کد خبر : 26575 / /
/

 

دکتر فاطمه ذوالفقاری کیست؟

دکتر ذوالفقاری یکی از بنیانگزاران دندانپزشکی تخصصی ایثار میباشند، ایشان بعنوان یکی از معدود متخصصان لثه و ایمپلنت در شرق و جنوب شرق تهران هستند که از نقاط مختلف کشور مراجعه کنندگان زیادی دارند، دندانپزشکی ایشان با نام ایثار نیز نام برده میشود،  ایشان ابتدا بعنوان دندانپزشک حرفه ای و پس از گذراندن دوره تخصص بعنوان دندانپزشکی متخصص فعالیت دارند.

14

 

تخصص دکتر ذوالفقاری چیست؟

تخصص جراحی لثه و پریودانتیکس یکی از مدارکی میباشد که دندانپزشکان نسبتا کمتری موفق به اخذ آن تابحال شده اند، مخصوصا در شرق و جنوب شرقی تهران ایشان بعنوان یکی از معدود متخصصان کشور در این مناطق میباشند که در حال فعالیت هستند، البته با این حال شاید جالب است بدانید که تعرفه های قیمتی دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری معمولا پایینتر از خیلی مراکز دیگر میباشد

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری چه مزایایی دارد؟

در دندانپزشکی ایثار یا همان دکتر ذوالفقاری شما علاه بر امکاناتی همچون پرداخت اقساط برخی خدمات که در جهت کمک به مردم بوده است، میتوانید از خدمات دیگری همچون مشاوره رایگان و گارانتی برخی خدمات بهره‌مند گردید.

آدرس دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری کجاست:

سراه افسریه،مشیریه، سی متری صالحی، پلاک242

نحوه دریافت نوبت در دندانپزشکی ایثار یا همان دکتر ذوالفقاری:

شما میتوانید از چند طریق اقدام به رزرو نوبت و ویزیت و مشاوره رایگان در دندانپزشکی ایثار (دکتر ذوالفقاری) بهره‌مند گردید

  1. ورود به سایت دندانپزشکی ایثار: https://isarclinic.com و رزرو نوبت آنلاین
  2. تماس تلفنی : 02133499950  و 09385008130
  3. از طریق سایت نوبت دات آی آر به آدرس: wwww.nobat.ir/isarclinic

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.