کد خبر : 26677 / /
/

خرید هدیه یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که در طول زندگی می‌توانیم انجام دهیم به خصوص وقتی که هدیه را به شخص کادو می‌دهیم و برق شادی را در نگاه او می‌بینیم. در طول زندگی می‌توان به مناسبت‌های مختلف به افراد کادو خاص هدیه داد. این کادو باید متناسب با مناسبت و سلیقه شخص مقابل باشد. اما اگر شما هم مناسبتی را در پیش دارید و به این فکر می‌کنید که کادو چی بخرید این ایده‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

 

برای چه مناسبتی چه کادویی بخریم؟

در ادامه مطلب پیشنهادهای مرتبط با هر مناسبت ارائه شده که بر اساس بودجه و سلیقه شخص می توان آن ها را تهیه کرد.

کادو تولد چی بخرم؟

ابتدا مشخص کنید که حد صمیمیت شما با شخص مقابل چقدر است. خرید هدیه تولد شاید از دیگر هدایا پیچیده‌تر باشد چراکه شما با طیف وسیعی از کادوها روبه‌رو هستید. اولویت‌های خود را براساس بودجه تعیین کنید سپس از بالای لیست به سراغ کادوهایی بروید که با سلیقه مخاطب شما همخوانی بیشتری دارد. برای کادو تولد دخترانه کمی دست شما بازتر است چون خانم‌ها اگرچه سخت‌گیرترند اما کادوهای زیادی وجود دارد که آن‌ها دوست دارند.

برای تولد یک دختر ۲۰ ساله انتخاب شما می‌تواند در بین اکسسوری‌های مو، شال و روسری و زیور آلات باشد. برای خانم‌های ۳۰ تا ۵۰ ساله نیز گلدان‌های گل و تابلوهای دکوراتیو و ورق طلا پیشنهاد خوبی است. برای آقایان به سراغ خرید کادوهای کاربردی‌تر بروید. مثلا کیف پول، لباس، ساسبند، کیف اداری، ست جاسیگاری و فندک و جاسوییچی ایده‌هایی بسیار جذاب برای آقایان است. برای پدربزرگ‌ها نیز می‌توانید شطرنج، کراوات و کتاب تهیه کنید.

کادو ولنتاین چه چیزی کادو دهیم؟

در روز ۱۴ فوریه تمام عشاق جهان برای ابراز عشق به یکدیگر هدیه‌ای خاص همچون گل، شکلات، کارت پستال و عروسک با تم قرمز تقدیم می‌کنند. انتخاب این کادو در زمانی که همه به دنبال بزرگ‌ترین خرس‌ها برای کادو ولنتاین هستند شاید خیلی آسان نباشد. شاید ایده خرید خرس‌های قرمز کمی قدیمی باشد،‌ پس می‌توانید به جای آن از عروسک‌های روسی کمک بگیرید که شخصیتی نزدیک‌تر به واقعیت دارند.

در مورد خرید هدیه به روحیات مخاطب خود توجه داشته باشید. در کنار عروسک می‌توانید یک شکلات تبلتی تزیین شده را نیز قرار دهید. شکلاتی که با اسم یا تصویر مخاطب شما طراحی می‌شود. سپس کادوی اصلی خود را در جعبه جای دهید. خرید کادو ولنتاین برای آقایان می‌تواند از میان تی‌شرت‌های ست، خودکار چوبی دست ساز، دکمه سردست و دستبندهای چرم و طلا باشد. برای خانم‌ها نیز می‌توانید ست زیورآلات طلا یا نقره، رز جاودان، قاب گوشی یا باکس دمنوش و تنقلات تهیه کنید.

اما اگر به دنبال یک هدیه بسیار خاص‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت گیفت آس Giftus.ir بروید و سفارش یک آهنگ عاشقانه اختصاصی را بدهید. هیچ چیز به اندازه آهنگی که با نام و مشخصات فردی شما ساخته شده باشد، جذاب و غافلگیر کننده نیست. پس برای اینکه ولنتاینی عاشقانه داشته باشید، کادوهایی خاص‌تر بخرید.

 

بهترین کادو برای روز مرد

پدرها در تمام طول زندگی برای آسایش اعضای خانواده تلاش می‌کنند. از این‌رو باید با کادو خاص از آن‌ها قدردانی کرد. مدت‌هاست که دیگر خرید کادو برای روز مرد به جوراب ختم نمی‌شود و اعضای خانواده سعی می‌کنند بهترین‌ها را به این مناسبت خریداری کنند. بهتر است در مورد خرید این هدیه به روحیات پدر خود توجه داشته باشید. اگر بیشتر اوقات روز را در خانه می‌گذارند پس می‌توانید برای او یک هدیه بخرید تا ساعاتی از روز را به آن اختصاص دهد. مثلا برای او یک گلدان با گیاهانی زیبا بخرید یا پازلی با طرح‌هایی که دوست دارد به او هدیه دهید.

