کد خبر : 26408 / /
/

تبلیغات گسترده در تلگرام چیست؟ مزایای تبلیغات گسترده در تلگرام و شیوه اجرای آن چیست؟ روش های تبلیغات گسترده در تلگرام کدامند؟ تبلیغات گسترده تلگرام در نمادین

 

 

چیستی تبلیغات گسترده در تلگرام

اگر به دنبال بیشترین دیده شدن در بین کاربران تلگرام با راحت ترین روش هستید، چند دقیقه ای را در سایت نمادین با ما همراه باشید!

نام دیگر تبلیغات گسترده، تبلیغات بازدیدی تلگرام است. این روش از تبلیغات یکی از رویه های تبلیغ در تلگرام است (البته در اینستاگرام نیز روشی مشابه با این روش به نام روش تبلیغات گسترده وجود دارد). در این شیوه، میزان هزینه کرد شما برای تبلیغ محصول، برابر است با تعدادِ بازدید های صورت گرفته از محتوای تولید شده. به عبارتی هزینۀ پرداختی مساوی است با تعداد بازدید.

این روش‌ یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که به آسانی و با شتاب بسیار بالا نام تجاری و کانال خود را با هزینه ای بسیار نا چیز می توانید مطرح کنید. چرا که پیام رسان تلگرام بر پایه بازدید است. بنابراین اقتصادی بودن، هدفمند بودن و داشتن قابلیت بررسی کمی و کیفی بیشتر مخاطبان را مجاب کرده از روش تبلیغات گسترده در تلگرام برای درج آگهی استفاده کنند.

 

چه کسب و کار هایی از روش تبلیغات گسترده در تلگرام استفاده کنند؟

ماهیت تبلیغات گسترده در تلگرام، به بهتر دیده شدن و پیشرفت کسب و کار شما منجر می شود. چرا که این روش به دنبال تبلیغ هدفمند است و با توجه به موضوع بیزینس شما و مخاطبان کسب و کار، محتوای تبلیغی را مستقیم به سمت کانال های مد نظر شما هدایت می کند.

کارشناسان امین شما در سایت نمادین به شما همراهان همیشگی و وفادار کمک می کنند تا با در نظر گرفتن پیشه و کسب و کار شما، مناسب ترین کانال ها و گروه های تلگرامی را در راستای بیشتری بازدید برای بهتر دیده شدن شما انتخاب کنند. مثلاً وقتی شما در حوزۀ آموزشگاه های درسی فعالیت می کنید، دیگر نیازی نیست که محتوای تبلیغاتی شما در کانال ها و گروه های حوزه خودرو یا صادرات مواد غذایی قرار گیرد. زیرا مشتریان و مخاطبان شما در این کانال ها فعالیت نمی کنند.

 

تبلیغات گسترده تلگرامی را چگونه اجرا کنیم؟

  1. ارتباط مستقیم با ادمین های کانال های پر بازدید و سفارش تبلیغات به صورت بسیار گسترده در تلگرام. در این روش ابتدا باید به درستی کانال مناسب را پیدا کنید و بعد خودتان با ادمین وارد مذاکره شوید تا از ظرفیت آن برای تبلیغ محصول خودتان استفاده کنید.
  2. برون سپاری صفر تا صد یا بخشی از پروژه تبلیغات گسترده در تلگرام به مؤسسه های تبلیغاتی. به باور غلط روش دوم به ظاهر کمی هزینه اش بیشتر است، اما چون وظیفه ذاتی این مؤسسه ها انجام پروژه های تبلیغی است، با کمترین هزینه و به بهترین شکل کار را جمع می کنند. سایت نمادین بهترین مجموعه برای انجام این کار است که با استفاده از کارشناسان مختلف در حوزه های متفاوت، هر بخش از کار را به درستی انجام می دهند تا در تبلیغ محصول تان بیشترین بازدهی را شاهد باشید.

 

برتری تبلیغات گسترده در تلگرام

 

برتری تبلیغات گسترده در تلگرام

تلگرام بیشترین کاربر را در بین پلتفرم هایِ پیام رسان به خود اختصاص داده است. گستردگی تعداد کاربران در این بستر، ارتباط مستقیم با دیده شدنِ بیشترِ تبلیغات تلگرام دارد. وقتی در تلگرام محتوایی به صورت حرفه ای تبلیغ می شود، بیشترین بازدید را به خود اختصاص می دهد، چرا که بیشترین مخاطب را دارد.

برای سفارش تبلیغات گسترده در تلگرام، وقتی از سایت نمادین استفاده می کنید، خیالتان راحت باشد که بهترین محتوا را تولید و در بهترین کانال ممکن، پیام تبلیغاتی را منتشر خواهید کرد. با تبلیغات گسترده در تلگرام امکان دست یابی به اعضایی فعال و کار آمد و پر بازده بسیار زیاد است. با استفاده از این روش علاوه بر اینکه میزان بازدید کانال شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد، به آسانی و مانند آب خوردن نشان تجاری (برند) خود را در زمانی کوتاه به بیشترین جامعه مخاطبان تان معرفی خواهد شد.

