کد خبر : 26634 / /
/

 

برد لباسشویی که از آن با نام ماژول هم نام برده می شود، یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی محسوب می شود که عملکرد سایر قطعات نیز در گرو فعالیت این قطعه است. همین موضوع باعث می شود که دارای پیچیدگی و حساسیت خاصی باشد. بردهای نصب شده بر روی ماشین لباسشویی باید از دوام و استحکام بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار باشند تا بتوانند برای مدت زمان بالایی به شما خدمت کند.

نقش برد در ماشین لباسشویی

برد لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که عملکردی مانند مغز انسان دارد به این معنا که بقیه قطعات و در مجموع دستگاه لباسشویی از این قطعه دستور دریافت می کنند و این قطعه عملکرد ماشین لباسشویی را کنترل می کند. در واقع کنترل میزان و دمای آب، تنظیم حالت موتور الکترونیکی دستگاه، کنترل واحدهای دستگاه طبق برنامه ای که کاربر انتخاب کرده، کنترل فشار آب ورودی و شیر ورودی، از جمله وظایف این قطعه مهم و کاربردی است در نتیجه مشخص است که خرابی این قطعه، عملکرد دستگاه را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

 

انواع برد لباسشویی

 در حال حاضر برد لباسشویی به دو صورت ساده و پیشرفته تولید و عرضه می‌شوند. برد ساده قابلیت تشخیص و اعلام زمان پر شدن آب برای شست و شو و آبکشی لباس ها را دارد در حالی که برد پیشرفته از قابلیت و پیچیدگی بیشتری برخوردار هستند.

نشانه های خرابی برد لباسشویی

همانطور که عنوان شد همه بخش ها و قطعات ماشین لباسشویی به نوعی با برد لباسشویی مرتبط هستند و با مشاهده هر نوع ایرادی، باید برد دستگاه را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال اگر چرخه شست و شو فعال نشد، اعلام خرابی کد مربوط به برد اصلی و نمایش آن بر روی صفحه نمایش، روشن شدن همزمان همه چراغ ها و چشمک زدن مستمر آنها، تخلیه مستمر آب دستگاه، چرخش آهسته درام، چرخش کند و سخت در دور تند دستگاه، عدم تنظیم دمای آب به نحوی که یا آب گرم نشود و یا بیش از حد استاندارد گرم شود، عدم توقف فرآیند شست و شو، عدم آغاز برنامه های شست و شو و غیره از جمله نشانه هایی هستند که لازم است، سلامت برد لباسشویی را بررسی کنید.

20

تعویض یا تعمیر برد لباسشویی

در آن زمان که به یکی از ایرادات مطرح شده مواجه شدید، بدون شک برد لباسشویی دچار نقص و یا خرابی شده است در این شرایط حتماً به حضور تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز دارید. از آنجا که حمل دستگاه از طرفی مشکل است و از طرفی دیگر باعث صرف هزینه های جانبی می شود، می توانید از حضور نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در محل بهره مند شوید تا نیازی به حمل دستگاه و در نظر گرفتن زمان مشخصی برای آن نباشید. در این حالت با دو راهکار مواجه می شوید تعمیر یا تعویض قطعه. قطعاً خود تعمیرکار بر اساس بررسی هایی که انجام داده،  یک مورد را به شما پیشنهاد می دهد.

21

خرید برد لباسشویی

زمانی که مشکل برد لباسشویی با تعمیر بر طرف نشود، ناچار هستید قطعه جدیدی را خریداری کنید. توجه داشته باشید، قطعات فابریک و فیک شباهت بسیاری با هم دارند و اکثر افراد در هنگام خرید دچار اشتباه می شوند و یا در دام افراد سودجو گرفتار می شوند. در این شرایط روی کمک هرمس پارت می توانید حساب کنید.

معرفی خدمات هرمس پارت

فروشگاه هرمس پارت با برخورداری از کادری متعهد، مسئولیت پذیر، مجرب و با تجربه، در بخش فروش و تعمیر فعالیت می کند. دریافت مشاوره رایگان، سرعت و در شناسایی مشکل دستگاه، ارسال سریع برد لباسشویی و ضمانت فروش و تعمیر آن از مهم ترین خدمات این فروشگاه محسوب می شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.