اما در این مورد باید مطمئن باشید که صبر و حوصله لازم برای ساخت پازل یا رسیدگی به گیاهان را دارد. برخی افراد مایلند اوقات فراغت خود را به خواندن کتاب یا حل کردن جدول بگذرانند. پس سلیقه و روحیات پدر خود را در نظر بگیرید. فندک و جاسیگاری چوبی و مجسمه‌های سه بعدی حتی پک دمنوش را می توانید به پدر یا همسر خود هدیه دهید.

21

بهترین کادو برای روز زن

روز زن را می‌توانید با خرید یک کادو رویایی زیبا کنید. گیفت آس هدیه‌های بسیار متنوعی را در لیست محصولات خود گنجانده است اما ابتدا باید روحیات مادر خود را مدنظر داشته باشید. معمولا مادرها انتظار خرید کادو گران قیمت را ندارند. اکسسوری‌های مو یکی از هدیه‌های دلنشینی است که می‌توانید با آن به مادر خود نشان دهید که هنوز موهای زیبایی دارد و مانند روزهای جوانی می‌درخشد. پکیج سلامت مو و مراقبت از پوست نیز گزینه‌های ایده‌آلی به نظر می‌رسند. شما در فروشگاه گیفت آس می‌توانید اقلام را خودتان انتخاب کنید. مثلا یک برس را در کنار چند روغن تقویتی سفارش دهید یا پکی از شمع و سنگ نمک را در یک باکس بگذارید.

صنایع دستی و ظروف چینی یا میناکاری شده نیز ایده جالبی به نظر می‌رسد. اگر قبلا برای مادر یا همسر خود کادوهایی چون لباس، کیف،‌ شال و روسری یا پک‌های مراقبت از پوست تهیه کرده‌اید، اینبار کمی متفاوت عمل کنید و ظروفی خاص و ارزشمند را به مناسبت روز زن و مادر تقدیم کنید. آجیل خوری فیروزه کوب،‌ گلدان مس و خاتم و ظروف سفالی از جمله هدایای خاصی هستند که می‌توانید به عنوان کادو روز زن در نظر بگیرید.

کادو سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج از مهم‌ترین روزها برای هر زوج است. زن و شوهر برای تقدیر از سال‌های باهم بودن هرسال در روز ازدواج خود جشنی برگزار کرده و با کادو از یکدیگر قدردانی می‌کنند. در مورد خرید هدیه به جزییات، شکل، طرح و رنگ پاکت توجه داشته باشید. سعی کنید نمادی از رابطه خود را در کادوها قرار دهید. مثلا جمله عاشقانه‌ای که بین شما زیاد رد و بدل می‌شود یا عکسی که نماد عشقتان است را به کادویی زیبا تبدیل کنید. این هدیه می‌تواند تابلویی سه بعدی یا حتی مجسمه‌ای سه بعدی باشد.

 

 

هدیه شب یلدا

نیاز نیست برای این شب به سراغ کادوهای خیلی خاص بروید. گیفت‌های یلدایی یا شکلات‌های کادوی مناسبی هستند. شما می‌توانید این گیفت را ازسایت خرید کادو تهیه کنید. اگر در این شب میزبان عروس و دامادی جدید هستید، می‌توانید برای آن‌ها کادوهایی با تم قرمز یا تی‌شرت ست با طرح هندوانه بخرید.

22

کادو روز دختر

دختران فرشته‌های جذابی هستند که به پدر و مادر حس زندگی را منتقل می‌کنند. شما می‌توانید برای روز دختر کادویی متناسب با روحیه او را خریداری کنید اما حتما به رنگ کادو دقت ویژه داشته باشید. مثلا اگر دختری ۷-۸ ساله در خانه دارید، از گیفت آس برای او ست زیورآلات ورق طلا طرح بهار که رنگی صورتی دارد را سفارش دهید. به این ترتیب هروقت گوشواره‌های صورتی خود را به گوش می‌آویزد با چهره کوچک و معصوم خود دل از شما خواهد برد.

هدیه روز معلم

معلم در ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و همه سعی می‌کنند که این جایگاه را به بهترین شکل گرامی دارند. از سوی دیگر معمولا در مدارس روز ۱۲ اردیبهشت جشن گرفته می‌شود و خانواده‌ها سعی می‌کنند کادویی خاص را به معلم فرزند خود هدیه دهند. معلم‌ها انتظاری از دانش آموزان خود جز درس خواندن ندارند اما شما می‌توانید به این مناسبت برای آن‌ها کادوهایی خاص مانند ظروف چوبی دست ساز، تابلو کاشی لعابدار، خودکار چوبی دست ساز یا کیف نیمه اداری تهیه کنید. هدیه دادن گل و گلدان نیز در هر مناسبتی جذاب است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.