کد خبر : 26499 / /
/

 

با گذشت ۱ ماه از سال ۱۴۰۲ و ورود به اردیبهشت ماه، تقریبا بازار ها روند خود را پیدا کرده و خرید و فروش در آن ها راه افتاده است. بعد از اینکه چند سالی صنعت ساختمان در رکود بود، در سال ۱۴۰۲ به نسبت از رکود خارج شده و جذابیت هایی برای سازندگان بوجود آمده است. از این رو تولیدات در زمینه ی مصالح ساختمانی نیز بیشتر شده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت انواع آجر در سال ۱۴۰۲ بپردازیم. کارخانه آجر سعدی به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان آجر، این گزارش را نسبت به خرید و فروش واقعی که در بازار اتفاق می افتد تهیه کرده است.

قیمت آجر سفال :

آجر سفال یکی از پرکاربرد ترین محصول در صنعت ساختمانی است. این محصول باتوجه به تنوعی که در ابعاد و اندازه، کیفیت و رنگ دارد در بسیاری از قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین کاربرد های بلوک سفالی استفاده در دیوارچینی های داخل و خارج ساختمان است. آجر سفالی که به نام های دیگری همچون تیغه و بلوک سفالی نیز معروف است در ابعاد مختلف قیمت های متفاوتی نیز دارد. قیمت آجر سفال در سال ۱۴۰۲ به عبارت زیر است.:

 

تیغه ۱۵ : هر قالب ۱۷۰۰ تومان

تیغه ۱۰ : هر قالب ۱۳۰۰ تومان

تیغه ۱۲ : هرقالب ۱۶۰۰ تومان

تیغه ۷ : هر قالب ۱۲۰۰ تومان

 

البته قیمت آجر بسته به نوع تولید دارای کیفیت های متفاوتی است و قیمت های آن نیز متغیر است. روش پخت آجر سعدی تمام اتوماتیک بوده و آجر تولیدی درجه ۱ می باشد. همچنین ابعاد آن نیز در استاندارد ترین حالت ممکن است.

 

قیمت آجر لفتون :

آجر لفتون نیز از دیگر آجر پر طرفدار و پرکاربرد است. آجر لفتون در نمای ساختمان، سقف زنی سوله سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از معروف ترین انواع آن نیز می توان به آجر لفتون ده سوراخ اشاره کرد. قیمت آجر لفتون در سال ۱۴۰۲ نیز به شرح زیر است :

آجر لفتون قالب بزرگ ۸۰۰ تومان

آجر لفتون قالب کوچک ۶۰۰ تومان

 

جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع دیگر آجر لفتون مانند آجر لفتون دوقلو، سه گل و غیره به وبسایت آجر سعدی مراجعه نمایید.

 

قیمت آجر زبره :

آجر زبره و یا آجر فشاری یکی از قدیمی ترین انواع آجر است. این آجر هنوز هم در دیوار چینی و ساخت قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه امروزه کمتر مورد توجه ساختمان ساز ها قرار دارد اما همچنان تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت آجر فشاری در اردیبهشت ماه به هر قالب ۳۶۰ تومان رسیده است.

 

خرید آجر سفال و لفتون :

کارخانه آجر سعدی واقع در دولت آباد اصفهان، یکی از قد یمی ترین و بزرگ ترین تولید کننده های آجر در سراسر کشور است. روش پخت آجر در کارخانه آجر سعدی بسیار به روز بوده و از روش پخت تونلی و تمام اتوماتیک استفادهع می کند. روش پخت تونلی باعث افزایش کیفیت آجر شده و آن را در برابر فشار بسیار مستحکم می کند. برای خرید انواع آجر سفال و لفتون می توانید به وبسایت آجر سعدی مراجعه کرده و با آن ها ارتباط بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.