کد خبر : 26672 / /
/

 

شرکت دوو یکی از معروف ترین شرکت های لوازم خانگی در کشور ایران می باشد که در زمینه تولید لوازم خانگی ریز و درشت فعالیت می کند. برند دوو با محبوبیت و آوازه ای که در طول این چند سال به دست آورده است افتخاری بزرگ برای ما ایرانی می باشد. شرکت دوو محصولات خود را در دسته بندی های یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و ... روانه بازار کرده است. کیفیت محصولات شرکت دوو بی نظیر است و عزیزانی که قصد خرید لوازم خانگی باکیفیت را دارند می توانند با خیال راحت محصولات شرکت دوو را انتخاب کنند. دوو راحتی و آسایش و رضایت مشتریان خود را در نظر گرفته است و در این مسیر توانسته موفقیت های زیادی را به دست آورد. در این مطلب می خواهیم به معرفی برند دوو بپردازیم و همچنین تاریخچه مارک دوو را توضیح داده و محصولات آن را به شما عزیزان معرفی می کنیم. امیدواریم برای خریدی بهتر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

کیفیت محصولات تولیدی دوو daewoo

 

تنوع محصولات شرکت تولیدی دوو بسیار زیاد است و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، تهویه مطبوع، لوازم جانبی و ... فعالیت می کند. این برند محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کمی نماید و از لحاظ کیفیت با بهترین مارک های لوازم خانگی رقابت می کند. قابلیت های شرکت لوازم خانگی دوو تنها به کیفیت ختم نمی شود و محصولات این شرکت از لحاظ طراحی نیز بسیار چشمگیر هستند و چشم خریدار را در همان ابتدای کار به خود جلب می کنند. محصولات این برند مانند یخچال و ساید بای ساید ها از مدل های زیادی برخوردار هستند و توانسته است انواع سلیقه ها را پوشش دهد. محصولات شرکت دوو از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب هستند و برای عزیزانی که به دنبال لوازم خانگی باکیفیت هستند خرید محصولات این شرکت بسیار پیشنهاد می شود. در ادامه ی این متن تعدادی از پرفروش ترین محصولات شرکت لوازم خانگی دوو را به شما عزیزان معرفی می کنیم و مشخصات و قابلیت های آن ها را بررسی می کنیم.

 

خرید یخچال و فریزر دوو

در خرید لوازم خانگی انتخاب یخچال یکی از دشوارترین کارها به حساب می آید و شما باید برندی را انتخاب کنید که در آینده برای تامین قطعات و خدمات پس از فروش دچار مشکل نشوید. ما به شما اطمینان می دهیم با خرید یخچال یا ساید بای ساید مارک دوو با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند. از مشخصات یخچال های شرکت دوو می توانیم به مصرف انرژی پایین، طراحی بسیار شیک، فضای بزرگ و جادار، موتور اینورتر نسل جدید، یخساز و آبسردکن اتوماتیک، فیلتر بوگیر، فناوری کاهش صدا در شب و ...اشاره کنیم. از پرفروش ترین مدل های یخچال و فریزر دوو می توان به یخچال دوقلو دوو 0020 و در ساید بای ساید ها به یخچال ساید بای ساید دوو مدل 0034-D4S، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036، یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل 2915SS و ... اشاره کرد.

 

 

خرید ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی های اتوماتیک برند دوو یکی از بهترین مارک های بازار به حساب می آیند و طرفداران بسیار زیادی دارد. ماشین لباسشویی دوو از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و برای تولید از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده اند. از امکانات ماشین لباسشویی دوو می توان به فناوری روز برای الکترو موتورهای نسل دایرکت درایو اینورتر، استفاده از هیتر سرامیکی جهت کاهش مصرف انرژی و میزان صدا، استفاده از بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگی، شستشوی سریع، امکان شستشو با بخار، امکان اضافه کردن لباس در حین کار و ...اشاره کنیم. شرکت دوو ماشین لباسشویی های خود را در دو مدل تسمه ای (یونیورسال) و بدون تسمه (دایرکت درایو) تولید می کند. سری سینیور و پریمو لباسشویی دوو دارای کمترین میزان صدا و لرزش هستند. لباسشویی های این برند با 130 ماه موتور، 24 ماه کل دستگاه و یک ماه گارانتی عودت وجه به فروش می رسند.

8

راهنمای خرید تلویزیون دوو

یکی از بهترین مارک های تلویزیون موجود در بازار برند دوو می باشد. با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا شرکت دوو نیز کیفیت و قابلیت محصولات خود را به روز می کند. امروزه تلویزیون های دوو از پیشرفته ترین قابلیت ها برخوردار هستند و با برندهای معروف خارجی مانند ال جی و سامسونگ رقابت می کنند. تلویزیون های برند دوو همگی اسمارت و هوشمند می باشند و شما با خرید تلویزیون های دوو می توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید. با تلویزیونی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد می توان کارهای متنوعی از جمله بازی کردن، فیلم دیدن، جستجو کردن و ... را انجام داد.

بسیاری از تلویزیون های دوو دارای قابلیت سه بعدی و چهار بعدی می باشند و شما در منزل خود می توانید فیلم و عکس ها را به صورت سه بعدی و چهار بعدی تماشا کنید. یکی دیگر از قابلیت هایی که تلویزیون های شرکت دوو دارند سیستم عامل اندروید می باشد. تلویزیون های این شرکت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند و کار با آن ها بسیار راحت می باشد. از دیگر مزایای تلویزیون های این شرکت می توان به پردازنده های هسته ای قوی و گرافیک بالا اشاره کرد. این قابلیت باعث شده است تلویزیون های دوو از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار باشند.

بررسی کیفیت جاروبرقی دوو

اگر به دنبال یک جاروبرقی باکیفیت و کارآمد هستید قطعا خرید جاروبرقی های بهترین گزینه برای شما می باشند. جاروبرقی جزء وسایلی است که خانم ها روی خرید آن بسیار حساس هستند به همین دلیل باید به نکات مهمی از جمله توان مصرفی، قدرت مکش، نوع طراحی بدنه و ... توجه کنید. جاروبرقی دوو در رنگ های مختلفی تولید می شود و از لحاظ امکانات مثل هم هستند. جاروبرقی شرکت دوو دارای امکاناتی همچون طول سیم 8 متر، قدرت مکش بالا، فیلتر قابل شستشو، صفحه نمایش دیجیتالی، سیم جمع کن خودکار، طراحی بسیار شیک و زیبا، گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس و ... می باشد. قیمت جاروبرقی های دوو در مقایسه با امکانات و کیفیتی که دارند بسیار مناسب و به صرفه می باشند و خرید آن به عزیزانی که قصد خرید جهیزیه عروس را دارند پیشنهاد می شود.

9

خرید اینترنتی محصولات دوو با مناسب ترین قیمت

بسیاری از افراد به خریدهای حضوری علاقه ای ندارند و تمام محصولات لوازم خانگی خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را برای خرید انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی معتبر باید دارای نمادهای قانونی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه های دیجیتال باشد. ما برای خرید محصولات لوازم خانگی دوو، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا را به شما عزیزان معرفی می کنیم. تمام محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در این سایت به فروش می رسند و می توانید با خیال راحت خریدهای خود را ثبت نمایید. در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما را ارسال می کنند و درب منزل می توانید تحویل بگیرید. جهت هر گونه سوال در زمینه خرید محصولات مارک دوو می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا از طریق شماره تماس 04446230340 در ارتباط باشید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.