 

روش های تبلیغات گسترده در تلگرام

 

روش های تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات نوتیفیکیشن اندرویدی و تبلیغ در سوپر گروه های پر بازده و تبلیغ گسترده در صفحه های معروف تلگرامی سه روش در تبلیغات گسترده در تلگرام است.

  • تبلیغ گسترده در کانال های تلگرام

در تبلیغ گسترده در صفحه های معروف، محبوب و مطرح تلگرام، بَرنوشته (بنر) تبلیغاتی به نمایش گذاشته می شود. این کانال ها بر اساس ارتباط موضوع تبلیغ شده با موضوع کانال انتخاب می شود. البته که کانال های عمومی یا کانال های سرگرمی (که اغلب بیشترین اعضا را به خود اختصاص داده اند) برای تبلیغ هر موضوعی مناسب است. در این کانال ها وقتی بنر تبلیغاتی به نمایش در می آید، حداقل به چند صد هزار نفر نشان داده می شود.

برای اینکه کسب و کار شما به یک نشان تجاری معتبر تبدیل شود، تبلیغات گسترده در کانال های تلگرامی، با توجه به هزینه ای که صورت می گیرد، روش مناسب، مؤثر و به صرفه ای است. بیشتر کاربرانی که با این روش به کانال تلگرامی کسب و کار شما اضافه می شوند، تقریباً جزو اعضای وفاردار به شمار می آیند، چرا که خودشان با میل و علاقه عضویت در کانال را انتخاب کرده اند. کانال های ورزشی، کانال های خبری، کانال های موسیقی و موزیک، کانال های عمومی و سرگرمی و کانال هایی که مطالب پزشکی منتشر می کنند، برای تبلیغات گسترده در تلگرام بسیار مناسب و مؤثر هستند. وبگاه نمادین با شناسایی این کانال ها در کمترین زمان، محصول شما را با بیشترین جامعه هدف آشنا می کند.

  • سوپر گروه ها، بستری مناسب برای تبلیغات گسترده در تلگرام

همانند روش قبل این بار بنر تبلیغاتی مد نظر شما در در چندین هزار سوپر گروه های تلگرام به نمایش گذاشته می شود. ویژگی تعاملی در سوپر گروه های تلگرامی نسبت به کانال ها بازدهی آن را نسبت به تبلیغات گسترده در کانال های تلگرام بسیار افزایش می دهد. در این روش کاربران، در گروهی که محصول به نمایش در آمده است، دربارۀ محصول تبلیغ شدۀ شما، با هم بحث و گفتگو می کنند. این مسئله منجر به بهتر دیده شدن محصول می شود. البته آسیب هایی هم دارد که نیاز است با مشورت گرفتن از گروه تخصصی نمادین بیشترین بازدهی را با کمترین آسیب داشته باشید.

  • تبلیغات گسترده با استفاده از نوتیفیکیشن

استفاده از نوتیفیکیشن یکی از مطمئن ترین و مؤثر ترین روش های تبلیغات گسترده در تلگرام است. در این روش با سرعت بسیار فراوان و به صورت کاملاً هدفمند اعضایی جذب و ساماندهی می شود. به دلیل راندمان بسیار زیاد تبلیغ با استفاده از اندروید، تبلیغات گسترده با استفاده از روش نوتیفیکیشن طرفداران فراوانی دارد. در این روش مخاطب ها با سرعت زیاد به بازدهی مورد نظر می رسند.

وقتی کاربران برنامه های کاربردی، اپلیکیشن میزبان را استفاده می کنند، محتوای تولید شده برای تبلیغات به صورت متن تبلیغی یا بنر برای مخاطب به نمایش در می آید، وقتی مخاطب آن را می بیند به احتمال زیاد نسبت به آن محصول احساس نیاز بکند و با لمس بر روی تبلیغ ارسال شده، وارد کانال تلگرامی محصول تبلیغ می شود.

آنچه در این روش بسیار مهم است محتوای تولید شده برای توضیح کوتاه تبلیغی است. کارشناسان زبده نمادین کمک شایانی در این زمینه می توانند به شما بکنند و با مشاوره مناسب بهترین محتوای متنی یا تصویری را برای جذب حداکثری تولید کنند.

 در روش تبلیغ گسترده به صورت پوش نوتیفیکیشن، برای محصول شما چند صد هزار تبلیغ به کاربران نمادین ارسال می شود. به احتمال بسیار، شما کانال شما بیشتر از آنچه تصور می کنید، کاربر جذب کند و شاید هم بسیار کمتر از آنچه انتظار آن را دارید. میزان جذب در این روش بیشتر به موضوع کانال و دل پسند بودن آن بستگی دارد.

 

کلام آخر در مورد تبلیغات گسترده در تلگرام

امروزه، تلگرام در مقایسه با پیام رسان های موجود، با داشتن بیش از 7 صد میلیون کاربر فعال در جهان و بیش از پنجاه میلیون کاربر ایرانی فعال، اولین رتبه را به خود اختصاص داده است و راندمان بالایی را در جمع دیگر شبکه های اجتماعی به خود اختصاص دهد. از این رهگذر این پلتفرم مهم ترین بستر برای معرفی محصولات و تبلیغ آن ها به شمار می آید و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.