کد خبر : 26386 / /
/

 

 

 

تندیس زرین و لوح سومین کنگره بین‌المللی مسئولیت اجتماعی سفیران سلامت خاورمیانه به واسطه اقدامات اثربخش اجتماعی کلینیک پوست و مو و زیبایی نیایش به محمد عمیقی مدیرعامل این مجموعه اهدا شد.

در لوح تقدیر رئیس شورای سیاستگذاری سومین دوره کنگره بین‌المللی مسئولیت اجتماعی سفیران سلامت خاورمیانه به محمد عمیقی آمده است: اهتمام ویژه حضرتعالی و همکاران و توجه و عمل به مسئولیت اجتماعی مجموعه را ارج نهاده و سپاس نامه سومین دوره کنگره بین‌المللی مسئولیت اجتماعی سفیران سلامت خاورمیانه را تقدیم حضور ارزشمندتان می نماییم. آرزومندیم در مسیر ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت و خدمت به جامعه محرومین به توفیقات روزافزون دست یابید.

کلینیک پوست و مو و زیبایی نیایش در قالب مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر توانسته به یکی از اثرگذارترین مراکز زیبایی ایران تبدیل شود.

نقش تهران بیوتی سنتر (Tehran_beautycenter ) با اشتغال زایی گسترده برای جوانان در توسعه گردشگری سلامت کشور نیز پررنگ است.

مجموعه تهران بیوتی سنتر با استفاده از تجارب برترین پزشکان ایران، تمامی خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت برای مراجعین خود انجام می دهد. کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، جراحی پلک، بلفاروپلاستی، تزریق ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کاشت ابروی طبیعی، کاشت ابرو، لیپوماتیک، پیکرتراشی و لاغری از خدمات کلینیک زیبایی نیایش است.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.