کد خبر : 26385 / /
/

 

 

 

 

قطعا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید کالایی را بخرید ولی نمی‌دانید که حدود قیمت آن چقدر است. شاید جستجو در گوگل یا حتی فضاهای مجازی راهکاری ساده به نظر برسد اما مجموعه‌ای از نتایج ظاهر می‌شوند که میان انبوهی از اطلاعات سر در گم خواهید شد زیرا قیمت‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت هستند. پیدا کردن سایتی که قیمت‌ها را به طور دقیق نشان دهد، هنر است.

با ما همراه بمانید تا درمورد شیرآلات بدانیم که کدام سایت بهترین عملکرد را داشته است که می‌توانید قیمت‌ها را مستقیم از فروشنده و کارخانه بدون واسطه به دست آورید.

برای مشاهده رسانه تخصصی حوزه شیرآلات وارد سایت صنف ما شوید

شیرآلات

شیرآلات ضروری‌ترین وسیله‌ای هستند که در هر خانه، سوئیت، خوابگاه، آزمایشگاه، مسجد، اداره، مغازه، فروشگاه، دانشگاه، مدرسه و مجموعه فرهنگی، ورزشی و ... وجود دارند. شیر یا شیرآلات در لوله کشی وسیله‌ای است که برای باز و بست، تنظیم و کنترل جریان مایع یا گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیرآلات‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • شیرآلات بهداشتی (شیرآلات ساختمانی و خانگی): از شیر آلات بهداشتی برای قطع و وصل جریان آب و ترکیب آب سرد و گرم با یکدیگر استفاده می‌شود و چون در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد مهم است که نمای زیبایی هم داشته باشند.
  • شیرآلات صنعتی: شیرآلات صنعتی نوعی تجهیز مکانیکی بوده که که در سیستم‌های لوله کشی دما، فشار، جریان و سطح مایعات برای قطع و وصل کامل جریان و جهت تنظیم سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی همواره مدل‌های جدیدی از شیرآلات به بازار می‌آیند که تکمیل کننده نمونه قبلی خود بوده و با شکل و ویژگی‌های جدید و نوین‌تر به بازار معرفی می‌شوند؛ به طور مثال برخی از آن‌ها لمسی هستند در حالیکه مدل‌های دیگری از آن را باید به صورتی دستی باز و بسته و تنظیم کرد. از آنجایی که شیرآلات به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌بایست کیفیت قابل قبولی داشته و از مواد مرغوب ساخته شده باشد.

 

6

 

برندهای مختلفی از شیرآلات وجود دارند که هر کدام پاسخگوی بخشی از نیازها و سلیقه‌ها بوده که نسبت به خرید آن می‌توان اقدام کرد. شیرآلات انتخاب شده برای خرید باید طوری باشد که ایمن بوده و برطرف کننده نیازهای افراد یا واحد صنعتی باشد که با مشورت با افراد ماهر می‌توان نوع مناسب آن را انتخاب و خریداری کرد. به جز نصاب و تعمیرکار،  فروشندگان و تولیدکنندگان از جمله افرادی هستند که اطلاعات کاملی درباره محصول داشته که روی کمک آن ها حساب کنید.

 

از کجا شیرآلات بخریم؟

بهترین سایتی که می‌توان به صورت اینترنتی مجموعه‌ای از قیمت‌ها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کرد، صنف ما نام دارد. در صنف ما مستقیما کاربران با یکدیگر تماس می‌گیرند که هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد زیرا مجموعه‌ای از تولید کنندگان و فروشندگان گرد هم آمده‌اند تا امکان خرید راحت و لذتبخش را تجربه کنید. بدین منظور تمامی تولید کنندگان و فروشندگان محصولات خود را در سایت درج کرده و خریداران می‌توانند به راحتی با یک جستجوی ساده آنچه را که می‌خواهند را بیابند و حتی آدرس، شماره تماس و نوع فعالیت صنف را مشاهده نمایند تا با خیال آسوده خرید مطمئن و لذتبخش را تجربه کنند.

راه‌های ارتباطی با صنف ما:

  • شماره تماس: 09031306888
  • وبسایت: senfemairan.com
  • ایمیل: info@senfemairan.com

بخش دیگری از سایت صنف ما به وبلاگ اختصاص یافته است که به افزایش اطلاعات عمومی کمک کرده و جدیدترین مطالب را می‌توانید در این بخش مطالعه کنید. صنف ما از همان ابتدای فعالیت خود در تلاش بوده است تا بستری را فراهم کند که پیدا کردن اطلاعات مورد نظر و همکاران آسان‌تر شود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.