کد خبر : 26641 / /
/

اسانس هر دو عطر آکوا دی جیو و عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا در عطر فرید موجود می باشد و شما عزیزان می توانید دو محصول لاکچری، با کیفیت و رویایی را از سایت ما خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش کافیست به وب سایت atrefarid.com مراجعه کنید.

 

در دنیای عطر و ادکلن اسم های کمی وجود دارد که با احترام فراوان برده شوند، جورجیو آرمانی یکی از آن اسم هاست! دو محصول محبوب و استثنایی این برند یعنی عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا و عطر آکوا دی جیو، هرکدام دارای نت های ترکیبی یونیک و مخصوص آقایان تاثیرگذار ساخته شده اند.

عطر جیو بلک یا آکوا پروفومو عطری فریبنده و مرموز است که حس یک شخصیت جذاب، پیچیده و با اعتماد به نفس را به شما القا میکند. این اثر جورجیو آرمانی با ترکیباتی ادویه ای، گیاهی و نت های پایه گرمی که دارد، اولین انتخاب جنتلمن هایی است که به دنبال عطری با اثرگذاری طولانی مدت و ماندگار میگردند.

پس از آن، عطر آکوا دی جیو اسنزا را داریم که یک رایحه بی نظیر برای آقایان مدرن است؛ آقایانی که به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند. ترکیبات مرکباتی و دریایی و چوبی که دارد، این عطر را به یک شاهکار همه کاره تبدیل کرده که میتوانید از آن در هر فصلی از سال و در هر مراسمی لذت ببرید.

عطرفرید، تخصصی ترین مرکز خرید اسانس عطر اورجینال در ایران است و در این مقاله قصد دارد تجربه خود در استفاده از این دو محصول از برند افسانه ای جورجیو آرمانی را با شما به اشتراک بگذارد.

 

عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا

عطر جیو بلک از جدید ترین محصولات سری آکوا می باشد و بعد از حدودا 20 سال از معرفی عطر محبوب و معروف آکوا دی جیو، محصول بعدی که به آن می پردازیم، روانه بازار شد. آرمانی برای ساخت این عطر با طراح شناخته شده آلبرتو موریلاس همکاری کرد و آن را در سال 2015 به بازار جهانی معرفی نمود.

عطر پروفومو الهام گرفته از امواج دریایی است که با صخره های سیاه برخورد می کنند، اما در عین حال دارای ظرافتی عمیق و ماندگار در رایحه اش است.

* اسانس عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا

اگر به عطر هایی که دارای نت های آبزی هستند علاقه داشته باشید، عطر آکوا دی جیو بلک پروفومو محصولی است که این بو را به همراه رایحه معطر و خنک، در کنار حس تازگی و فرش ترنج در اختیارتان میگذارد.

پس از نت های آبی و مرکباتی اولیه، عطر کم کم به سمت رایحه گلی و گیاهی می رود و این به دلیل وجود میرم گلی، رزماری و گل شمعدانی است که به شکلی هنرمندانه در آن طراحی شده است تا آرامش یک دشت سرسبز را به شما منتقل کند.

در آخر با نت های پایه رایحه بخور و نعناع هندی حس خنکی و سرزندگی عطر را در اختیارتان می گذارد و تا مدت طولانی با شما همراه خواهد بود.

ماندگاری این عطر بسیار بالاست و با خرید اسانس عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا می توانید 6 الی 8 ساعت آن را روی پوست خود داشته باشید.

 خرید عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا مخصوص آقایان جسور است

جورجیو آرمانی این عطر را برای جنتلمن هایی طراحی کرده که اعتماد به نفس بالایی دارند، به خوش پوشی خود اهمیت می دهند و مایلند که در ذهن افراد ماندگار شوند. همچنین میتوانید این عطر را در یک ملاقات کاری یا حتی عاشقانه به تن داشته باشید، تنها شرطش این است که آن ملاقات اهمیت زیادی برایتان داشته باشد!

در یک جمله، این عطر برای کسانی است که به کیفیت و لاکچری بودن اهمیت می دهند.

آرمانی همچنین تلاش کرده رمز و راز دار بودن این عطر را در شیشه محصول نیز نشان دهد. در ساخت شیشه عطر از رنگ سیاه مات استفاده شده است که طراحی مینیمال و جذابی به آن داده است.

عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا Giorgio Armani Acqua di Gio

* قیمت عطر عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا – 6 تا 8 میلیون تومان

محصولات جورجیو آرمانی از نظر قیمتی میتوانند نسبت به قیمت برخی از رقبای خود از جمله تام فورد، ناسوماتو یا کرید در دسته اقتصادی و مقرون به صرفه تری قرار بگیرند. فروش عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا در اوایل بهار 1402 در فروشگاه های مختلف با قیمت 6 الی 8 میلیون تومان انجام می شود.

البته حجم عطر و غلظت آن تاثیر بسیاری در قیمت آن دارند.

راهکار اقتصادی: خرید اسانس عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا

زمانی که درباره قیمت این محصول از اطرافیان سوال کردیم، تقریبا تمام آنها معتقد بودند که هزینه آن بالاست و به سختی ممکن است 7 میلیون تومان برای این ادکلن هزینه کنند. اگر شما هم چنین نظری دارید، راهکار اقتصادی عطرفرید بهترین جایگزین برای صرف این هزینه است.

