کد خبر : 26388 / /
/

 

 

در کارخانه‌های بزرگ تولید مواد دارویی، مواد شوینده، بهداشتی، آرایشی، مواد غذایی و آشامیدنی تعداد بسیار زیادی از محصولات در مدت زمان کم تولید می‌شوند. برای اینکه بتوان با نظم و ترتیب بیشتری به تولید پرداخت، نیاز است که از ماشین‌های صنعتی و اتوماتیک استفاده کرد تا بتوان تعداد زیادی از محصولات را تولید و بسته بندی کرد. ماشین ردیف کن بطری، یکی از انواع ماشین‌های صنعتی پرکاربرد در کارخانه‌های تولیدی دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و آشامیدنی است که محصولات آن‌ها باید درون بطری‌ها با ابعاد و حجم‌های مختلف بسته‌بندی شود.

توسط دستگاه ردیف کن بطری، بطری‌ها به صورت منظم در کنار یکدیگر در خط نوار نقاله چیده شده و سپس وارد خط تولید می‌شود یا اینکه از خط تولید خارج شده و وارد خط بسته بندی می‌شوند. دستگاه ردیف کن بطری که به آن دستگاه آنسکرامبلر( unscrambler ) هم گفته می‌شود یکی از ماشین‌های بسیار پرکابرد در صنایع مختلف نظیر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی و ... بوده که تاثیر زیادی روی افزایش سرعت تولید دارد.

با افزایش روز افزون جمعیت نیاز به محصولات دارویی، بهداشتی، غذایی، خوراکی و آشامیدنی افزایش پیدا می‌یابد. کارخانه داران سعی می کنند با استفاده از ماشین‌های اتوماتیک و صنعتی در خط تولید کارخانه، سرعت را افزایش داده تا به بهره وری و سوددهی بیشتری برسند و از سویی دیگر نیازهای مشتریان را به سرعت تامین کنند.

 

مشخصات دستگاه ردیف کن بطری

مجموعه پایدار صنعت نوین بهترین سازنده ردیف کن بطری بوده که با 15 سال سابقه کار انواع دستگاه ردیف کن، پر کن و ... را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. دستگاه‌های ردیف کن بطری یک مخزن با نوار بالابر برای رساندن بطری به مخزن اصلی ماشین دارند. ظرف‌های ردیف شده با ریل بادی Air Conveyor از ماشین خارج می‌شوند. ماشین ردیف کن بطری اتوماتیک بوده که دارای مانیتور کنترل الکترونیکی و کنترل دور الکترونیکی است.

پایدار صنعت نوین بهترین سازنده دستگاه ردیف کن بطری بوده که دستگاه‌ها به دلیل مقاوم بودن بدنه و استفاده از قطعات با کیفیت بسیار پر فروش و عالی هستند.

 

4

 

مزایای استفاده از بهترین سازنده ردیف کن بطری

دستگاه ردیف کن بطری توانایی ردیف کردن و منظم سازی انواع بطری با ابعاد و حجم‌های متفاوت را دارد. چنین دستگاهی را می‌توان به ماشین‌های برچسب زن و سیستم مونتاژ یا پرکننده متصل کرد تا نظم و سرعت تولید افزایش یابد. به وسیله دستگاه ردیف سازی بطری‌ها به راحتی و بدون پیچیده کردن سیستم‌های خط تولید و عدم نیاز به سرمایه زیاد می‌توان سرعت تولید را افزایش داده و باعث افزایش بهره وری و سودآوری بیشتر کارخانه‌ها شد که به دنبال آن خطاهای پرهزینه و هزینه‌های نیروی کار نیز کاهش خواهد یافت.

با خرید ردیف کن بطری، شاهد خواهید بود که به واسطه وجود چنین دستگاهی، در مدت زمان کوتاه (به عنوان مثال: یک دقیقه) حدودا صدها بطری را در کنار یکدیگر کاملا منظم چیدمان شده و وارد خط تولید و یا بسته بندی می‌شوند.

دستگاه های ردیف کن بطری مانع از ورود آلودگی به درون بطری می‌شوند و امکان تنظیم سرعت دستگاه برای حجم بالای کاری را دارند. همچنین توسط چنین دستگاه‌هایی می‌توان بطری‌های معیوب، نازک و یا دفرمه شده را از خط تولید خارج کرد.

 

موارد استفاده از بهترین سازنده ردیف کن بطری

از دستگاه اتوماتیک ردیف کن بطری در موارد متعددی استفاده می‌شود. در ادامه به کاربرد استفاده از دستگاه ردیف کن بطری در خطوط بسته بندی مختلف اشاره می‌شود، از جمله:

  • آب معدنی
  • آبمیوه
  • نوشابه
  • لبنیات مانند دوغ، کفیر، شیر و ...
  • مالشعیر
  • عسل
  • شوینده مانند مایع لباسشویی، نرم کننده، سفیدکننده و ...
  • صنایع دارویی
  • روغن مایع
  • ...

 

پایدار صنعت نوین

پایدار صنعت نوین مجموعه‌ای با سابقه درخشان بوده که در زمینه طراحی و ساخت دستگاه ردیف کن بطری همواره به بهترین شکل ممکن عمل کرده است. با پایدار صنعت نوین که بهترین سازنده ردیف کن بطری است کارخانجات  و کارگاه‌ها می‌توانند سرعت کار را افزایش داده تا راندمان کاری هم بالا رود. از سویی دیگر تولید به صرفه خواهد بود که در زمان و هزینه‌ها به طور چشمگیری صرفه‌جویی می‌شود.

راه‌های ارتباطی با پایدار صنعت نوین برای تهیه و خرید بهترین دستگاه ردیف کن بطری در ادامه آمده است:

وبسایت:paydarsanaat.com

همراه:09029098767

همراه:09126643585

همراه:02146847283

واتساپ:+989029098767

info@paydarsanaat.com

 

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.