سرمه‌ای کمرنگ و پررنگ تقسیم بندی می شود. تیشرت سرمه‌ای را می‌توانید با انواع شلوار‌های کتان، جین و همچنین کفش‌های مختلف بپوشید تا استایلی جذاب و خاص داشته باشید ؛ این پوشاک به دلیل طراحی ساده و متفاوتش مورد توجه بسیاری از افراد است.

تیشرت سرمه ای

4- طوسی

طوسی از رنگ‌های پرمصرف در میان آقایان با سلیقه‌ها و رنگ پوست‌های متفاوت است. خود طوسی نیز ممکن است در طیف‌های متفاوتی وجود داشته باشد و می‌توانید تنوع بالایی از این رنگ را خریداری کنید. 

رنگ طوسی را برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند ، توصیه می کنیم تیشرت طوسی یا خاکستری را با انواع شلوار جین، شلوار کتان در تمام فصول سال می‌توان ست کرد.

5- آبی تیره

رنگ آبی نیز یکی از رنگ هایی است که طیف های مختلفی دارد و شما میتوانید از پولوشرت و تیشرت های آبی استفاده کنید. در بین این طیف رنگی، رنگ آبی تیره یکی از بهترین رنگ های تیشرت مردانه است که شما میتوانید آن را حتی با یک کت تک مردانه نیز بپوشید و تیپ اسپرت جذابی را بسازید. پیشنهاد می کنیم این رنگ را به تی شرت های خود اضافه کنید.

6- زرد و لیمویی

معمولاً افراد کمتری از تیشرت‌های رنگی رنگی با رنگ‌های شاد استفاده می‌کنند. شاید این باور وجود داشته باشد که رنگ‌های شاد تناسبی با شخصیت مردانه ندارد. این باور اشتباه است و استفاده از رنگ‌های روشن مانند لیمویی یا زرد می‌تواند تأثیر مثبتی بر روحیه و خلقیات فرد داشته باشد.

تیشرت های با رنگ های جذاب و زنده، یه انتخاب ایده آل برای محیط های غیررسمی است.

7- صورتی یا بنفش

تیشرت صورتی مردانه

مورد آخری که در این مطلب پیشنهاد می کنیم، تیشرت صورتی است. بسیاری این رنگ را مخصوص خانم ها میدانند. اما آقایان نیز می توانند از تم تیره رنگ صورتی یا سرخابی و بنفش برای ایجاد استایلی جذاب، استفاده کنند. این رنگ تیشرت با ست شلوار طوسی ، خاکستری، سرمه ای و جین عالی ست می شوند.

سخن پایانی

در نهایتباید گفت ، بسته به سلیقه شماست که رنگ تیشرت را انتخاب کنید. اما بهتر است به برخی از نکات مهمی که گفتیم توجه داشته باشید، که مثلا اگر قرار است در یک محیط رسمی یا ملاقات کاری از تیشرت استفاده کنید، رنگ های مشکی، سفید و آبی تیره معمولاً مناسب تر هستند. در صورتی که قرار است در یک رویداد رسمی شرکت کنید، رنگ های تیره و روشن مانند نارنجی، سبز، آبی و قرمز هم می‌توانند گزینه‌ی خوبی باشند. به هر حال، مطمئن باشید که رنگی را انتخاب می‌کنید که با پوشیدن آن خود را راحت و اعتماد به نفس می‌بینید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.