قیمت اسانس عطر جیو بلک در وب سایت عطرفرید تنها 10 تا 29 هزار تومان به ازای هر میل می باشد و  در سه کیفیت خوب، پرفیوم خالص و Top Grade ارائه میشود.

جهت سفارش به وب سایت Atrefarid.com مراجعه نمایید.

عطر اکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی

دی جیو جورجیو آرمانی یکی از شناخته شده ترین عطرهای کلاسیک مردانه است که در سال 1996 به بازار عطر و ادکلن وارد شد. سازنده این عطر نیز آلبرتو موریلاس افسانه ای است و این عطر را از یک تعطیلات لذت بخش در کنار دوستانش الهام گرفته است.

در واقع الهام بخش اصلی او، زیبایی ها و طبیعت بی نظیر جزیره Pantellerie در ایتالیا بود، جایی که جورجیو تعطیلات خود را در آن می گذارند.

بهترین توصیف برای حس این عطر، وزش باد، آزادی و لمس آب است که با روایح خنک و شیرین خود یک انتخاب رویایی برای فصل های گرم پیش رویمان خواهد بود.

* اسانس عطر اکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی

با خرید عطر آکوا دی جیو و اولین پاف از آن روی پوستتان، فضایی بی نظیر از بوی پرتقال و لیمو به همراه گل یاسمن و نارنج اطراف شما را احاطه خواهد کرد. نت اولیه این عطر کم کم بوی شکوفه ی پرتقال و لیمو ترش را نیز آزاد میکند و یک ترکیب شیرین و مرکباتی سرشار از انرژی به شما القا می کند.

نت های اولیه زمان نسبتا طولانی و خوبی را با شما همراهند و کم کم جای خود را به نت های میانی می دهند. این نت تشکیل شده از روایح گلی و میوه ای است که شامل رز و یاسمن، گل کیکلامن، رزماری، جوز هندی، نت های دریایی و در نهایت هلو می باشد. یک ترکیب گلی و اسپایسی تا انرژی مثبت شما را تامین کند.

نت های میانی بسیار طولانی مدت هستند و بعد از مدت ها نت های پایانی جایگزین آنها می شوند. عنبر، خزه اوکموس، سدر و مشک به همراه عنبر اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده این نت هستند. ترکیبات شیرین و هنرمندانه این نت تا انتهای سفر بویایی این عطر با شما همراه خواهد بود.

* اکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی مخصوص این آقایان است

هدف جورجیو آرمانی از طراحی این محصول، آقایانی بوده که از بوی عطرهای تازه و اصطلاحا فرش (Fresh) لذت می برند؛ و سعی کرده عطری برای آنها تولید کند که بتوانند بصورت روزمره برای تمام ملاقات های خود از آن استفاده کنند.

فروش آکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی بیش تر از همه در بین آقایان 25 تا 35 سال است.

عطر آکوا دی جیو یک انتخاب ایده آل برای کارهای روزمره و فعالیت های بیرون از خانه است. رایحه سبک و باطراوت آن باعث می شود تا در تمامی روزهای گرم تابستانی حسی تازه و خنکی داشته باشید.

عطر اکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی Giorgio Armani Acqua di Gio

* قیمت عطر اکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی - 4 تا 7 میلیون تومان

جورجیو آرمانی در سایزها و شیشه های مختلفی ارائه می شود. درحال حاضر نوع شرکتی آن در شیشه های 100 تا 200 میل به فروش میرسد که طبیعتا غلظت محصول و حجم شیشه آن تاثیر بسزایی در قیمت نهایی خواهد داشت.

خرید اسانس عطر آکوا جیو مردانه جورجیو آرمانی – 10 تا 29 هزار تومان!

یکی از ویژگی های اسانس عطر اورجینال و با کیفیت، بافت روغنی آن است که به دلیل وجود الکل کمتر در این محصولات است. همین کمتر بودن الکل باعث می شود تا ماندگاری این عطر بسیار بالاتر برود چرا که به سرعت از روی پوست شما نمیپرد.

این ویژگی اسانس عطرفرید در کنار ماندگاری بالایی که خود این محصول دارد، در نهایت به شما عطری تحویل می دهد که به راحتی تا یک روز کامل با شما همراه خواهد بود.

جهت سفارش این محصول در سه کیفیت مختلف می توانید به وب سایت Atrefarid.com مراجعه نمایید.

محصولات جورجیو آرمانی را از عطرفرید بخواهید

هر دو محصولی که در این مقاله معرفی و بررسی شد از محصولات شناخته شده و محبوب برند آرمانی هستند که رایحه ای جادویی و شگفت انگیز در اختیار صاحب عطر قرار می دهند.

آکوا پروفومو یک محصول آبی و فرش است که پراکندگی بوی متوسط، اما ماندگاری بسیار خوبی دارد و برای فصل های گرم بهار و تابستان یک گزینه بسیار عالی است.

در مقابل، آکوا دی جیو یک عطر مرکباتی و گیاهی است که می تواند ساعت های بسیار زیادی آن را روی پوست خود داشته و از آن لذت ببرید.

لازم به ذکر است که اسانس هر دو عطر آکوا دی جیو و عطر جیو بلک جورجیو آرمانی آکوا در عطر فرید موجود می باشد و شما عزیزان می توانید دو محصول لاکچری، با کیفیت و رویایی را از سایت ما خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش کافیست به وب سایت atrefarid.com مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.