کد خبر : 26387 / /
/

 

سرویس کپی ترید فارکس که به عنوان تجارت اجتماعی، تجارت آینه ای یا تجارت خودکار شناخته می شود، بیش از یک دهه است که با پذیرش و محبوبیت عمومی، در حال رشد است. در حال حاضر، به لطف رسانه های اجتماعی و اینترنت پرسرعت، اطلاعات صنعت، اخبار مالی و تجزیه و تحلیل بازار اکنون همه با سرعت برق منتشر می شوند. این عوامل، همراه با قدرت جمعیت و داده‌های احساسات پیشرفته، به تقویت پلت‌فرم‌های معاملاتی کپی ترید فارکس کمک می‌کنند و محبوبیت این پلتفرم‌ها با تولید سیگنال‌های تجاری و ورود سرمایه‌گذاران به بازار با موقعیت‌های جدیدی که مردم می‌خواهند کپی کنند، افزایش یافته است.

در ادامه این بخش توضیحاتی در رابطه با کپی ترید فارکس ارائه داده ایم و چند نمونه از بهترین سرویس کپی ترید فارکس را معرفی خواهیم کرد.

 

کپی ترید فارکس چیست؟

ایده کپی ترید فارکس بسیار ساده است؛ با استفاده از این سرویس می توانید از فناوری برای کپی کردن معاملات فوری فارکس (سیگنال های فارکس) سایر سرمایه گذاران زنده (ارائه دهندگان سیگنال معاملات فارکس) که می خواهید دنبال کنید، استفاده کنید. به این ترتیب، هر بار که آنها معامله می کنند، می توانید به طور خودکار معاملات آنها را در حساب کارگزاری خود تکرار کنید (کپی کنید).

به بیان ساده تر، کپی‌ترید به فرآیندی گفته میشود که طی آن یک فرد میتواند تمامی معاملات و مدیریت آنها را از یک تریدر حرفه ای دیگر کپی کند. در روش کپی ترید بخشی از سرمایه یک فرد به حساب تریدر حرفه ای متصل میشود با این روش همه ی فعالیت های تریدر حرفه ای اعم از باز کردن پوزیشن تعیین حد ضرر و ثبت سود و مقدار درصد از حجم کل بر اساس مقدار سرمایه درگیر شده در حساب فرد کپی کننده هم ثبت می شود.

یعنی شما به عنوان کاربر تازه کار با انتخاب یک تریدر حرفه‌ای تمامی فعالیت های اورا مو به مو اجرا میکنید. هر چه که او می‌خرد شما نیز می‌خرید و  هر چه که او می‌فروشد شما نیز می‌فروشید و به این ترتیب تمامی اعمال او را عیناً کپی می کنید و بر اساس سودی که تریدر شما کسب میکند شما نیز به همان میزان کسب خواهید کرد البته بر اساس مقدار سرمایه‌گذاری.

 

17

 

آشنایی با بهترین سرویس کپی ترید فارکس

در ادامه چند نمونه از بهترین و معتبر ترین سرویس های کپی ترید فارکس را معرفی کردیم:

 

اسپازیو

اسپازیو یکی از بهترین سرویس های کپی ترید در ایران است. اسپازیو دارای نرخ سود بسیار بالاتری به نسبت سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد. معاملات مجموعه اسپازیو در بازار فارکس انجام میشود که ریسک بسیار پایین‌تری نسبت به بازار کریپتو دارد که احتمال از دست رفتن سرمایه نزدیک به صفر است. در واقع شما به عنوان فرد کپی‌کننده تنها کافی است حساب معاملاتی بروکر خود را به سیستم کپی‌تریدینگ مجموعه اسپازیو متصل کنید و شاهد معاملاتی باشید که در غالب استراتژی های معاملاتی مجموعه اسپازیو می باشد.

تیم اسپازیو از افراد با تجربه و متخصص دربازار های مالی فارکس و رمز ارزها تشکیل شده است. مجموعه اسپازیو حق انتقال و برداشت وجه از حساب معاملاتی را نخواهد داشت و تنها دسترسی به حساب معاملاتی دارد.

 

Pepperstone

Pepperstone ، یک کارگزار مستقر در ملبورن است که متخصص در ارائه دسترسی بازارها به ابزارهای مالی، از جمله فارکس، شاخص، سهام، کالاها و CFD ارزهای دیجیتال است و طیف رو به رشدی از بازارهای قابل معامله، تحقیقات با کیفیت خوب و پشتیبانی از چندین پلتفرم کپی ترید اجتماعی را ارائه می دهد.

 

Vantage

Vantage یک کارگزار CFD جهانی و چند دارایی است که به مشتریان امکان دسترسی به یک سرویس زیرک و قدرتمند برای تجارت CFD در فارکس، شاخص‌ها، کالاها، ETFها و سهام را می‌دهد. این سرویس کپی ترید فارکس، با بیش از 10 سال حضور در بازار، به معامله گران خود اجرای سریع برق آسا و اسپرد رقابتی ارائه می دهد.

 

FXCM

FXCM که با نام بازارهای سرمایه فارکس نیز شناخته می شود، یک کارگزار خرده فروشی ارز برای تجارت در بازار ارز است. FXCM به معالمه گران اجازه می‌دهد تا در بازار ارز گمانه زنی کنند و معاملات قراردادی را برای تفاوت در شاخص‌ها و کالاهای اصلی مانند طلا و نفت خام فراهم می‌کند.

 

FP Markets

اگر از پلتفرم متاتریدر یا cTrader استفاده می کنید، سرویس کپی ترید فارکس FP Markets یکی از گزینه های خیلی عالی برای شما خواهد بود که به عنوان یک کارگزار ایمن با ریسک متوسط برای معاملات فارکس و CFD شناخته شده است. همچنین FP Markets دسترسی به مجموعه پلتفرم Iress را فراهم می کند که بیش از 10000 نماد قابل معامله را ارائه می دهد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.