کد خبر : 26625 / /
/

ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین وسایل در هر منزلی است و اگر خراب شود شما نگران خواهید شد. به خصوص اگر در منزل تعدادتان زیاد باشد و این کمی سخت است. بالاخره برای هر ماشین لباسشویی مشکلاتی پیش می آید و کاملا موضوع طبیعی است. مشکلات دستگاه اگر کوچک و جزئی باشد با کمی مطالعه و راهنمایی می توانید خودتان آن را برطرف کنید. همیشه سعی کنید از این دستگاه به طور صحیح و درست نگهداری نمایید.

 

هنگامی که دستگاه شما با مشکلاتی رو به رو شد سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا  یک ایراد جزئی باعث می شود مشکلات دستگاه بیشتر شود و مجبور شوید برای تعمیر آن هزینه ی بیشتری را پرداخت نمایید. توصیه ما به شما عزیزانی که در اهواز زندگی می کنید این است که هنگامی که احساس کردید دستگاهتان دچار مشکل شده است از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز بخواهید برای تعمیر، دستگاهتان را بررسی کنند.

باز نشدن درب و تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

بعضی مواقع پس از تمام شدن کار هر چقدر که سعی می کنیم درب دستگاه باز نمی شود. ممکن است که باز نشدن درب دستگاه به علت جانخوردن صحیح درب باشد. شما ابتدا باید ماشین را خاموش کنید و درب را به درون هل دهید. بعد ماشین را دوباره چند ثانیه روشن نمایید. کمی صبر کنید و بعد ماشین را خاموش کنید. پس از چند دقیقه درب را باز کنید.

اگر درب باز نشد ماشین را از پریز برق  بیرون بکشید. اگر درب دستگاه باز نشد وقت آن است که به مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز مراجعه کنید. توصیه ما به شما این است که حتما برای تعمیر دستگاه از تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز بخواهید مشکل را رفع کنند، زیرا که اگر ماشین شما به کمک تعمیرکارهای بی تجربه و بدون تخصص تعمیر گردد، مشکل ماشین رفع نمی شود حتی ممکن است مشکلات بیشتری برای دستگاه شما پیش بیاید.

خشک نشدن البسه و تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

دستگاه های امروزی به غیر از شستشو، خشک کردن البسه هم انجام می دهند، البته لباسشویی در هر مدلی که باشد توانمندی این آپشن فرق می کند‌. بعضی مواقع امکان دارد این مکانیزم را به درستی انجام ندهند و دچار خرابی شوند. لباسشویی هایی که خشک کن ندارند مرطوب بودن  لباس ها کاملا عادی است. پس باید تنظیم برنامه و دور خشک کن را به درستی بررسی کنید.

 اما گاهی زیاد قرار دادن لباس ها داخل دستگاه باعث می شود البسه به خوبی خشک نشود و شما هر چقدر تلاش می کنید مشکل دستگاه حل نمی شود. پس باید برای حل این مشکل با مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید تا به طور جامع شما را راهنمایی کنند. نمایندگی لباسشویی ایندزیت اهواز بسیار تجربه و مهارت بالایی در این زمینه دارد و دستگاهتان از صفر تا صد تعمیر می گردد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

لرزش ماشین لباسشویی

بررسی کنید که دستگاه شما تراز باشد. اگر دستگاه تراز نبود طبق راهنمایی ها در دفترچه ماشین لباسشویی تراز شود. اگر یک تراز روی دستگاه قرار دادیم حالت تراز باید معلوم باشد. شیب آشپزخانه تحت هیچ شرایطی نباید از یک درجه بیشتر باشد. این موضوع را اهمیت دهید که میزان البسه درون ماشین را نباید کم یا زیاد قرار دهید . میزان البسه را صحیح انتخاب کنید. تحت هیچ شرایطی ملحفه و حوله را با البسه کوچک داخل دستگاه قرار ندهید و نباید باهم شسته شوند.

اگر لرزش فقط در همان موقعی که درام آغاز به چرخیدن می کند وجود دارد و وقتی دور بالا رفت به طور کلی قطع می شود، کاملا عادی است‌. به دلیل نداشتن تعادل، زیر پایه های ماشین نباید اشیائی همچون پلاستیک و چوب را بگذارید. اگر تمامی موارد را بررسی کردید و ایراد ماشین رفع نشد، برای تست و عیب یابی احتیاج به مراجعه نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز است. نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز برای رفع هر مشکل ماشین لباسشویی کاملا قادر هستند.

چکه کردن آب لباسشویی ایندزیت

اگر ماشین لباسشویی شما دچار نشتی شده باشد امکان دارد که فشار آب زیاد باشد، حتما مقدار پودر و پاکیزه بودن جاپودری را ارزیابی کنید. اول ارزیابی نمایید که شلنگ تخلیه آب از بخش فاضلاب بیرون نیامده باشد. امکان دارد خروجی تخلیه بسته شده باشد و آبی که ماشین خالی می کند دوباره به خارج برگردد، در این شرایط باید خروجی را خودتان بررسی کنید. مکان اتصال شلنگ ورودی آب قطعا پاره شده و باید آن را عوض کنید. اگر نشتی از مکان اتصال شلنگ به فاضلاب خانه باشد، مشکل از ماشین نمی باشد و باید برای مراجعه و ارزیابی توسط تاسیستاتی هماهنگ کنید.

اما پیش از همه ی این ها باید حتما دستگاه توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز بررسی شود. اگر نشتی از زیرکلیدها یا اطراف ماشین باشد، از بسته شدن کلی جاپودری اطمینان پیدا کنید و بعد برای پاکیزه کردن درون جاپودری اقدام نمایید.  اگر باز هم به مشکل برخوردید با مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید. مطمئن باشید معتبرترین مرکز و مجموعه تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز است و رضایت شما به دست می آید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اهواز

شیر برقی لباسشویی

همان طور که تمام قطعات ماشین لباسشویی دچار مشکل می شوند، شیر برقی یا الکتریکی هم معیوب می شود. در زمستان امکان دارد که شیر برقی به دلیل یخ زدگی لوله ها معیوب شود. تغییر زیاد فشار آب موجب خواهد شد که شیر برقی به خوبی کار نکند. هنگامی که فشار آب به طور پی در پی زیاد و کم شود به شیر برقی آسیب وارد می شود‌‌. در اسرع وقت باید این قطعه توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز بررسی شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز برای تعمیر یا تعویض شیر برقی اقدام می کنند.

سخن پایانی

مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز به شما تضمین می کند که از قطعه های اصل برای تعویض قطعات استفاده می نماید. کافی است بعد از بروز هر نوع مشکلی در دستگاه خود با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا سریعا برای حل شدن مشکلات دستگاه شما به محل مورد نظر اعزام شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.