کد خبر : 26460 / /
/

 

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنعت پمپ های ساید چنل هستند، بلوئر ساید چنل علی رغم ساختار ساده خود دارای کاربرد های بسیار فراوان در صنعت دارد. معمولا بسته به نیاز، از برند های متفاوتی میتوان استفاده کرد. در ادامه به معرفی برند های محبوبی که وجود دارد خواهیم پرداخت.

 

·پمپ ساید چنل استریم

استریم یک برند بزرگ چینی می باشد که از تنوع بسیار زیاد و قیمت مقرون به صرفه خود توانسته جایگاه بسیار خوبی در ایران بدست بیاورد. ساید چنل استریم به دو صورت مکنده و دمنده ساخته شده است. مکانیسم این پمپ به گونه ای است که پره های قرار گرفته روی پروانه هوا از یک طرف مکش می کند و از طرف دیگر با فشار به بیرون انتقال می دهد. سایز ورودی و خروجی این پمپ 1 اینچ تا 4 اینچ است. شما می توانید این محصول را از شرکت رادوکو با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

فشار تولیدی این پمپ 100 الی 600 میلی بار در حالت دمش خود و 100 الی 440 میلی بار در حالت مکش است. هر کدام از این مدل پمپ با ظرفیت های متنوع در حالت های تک فاز و سه فاز تولید می شود. از مزایای این پمپ می توان به عملکرد کارآمد و قابل اعتماد، در اندازه ها و پیکربندی های مختلف، سطو کم صدا، راندمان بالا، در دسترس بودن لوازم یدکی و وزت پایین آن اشاره کرد. همچنین از معایب آن میتوان به هزینه اولیه بالا و در دسترس بودن محدود در برخی مناطق اشاره کرد. می توانید این محصول را با قیمت بسیار عالی از شرکت رادوکو خریداری کنید.

 

·پمپ ساید چنل رونتای

این پمپ به دلیل استحلاک پایین از محبوبیت بسیار زیادی در ایران برخوردار است. رونتای دارای هر دو قابلیت مکندگی و دمندگی می باشد و دارای بالاترین کییفیت ساخت است. از این پمپ اغلب در شرکت های بزرگ و حتی در کارگاه های کوچک نیز استفاده میکنند. فشار تولیدی این پمپ از 50 الی 700 میلی بار در حالت دمش و 50 الی 450 میلی بار در حالت مکش است. دبی تولیدی رونتای بین 20 الی 600 متر مکعب بر ساعت می باشد.

از مزایای این پمپ می توان به مقرون به صرفه بودن، نیاز های نگهداری کم، بادوام و ماندگار اشاره کرد. همچنین از معایب این محصول می توان به محدوده محصول محدود و امکان دارد برای کاربرد های فشار بالا مناسب نباشد، اشاره کرد.

پمپ ساید چنل گرینکو

 

·پمپ ساید چنل گرینکو

این محصول از تنوع خاصی برخوردار است و می توان به تک پروانه، دو پروانه و همچنین سه پروانه بودن آن اشاره کرد. این محصول دارای مدل های سه فاز و تک فاز هم می باشد. این پمپ در سایز های مختلف 1 تا 4 اینچ تولید می شود. سازنده این پمپ پروانه پمپ گرینکو را باریک تر ساخته است تا باعث کاهش فشار و افزایش دبی تولید شود. شما می توانید این محصول را با بهترین کیفیت از شرکت رادوکو خریداری کنید.

مکانیسم این پمپ دارای یک ورودی و یک خروجی و یک الکترو موتور 2900 دور در دقیقه است. این فرایند با کوپله شدن به پروانه و چرخاندن آن باعث مکش هوا از یک سمت و دمش آن با فشار از سمت دیگر می شود. از مزایا این پمپ می توان به بازدهی بالا، با دوام و ماندگار و سطوح کم صدا اشاره کرد. همچنین از معایب می توان به محدوده محصول محدود و هزینه اولیه بالاتر نسبت به برخی برند های دیگر اشاره کرد. کار شناسان شرکت رادوکو شما را در تهیه این محصول یاری خواهند کرد.

پمپ ساید چنل FPZ

 

·پمپ ساید چنل FPZ

این پمپ محصول کشور ایتالیا بوده و با بهترین آلیاژ ها ساخته می شود، از جمله محاسن آن کیفیت بالا و استهلاک پایین و بالطبع طول عمر بالای محصول می باشد. از مزایای این پمپ می توان به ساخت و ساز با کیفیت بالا، طیف گسترده ای از مدل های موجود و نگه داری و نصب آسان اشاره کرد. همچنین از معایب آن می توان به هزینه اولیه بالاتر نسبت به برخی برندهای دیگر و ممکن است برای برخی از برنامه های تخصصی مناسب نباشد، اشاره کرد.

پمپ ساید چنل SPC

 

·پمپ ساید چنل SPC

ساید چنل SPC از چند قطعه ی اصلی شامل الکترو موتور، پروانه، هوزینگ، لوله ورودی هوا و لوله خروجی هوا ساخنه شده است که هر کدام از آلیاژ مناسبی تولیده شده اند. الکترو موتور پمپ های دمنده اس پی سی 3000 دور بر دقیقه بوده و همچنین به صورت سفارشی می توان از کارخانه سازنده پمپ هواده spc، ساید چنل هایی با الکتروموتور خاص یا ضد انفجار تحویل گرفت. شما می توانید این محصول را از شرک رادوکو با بهترین قیمت خریداری کنید.

پمپ هواده SPC کیفیت قابل ملاحظه ای دارد و اگر نکات نگهداری و سرویس ساید چنل به صورت مرتب و به موقع اجرا شود، عمر بالایی در شرایط کاری مناسب خواهد داشت. از ویژگی های این پمپ می توان به طیف گسترده ای از مدل های موجود، قیمت های رقابتی و نیازهای نگهداری کم اشاره کرد. همچنین از معایب این محصول میتوان به راندمان کمتر در مقایسه با برخی از مارک های دیگر و مناسب نبودن برای کاربردهای فشار بالا مناسب، اشاره کرد. کارشناسان خبره شرکت رادوکو شما را در خرید این محصول راهنمایی می کنند.

در پایان، هر یک از این برندها در مورد پمپ های کانال جانبی، نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را دارند. در نهایت، بهترین انتخاب به نیازهای خاص برنامه شما و همچنین بودجه و در دسترس بودن شما در منطقه شما بستگی دارد. با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر برند، می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و پمپ کانال جانبی مناسب را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. شرکت رادوکو شما را در تمام مسیر خرید پمپ ساید چنل همراهی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.