کد خبر : 26626 / /
/

 

میز ناهار خوری کوچک و شیک از دسته میز ناهار خوری های بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد که به دلیل سایز و ابعاد کوچک خود برای خانه های کوچک از جمله آپارتمان ها بسیار مناسب بوده و همچنین به دلیل حالت نقلی که دارد از وزن کمتر و حمل و نقل آسان تری برخوردار است.

حتما امروزه انواع مختلف این نوع میز ناهار خوری را در بازار لوازم خانگی مشاهده کرده اید، میز نهار خوری های کوچک به فضا بسیار کمی احتیاج داشته و با توجه به نوع فرم و مدلی که دارند کمترین فضا را به خود اختصاص می‌دهند.

 

میز ناهار خوری کوچک و شیک چیست؟

 

میز های ناهارخوری از دسته لوازم های جدید خانگی هستند که امروزه وجود آن ها در اکثر خانه ها امری واجب و ضروری به شمار می‌رود، در گذشته اکثریت افراد سفره غذا را بر روی زمین پهن کرده و با نشستن بر روی زمین غذا خود را میل می‌کردند، اما با گذشت زمان و مدرن شدن رفتار و حرکات افراد میز های نهار خوری پای خود را به خانه افراد باز کرده توانستند خود را به عنوان یکی از مهم ترین لوازم های خانه معرفی کنند.

 

ناگفته نماند که میز های ناهار خوری تنها جنبه دکوراسیون خانه را برعهده ندارند، بلکه از ویژگی ها و مزایا بسیاری برای بدن برخوردار بوده و همواره نقش مثبتی را در سلامتی اعضای مختلف هم چون پا و کمر ایفا می‌‌کنند. هنگامی که غذا خود را بر روی صندلی درحالی که پشت میز نشسته اید میل می‌کنید فشاری به پا وارد نشده و همچنین کمر نیز در حالت مطلوب و مناسبی قرار می‌گیرد.

از همین جهت تهیه و استفاده از میز ناهار خوری کوچک و شیک امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و اکثر عموم مردم هنگام سرو غذا از این میز استفاده می‌کنند.

 

 

 

معرفی میز نهار خوری کوچک و شیک

 

افراد، هنگام خرید و تهیه لوازم خانه به وسعت و مقدار فضایی که در اختیار دارند توجه داشته و با توجه به این موضوع، لوازم را در سایز و ابعاد مناسب تهیه می‌کنند. میز ناهار خوری کم جا نیز از دسته لوازمی می‌باشد که مطابقت سایز و ابعاد آن با محیط منزل امری بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می‌رود. از همین جهت، میز ناهار خوری کوچک و شیک برای افرادی که در خانه های نقلی با مقدار متراژ پایین زندگی می‌کنند گزینه مطلوب و بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

چرا که این نوع میز فضا بسیار کمتری را در بر گرفته و به افراد اجازه می‌دهد تا افراد بتوانند از مقدار فضایی که در اختیار دارند نهایت استفاده ممکن را بکنند.

 

برای مثال اگر شما برای یک منزل کوچک، میز ناهار خوری با ابعاد بزرگ تهیه کنید، علاوه بر آزار و اذیت در رفت و آمد و یا سلب راحتی، محیط منزل نیز جلوه چندان مطلوبی برخوردار نخواهد شد.

میز ناهار خوری کوچک و شیک در انواع مدل ها و طرح های مختلف تولید شده و سپس در بازار لوازم خانگی عرضه می‌‌گردد که افراد می‌توانند با توجه به نوع دکوراسیون منزل و سلیقه خود دست به خرید و انتخاب نمونه مناسبی از آن بزنند.

 

برای مثال میز ناهار خوری هایی که دارای اشکال مستطیل و مربع هستند، مقدار فضا کمتری را نسبت به نوع گرد و بیضی به خود اختصاص داده و می‌توانند در گوشه های منزل با در بر گرفتن کمترین فضا ممکن جای‌گیری کنند.

اگر به بازار لوازم خانگی سری زده باشید بی شک مدل های مختلف میز نهار خوری کوچک و شیک را مشاهده کرده اید که صندلی آن ها درون آن ها جای گرفته و از همین جهت فضا خاصی توسط صندلی این نوع میز ها اشغال نمی‌شود.

میز نهار خوری برای منازل نقلی

 

 

انواع مختلف میز ناهار خوری

 

میز های ناهار خوری با توجه به اختلاف سلیقه افراد، دارای انواع مدل های مختلف و گوناگونی هستند. یعنی یه نوبه ای این وسیله تنها در یک نوع خلاصه نشده و در طرح های متنوع تولید و عرضه می‌شود. چرا که دکوراسیون فضا خانه افراد با یکدیگر متفاوت بوده و هر فردی یک نوع میز را برای منزل خود مناسب می‌بیند.

 

یکی از مهم ترین و حائز اهمیت ترین اختلاف های موجود در میز های ناهار خوری جنس آن ها می‌باشد. همانطور که می‌دانید امروزه از جنس چوب های مختلفی برای ساخت این نوع لوازم منزل استفاده می‌شود که از نمونه های متنوع چوب های کاربردی در این صنعت می‌توان به راش، گردو، بلوط، توسکا، سرو، افرا، ملچ و… اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که نمونه میز های نهارخوری فلزی نیز در بازار موجود می‌باشد، اما همواره نوع چوبی این محصول طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده و از شکل و ظاهر مدرن تری برخوردار است.

 

جنس پارچه، طرح پارچه و همچنین مدل و فرم میز ناهارخوری و صندلی های آن نیز با یکدیگر متفاوت بوده و دارای مدل های مختلفی هم چون اسپرت، کلاسیک و… هستند که افراد هنگام خرید این میز به مدل وسیله های دیگر خود توجه داشته و میزی مشابه آن ها، خریداری می‌کنند.

 

قیمت میز ناهارخوری کوچک و شیک

 

شاید این مدل میز ها دارای ابعاد و اندازه کوچک تری نسبت به دیگر میز ها باشند اما این موضوع همیشه دلیل مناسبی برای پایین بودن ارزش مادی آن به شمار نمی‌رود، چرا که قیمت میز ناهار خوری 4 نفره کوچک و شیک  همواره به مسائل مختلفی هم چون جنس، کیفیت، مدل، استحکام، ماندگاری و… بستگی داشته و از همین جهت انواع مختلف آن را می‌توان با قیمت های مختلف و متنوع در بازار لوازم خانگی مشاهده کرد.

 

انواع میز های نهارخوری

 

جمع بندی:

 

اهمیت به دکوراسیون منزل از دسته مسائلی می‌باشد که همواره با گذشت زمان بیش از گذشته برای افراد حائز اهمیت شده و همواره نقش مهمی را در زندگی افراد ایفا می‌کند. از همین جهت مردم هنگام خرید لوازم مختلف خانه زمان بسیاری را طرف کرده و سعی می‌کنند با به خرج دادن سلیقه و دقت با یک انتخاب درست و مطلوب، جلوه ای زیبا به منزل خود بخشیده و همچنین محصولی مناسب و کاربردی تهیه کنند.

 

ما نیز در این مطلب سعی کردیم، شما را با مشخصات یکی از لوازم مهم خانه که امروزه آن را میز ناهارخوری می‌نامند آشنا کرده و شما را در انتخابی درست و به صرفه یاری کنیم.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.