کد خبر : 26633 / /
/

امروزه با رشد صنعت و کارخانه های صنعتی بسیاری از شرکت ها با انبوه محصولات در انبارهای شرکت مواجه هستند. ماشین آلاتی که در زمینه جابجایی و حمل و نقل محصولات و کالا در انبار مورد استفاده قرار می گیرند چه به صورت دستی و یا با بکارگیری نیروی محرکه الکتریکی (برقی) تجهیزات انبارداری نامیده می شوند و ابزاری مناسب جهت رفع نیازهای انبارهای شرکت ها می باشند که از جمله این تجهیزات می توان به انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکرهای برقی و دستی، پالت تراک و انواع جک پالت اشاره نمود.

 

 

جک پالت دستی و برقی

جک پالت وسیله ای با کاربری ساده برای جابجایی اجسام سنگین می باشد. با کمک جک پالت می توان محصولات را از نقطه ای به نقطه ی دیگر بدون هیچ دردسری انتقال داد. جک پالت ها برای جابجایی و انتقال ساده بسته ها و مواد ذخیره شده به کار می رود بدلیل اینکه معمولا در شرکت ها و کارخانجات تویدی محصولات بر روی پالت قرار می گیرند، جک پالت ها معمولا برای جابه جایی پالت ها طراحی شده اند. این تجهیزات در انواع مختلف و متناسب با نوع کاربری طراحی و تولید می شوند از در ادامه انواع جک پالت ها معرفی خواهند شد. جک پالت ها با عناوینی دیگر مانند : پالت تراک دستی ، لیفتراک دستی ، پالت بر و … نیز شناخته می شوند.

3

استاکر دستی و برقی

استاکر دستی یا لیفتراک دستی نوعی از تجهیزات انبارداری می باشد که قابلیت حمل بار و پالت را در ارتفاع داراست. این نوع لیفتراک تمام دستی بوده، یعنی عملیات بالابری و جابجایی طولی دستگاه توسط نیروی کششی اپراتور تامین می شود، استاکر دستی بیشتر مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سبک و نیمه سنگین تا ظرفیت 3 تن می باشد  جک هیدرولیک این دستگاه که توسط نیروی انسانی کار می کند و میتواند بار را در ارتفاع های مختلف تخلیه یا بارگیری نماید و مناسب کارگاهای کوچک، فروشگاه و انبارهایی با حجم عملیات کم است که نیازمند جابجایی بار در ارتفاع هستند. این تجهیزات را با عناوینی دیگری مانند جک بالابر، لیفتراک دستی، بالابر صنعتی و… نیز می شناسند.

یکی دیگر از اهدف اصلی استاکرها، بارگیری بار داخل ماشین های باربری از جمله کامیون، تریلی و وانت و همچنین تخلیه بار از این گونه وسایل نقلیه باری است. همچنین عمده کاربرد این وسایل در فروشگاه ها با فضای کافی، کارگاه ها و کارخانه ها برای قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها می باشد.

 

استاکر ها را معمولاً در انواع استاکر دستی، استاکر نیمه برقی و استاکر برقی  طراحی و تولید می شود. در استاکرهای دستی بالا و پایین رفتن شاخک ها با استفاده از جک دستی هیدرولیک و جلو و عقب رفتن دستگاه با نیروی دست انجام می شود .در حالی که در استاکر نیمه اتوماتیک بالا و پایین رفتن شاخک ها با نیروی محرکه الکتریکی و تنها جلو و عقب رفتن دستگاه به صورت دستی انجام می شود .

در استاکرهای تمام اتوماتیک هم بالا و پایین رفتن شاخک ها، هم حرکت دستگاه به صورت تماماً برقی انجام می شود. از میان انواع مختلف استاکرها، به طور معمول استاکر نیمه برقی به خاطر قیمت مناسب و سرعت کاری مطلوب پرمصرف ترین نوع از این دستگاه هاست، استاکرهای دستی را نیز معمولاً کسانی که حجم کاری آن ها کم و مداوم نیست، استفاده می کنند.

4

لیفتراک

لیفتراک ها، ماشین های صنعتی پرکاربرد صنعتی هستند که در کارخانه ها و مناطق صنعتی، برای حمل بارهای سنگین استفاده می شوند. لیفتراک ها در سه نوع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزل و لیفتراک دوگانه سوز تولید و با تناژهای مختلف روانه بازار مصرف می شوند.

 

 

شرکت آذران پیشرو صنعت بعنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان تجهیزات انبارداری از جمله لیفتراک، استاکر دستی و برقی، پالت تراکجک پالت برقی( و انواع جک پالت دستی را از برندهای معتبر جهانی به مشتریان خود ارائه می نماید. جک پالت های عرضه شده در این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی و در بالاترین کیفیت به مشتریان گرامی عرضه می گردد. تمامی جک پالت ها دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک بصورت صفر و کارکرده و تجهیزات انبارداری، باطری و لاستیک لیفتراک و همچنین تامین قطعات یدکی و تعمیر و سرویس و نگهداری این نوع تجهیزات می توانید به سایت شرکت www.Azaranps.ir مراجعه و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.