کد خبر : 26583 / /
/

همواره دغدغه ی خریداران ساعت مچی تهیه ساعتی است که بتوان با توجه به شرایط جوی و آب هوایی به خوبی از آن استفاده کرد و نیاز به نگهداری زیاد یا شرایط خاص نداشته باشد امروز با مقاله ای میخواهیم این مشکل که امروزه مورد توجه بسیاری از به اصطلاح ساعت بازان است را مورد بررسی قرار دهیم پس توصیه میکنم تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

 

 

اهمیت استفاده از ساعت مچی مناسب برای فصل

شاید شما هم مانند خیلی از مردم عادی تنها یک ساعت به دست می بندید و برای شما فرقی نمیکند که چه ساعت مچی به دست داشته باشید. با تجربه ای که در فروش ساعت مچی دارم میتوانم بگویم که این کار به شدت اشتباه است زیرا مانند گذشته ساعت تنها زمان را نشان نمی دهد و امروزه جزئی از مد و مکمل لباس شده است با توجه به این مهم باید ساعتی به دست بسته شود که با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه سکونت شما بهترین راندمان و راحتی را به شما ارائه دهد.

ابتدا به ساعتی مناسب برای خانم ها می پردازیم و در ادامه ساعتی مناسب برای آقایان را مورد بررسی قرار می دهیم با توجه به اینکه فصول پیش رو ( بهار و تابستان ) فصل های گرم به شمار می روند در این مقاله به ساعت های مچی مناسب برای فصول گرم تر سال تمرکز میکنیم.

ساعت مچی مناسب خانم ها در فصول گرما

ساعت های زنانه به طور کلی از چند دسته متفاوت تشکیل می شوند:

  • ساعت هایی با بدنه استیل و بند استیل بافت درشت یا بافت حصیری
  • ساعت هایی با بدنه استیل و بند چرم یا رابر پلاستیکی
  • ساعت هایی با بدنه استیل و بند برزنت یا پارچه ای
  • ساعت هایی با بدنه کامپوزیت و بند رابر یا پارچه ای

ابتدا در مورد ساعت های بدنه استیل صحبت میکنیم ساعت هایی که به علت داشتن آلیاژها حساسیت نمی دهند و نسبت به عرق دست در فصول گرم مقاوم ترند. ساعت هایی که بر خلاف تصور عموم بسیار مناسب هستند.

و اما اگر بند آنها هم استیل بافت درشت باشد تعرق دست بالاتر از مدل استیل حصیری خواهد بود زیرا در طرح استیل حصیری به علت وجود منافذ و راحت تر بودن بستن بند ساعت ها بهتر است از ساعت های با بند حصیری بهره بگیریم.

اگر از بند استیل خوشتان نمی آید و ساعتی با بند چرم را در نظر دارید میخواهم به شما بگویم که سخت در اشتباه هستید زیرا بند چرم در مواجهه با عرق دست زودتر پوسیده می شود و برای فصل گرم مناسب نیست اگر میخواهید بند با دوام تری داشته باشید توصیه من به شما خرید ساعت هایی با بند رابر پلاستیکی یا بند پارچه است. به علت اینکه پلاستیک در مواجهه با تعرق دست دوام بیشتری خواهد داشت و ساعت های با بند پارچه ای جریان هوا را به راحتی از خود عبور می دهند.

شاید از بند های بزرنتی خوشتان بیاید که دوام خوبی دارند اما به شدت تعرق دست را بالا می برند و وضع ناخوشایندی ایجاد میکنند.

ساعت های کامپوزیت با بند رابر نیز بیشتر برای ورزشکاران توصیه می گردد که بسیار با شرایط گرما سازگار هستند.

اگر شما میخواهید ساعتی برای استفاده روزمره داشته باشید ساعتی از جنس بدنه استیل و بند رابر یا پارچه ای را به شما توصیه میکن .به علت اینکه بهترین کارایی را در فصول گرما از خود ارائه می دهند.

25

ساعت مچی مناسب آقایان در فصول گرما

ساعت هایی مناسب برای آقایان نیز از دسته بندی هایی که در ساعت های زنانه به آنها پرداخته ایم تبعیت میکند منتها برای آقایان چون ست های به نسبت کمتری نسبت به خانم ها دارند نسبت به شرایط ست لباس برای خرید ساعت مچی به ترتیب موارد زیر را توصیه میکنم:

  • ساعت های فول استیل برای استفاده های رسمی ( جلسات و ... )
  • ساعت های بند رابر برای استفاده روزمره
  • ساعت های بند بزرنتی برای استفاده در شرایط کاری سخت
  • ساعت های کامپوزیت با بند رابر برای ورزش و امور پرتحرک

 

26

ترکیب رنگی مناسب ساعت های مچی در فصول گرما

به طور کلی برای خانم ها نمی توان رنگ خاصی برای فصول گرما تعیین نمود اما توصیه من به شما این است که از رنگ های تیره تر و مشکی فاصله بگیرید چون گرما را به شدت جذب میکنند و برای شما شرایط ناخوشایندی رقم میزنند این مهم برای آقایان نیز جالب توجه خواهد بود.

ساعت هایی با رنگ های شاد ( قرمز ، نارنجی و زرد و ....) برای این فصول مناسب تر خواهند بود همینطور ساعت هایی با رنگ های آبی و نظیر آن که در ساعت های با بند رابر بیشتر میتوان این رنگ ها را پیدا نمود.

به علت اینکه تنوع متریال استیل و چرم در رنگ بسیار پایین می باشد و شما انتخاب زیادی نخواهید داشت.

27

اندازه ساعت های مچی در فصول گرما

اندازه ساعت های مچی در خانم ها مطابق فصول دیگر از 28 تا 36 میلیمتر متغییر است که من برای فصل گرما ساعت هایی با قطر صفحه بالاتر را پیشنهاد می دهم همینطور برای آقایان نیز به علت پوشیدن تیشرت و لباس های آستین بلند ساعت هایی با قطر متعارف پیشنهاد می شود ( بزرگتر از 50 میلیمتر نباشند).

 

 

خرید ساعت مچی از فروشگاهی معتبر و با سابقه

بهترین انتخاب ها همواره با به کمک گیری بهترین پیشنهاد ها صورت می گیرند. گروه فروش اینترنتی نیپون (ساعت نیپون) با ارائه 13 سال تجربه در فروش ساعت مچی میتواند بهترین انتخاب برای مشاوره گرفتن و در نهایت خرید ساعت توسط شما باشد. این گروه در سال 1389 در تهران کار خود را آغاز نمود و شما میتوانید برای خرید ساعت مچی مناسب خود به سایت این گروه به آدرس www.nipponshop.ir  همینطور با تماس با شماره 09386888727 بهترین مشاوره و خرید را داشته باشید. ساعت نیپون نمایندگی برندهای مطرح جهانی همچون گس ، کاسیو ، بیگوتی ، دنیل کلین و کلبرت می باشد و همواره بهترین مدل های این برندها را ارائه می دهد. بر خلاف فروشگاههای اینترنتی دیگر این گروه از سال 1398 شعبه حضوری خود را در تهران محله مرزداران راه اندازی نموده است و مشتریان عزیز میتوانند به صورت حضوری ساعت موردنظر خود را خرید نمایند و با خیال راحت انتخاب کاملی داشته باشند.

نیپون ، درخشش در تلالو زیبای ثانیه ها

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.