کد خبر : 26653 / /
/

 

یو پی اس (UPS) برای محافظت از بارهای بحرانی در برابر مشکلات برق، از جمله نوسانات، خاموشی، نوسانات و خاموشی استفاده می شود که همه آنها از باتری های اختصاصی استفاده می کنند.

اساساً سه عملکرد اساسی دارد:

  • از آسیب دیدن تجهیزات ناشی از افزایش جریان و ولتاژ بیش از حد جلوگیری می کند. بسیاری از مدل های یو پی اس نیز به طور مرتب برق ورودی را تنظیم می کنند.
  • جلوگیری از از دست دادن اطلاعات و آسیب. در واقع، بدون UPS، داده های ذخیره شده در دستگاه هایی که به طور ناگهانی خاموش می شوند ممکن است آسیب ببینند یا به طور کلی از بین بروند. اگر از نرم افزار مدیریت انرژی نیز استفاده شود، UPS امکان خاموش کردن کنترل شده سیستم را فراهم می کند و آن را تسهیل می کند.
  • از در دسترس بودن شبکه ها و سایر برنامه ها و در عین حال اجتناب از خرابی ها اطمینان حاصل کنید. در صورت استفاده با ژنراتور، مطمئن شوید که زمان کافی برای احتراق در صورت قطع برق داشته باشد.

پس از مطالعه چکیده این مقاله حالا به سراغ دلایل بیشتری برای استفاده از یو پی اس می رویم.

 

از آنجایی که تقاضا برای برق "تمیز" در تمام وظایف و فعالیت های حیاتی به شدت به سیستم های "همیشه روشن" وابسته است، به طور مداوم در حال افزایش است، منابع تغذیه اضطراری نقش مهمی را در راه اندازی کسب و کار شما ایفا می کنند.

در این پست، توضیح خواهیم داد که چرا برای کسب و کار شما مهم است که برای محافظت از تجهیزات حیاتی خود به یک یو پی اس نیاز داشته باشد، نه به عنوان یک فکر بعدی، بلکه به عنوان یک ضرورت!

 

از دست دادن قدرت می تواند برای کسب و کار شما مخرب باشد

 

در قرن بیست و یکم، جایی که ما به طور فزاینده ای به دسترسی مداوم به برق وابسته شده ایم، برق می تواند فاجعه ایجاد کند.

کسب‌وکارها در همه بخش‌ها به برق قابل اعتماد و پایدار متکی هستند تا فناوری خود را 24/7/365 در حال اجرا نگه دارند. رایانه‌ها، تلفن‌های همراه، دستگاه‌های پزشکی و بسیاری دیگر از دستگاه‌های الکترونیکی برای عملکرد و عملکرد صحیح نیاز به برق مداوم دارند.

هرگونه قطع یا وقفه غیرمنتظره برق می‌تواند منجر به اختلالات بالقوه مختل شود و خرابی و از دست دادن داده‌های ناشی از آن می‌تواند هزاران پوند در دقیقه درآمد یا ساعت‌ها کاهش بهره‌وری را برای کسب‌وکارها به همراه داشته باشد.

 

4 دلیل برای اینکه چرا باید یک سیستم یو پی اس داشته باشید که از کسب و کار شما محافظت کند

4 دلیل برای اینکه چرا باید یک سیستم یو پی اس داشته باشید که از کسب و کار شما محافظت کند

 

این احتمال وجود دارد که همه ما در مقطعی با قطع برق مواجه شویم. منابع تغذیه اضطراری به شما این امکان را می دهد که از داده های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید یا خدمات حیاتی ماموریت را تا زمان برقراری مجدد برق ادامه دهید.

در اینجا ما به دلایل اصلی اهمیت داشتن راه حل مناسب می پردازیم.

منبع تغذیه اصلی را قطع نکنید

یو پی اس در برابر نوسانات و شوک الکتریکی محافظت می کند

از توقف پرهزینه به دلیل قطع برق جلوگیری کنید

UPS باید نقش مهمی در برنامه ریزی تداوم کسب و کار داشته باشد

 

منبع تغذیه اصلی را قطع نکنید

شاید یکی از واضح‌ترین دلایل این باشد که منابع تغذیه اضطراری معمولاً از باتری در برابر قطع برق در صورت قطع ناگهانی برق محافظت می‌کنند. متأسفانه، این اغلب با اخطار کم یا بدون هشدار اتفاق می‌افتد و آمادگی را بسیار مهم می‌کند.

سیستم UPS زمان کافی را برای خاموش کردن ایمن تجهیزات بدون خطر آسیب یا از دست دادن داده ها فراهم می کند، یا در صورت نیاز به پشتیبان گیری طولانی تر، منبع تغذیه دیگری مانند یک ژنراتور پشتیبان را می توان روشن کرد.

نماد مثلث هشدار دهنده

محافظت در برابر نوسانات و نوسانات برق UPS را فراهم می کند

محافظت در برابر نوسانات و نوسانات برق UPS را فراهم می کند

اگرچه مشابه از دست دادن برق نیست، اما وقفه های زیادی در کیفیت برق وجود دارد که می تواند نامرئی باشد، مانند آسیب به تجهیزات کامپیوتری. این مشکلات رایج الکتریکی از نوسانات، نوسانات و افت تا خاموشی متغیر است.

UPS به طور مداوم برق ورودی را کنترل می کند و نوسانات و نوسانات مضر را تشخیص می دهد. اگر ولتاژهای گذرا بالاتر از 110٪ تشخیص داده شود، UPS به برق DC تغییر می کند و از رسیدن ولتاژ به دستگاه های متصل جلوگیری می کند.

پس از خاموش شدن، UPS به طور خودکار به حالت آفلاین باز می گردد، جایی که اینورتر/یکسو کننده UPS منبع تغذیه را تنظیم می کند.

 

لرزش اغلب می تواند به اجزای سیستم الکتریکی آسیب برساند.

میخ ها و میخ ها اغلب با برخورد صاعقه و تعویض دنده همراه هستند. با این حال، بیشتر تنوع از یک مکان سرچشمه می گیرد. افزایش ولتاژ ناشی از نوسانات مکرر می تواند به اجزای سیستم الکتریکی آسیب برساند.

نوسانات فاجعه بار بسیار رایج تر از خاموشی ها هستند و افزایش ولتاژ در طول زمان می تواند باعث خرابی زودهنگام قطعات گران قیمت شود، اما می توان با استفاده از UPS برای نظارت بر ولتاژ ورودی از این امر جلوگیری کرد.

یک سیستم مدرن یو پی اس آنلاین انواع مشکلات رایج برق را کنترل و برطرف می کند، از جمله:

نوسانات: دوره های کوتاهی که ولتاژ کمتر از سطح طبیعی منبع تغذیه است

منبع تغذیه: یکی از رایج ترین مشکلات برق زمانی است که شبکه برق به طور کامل قطع می شود.

افت ولتاژ: افت ولتاژ شبیه افت است، اما در مدت زمان طولانی تری (ساعت ها یا روزها) رخ می دهد.

افزایش ناگهانی برق - این برعکس قطع برق است، که در آن یک جهش ناگهانی ولتاژ ناشی از رویدادی مانند رعد و برق وجود دارد.

هارمونیک: اعوجاج یک موج سینوسی ایده آل

فرکانس ناپایدار: جایی که توان در چیزی غیر از 50 هرتز نوسان می کند (گاهی اوقات نویز الکتریکی نامیده می شود)

دایره ای با صاعقه در وسط

از قطعی های پرهزینه به دلیل قطع برق خودداری کنید

هر گونه وقفه در منبع تغذیه اصلی می تواند بر تجارت تأثیر بگذارد. به خصوص هنگامی که صدمات گران قیمت می تواند شما را از ارائه خدمات، تولید محصولات، انجام اقدامات پزشکی یا خدمات رسانی به مشتریان با ماشین پرداخت باز دارد.

سازمان ها هرگز به فناوری "همیشه فعال" که 24/7/365 کار می کند تکیه نکرده اند. از سیستم های تلفن، رایانه، زیرساخت های فناوری اطلاعات، دسترسی به اینترنت و ماشین آلات کارخانه گرفته تا ذخیره سازی داده ها، تجهیزات حساس پزشکی، از دست دادن ساعات کاری یا خرابی تجهیزات.

هزینه های احتمالی آسیب یا شکستگی ناشی از آتش سوزی یا برق بی کیفیت با اثرات فوق می تواند زیاد باشد.

بر اساس مطالعه APC Schneider، یکی از برندهای برجسته UPS، میلیاردها دلار هر ساله در ایالات متحده به دلیل قطع برق که می شد با UPS جلوگیری کرد، از دست می رود.

برای شرکت های Fortune 1000:

میانگین هزینه سالانه توقف برنامه ریزی نشده، 1.25-2.5 میلیون دلار

میانگین هزینه ساعتی خرابی زیرساخت: 100000 دلار

میانگین هزینه هر ساعت برای خرابی های عمده برنامه: 500000 دلار تا 1 میلیون دلار

از رایانه‌های خانگی گرفته تا تأسیسات تولید صنعتی که نیاز به برق قابل اعتماد ثابت دارند، فناوری‌ای که ما بسیار به آن تکیه می‌کنیم، اطمینان از اینکه منبع تغذیه ما با یک سیستم محافظت شده یو پی اس کار می‌کند، بی‌معنی است.

منبع تغذیه که به خوبی نگهداری می شود، مشکلات مربوط به قطع برق را از بین می برد و نیاز به تعمیرات یا تعویض گران قیمت را کاهش می دهد.

نماد بریده‌دان که علامت پوند را نشان می‌دهد

UPS باید نقش مهمی در برنامه ریزی تداوم کسب و کار داشته باشد

به عنوان توانایی یک کسب و کار برای ادامه ارائه کالا یا خدمات در سطح قابل قبول پس از یک رویداد فاجعه بار، اکثر سازمان ها یک طرح تداوم کسب و کار دارند و منبع تغذیه اضطراری باید نقش مهمی در این برنامه ریزی داشته باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.