کد خبر : 26698 / /
/

لزوم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بر کسی پوشیده نیست . کودک امروز ما قرار است ، به زودی وارد یک دنیای پر از ابهام شود . دنیای که به واسطه رشد سریع دانش و شبکه های اجتماعی زندگی در آن نیازمند داشتن مهارت های مختلف و مفیدی است . زبان انگلیسی بعنوان یک زبان بین المللی که در های کسب علم و دانش ، مذاکره و کار در خارج از مرزها و تجارت را در آینده برای فرزند شما باز خواهد نمود مهم است . بنابراین برای امکان رشد و پیشرفت کودکمان باید به آموزش آن به کودک اهمیت دهیم.

 

روش ها مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان ( غیر انگلیسی زبان ) در موسسات ، دانشگاه ها ، کالج ها و آموزشگاه ها طراحی و پیشنهاد شده است . ما در این مقاله از میان این جنگل بزرگ از روش ها و تکنیک ها تمرکز خود را بر روش فان انگلیش به صورت آنلاین خواهیم گذاشت .

ما در این مطلب توضیح خواهیم داد که کلاس آنلاین زبان کودک چگونه میتواند مفید باشد و سبک فان انگلیش در آموزش زبان انگلیسی به کودکان چطور سطح زبان آموزی کودک را تغییر خواهد داد .

30

 

فان انگلیش چیست ؟

فان انگلیش سبکی منحصر به فرد و یکتا در آموزش زبان انگلیسی به کودکان است . این سبک با ترکیب تکنیک های فونیکس و روش هوشندانه آموزش TPR  با بازی ، نمایش ، موسیقی و ریتم نوازی بر ای کودکان 5 تا 12 سال طراحی میگردد .

فان انگلیش روشی قدرتمند و بی رقیب برای آموزش هر نوع زبان به کودکان است . اساس و پایه این روش در ایجاد جذابیت و اشتیاق در کودکان است .

این متد آموزشی بسیار ساختار مند است و سوپروایزر براساس ظرفیت کودکان ، برای تبدیل کودک شما به یک کودک دوزبانه یک مسیر را سفارشی سازی مینماید . این روش بدون ایجاد استرس و اجبار کودک به حفظ کلمات ، به صورت گام به گام و از طریق قرار دادن کودک در موقعیت های متنوع و متعدد استفاده درست از عبارت ها را  به او می آموزد .

در این روش با غرق کردن کودک با محتوای آموزشی که در دل بازی ها قرار گرفته ، مفهوم کلمات در ذهن کودک هک میگردد .

کودک با فان انگلیش مکالمه و محاوره را با تقلید نمی آموزد ، بلکه با نمایش و قرار گرفتن به جای شخصیت ها یاد میگیرد چگونه از عبارات استفاده نماید .

دستورات و قواعد زبان به صورت بسیار کاربردی برای کودک بیان میشود و کودک مفهوم های عمیق در سبک  درک خواهد کرد .

در فان انگلیش دیدن و استفاده از آهنگ و ریتم های موضوع بسیار مهمی است . کودک با این محتوای آموزش که  در اختیارش قرار میگرد ، هم اوقات فراغتش پر میشود و هم مدوام در معرض زبان آموزی قرار میگیرد . همیشه دیدن کارتون و تصویر متحرک یا فیلم برای کودک جذاب بوده و خواهد بود . ما برآن هستیم از این علاقه هوشمندانه به نفع زبان آموزی و کودک استفاده نماییم . محتوای های آموزشی در فان انگلیش با ریتم و رقص همراه است و کودک را شاد مینماید .

جذب کودک به آموزش بسیار مهم و حیاتی است . اگر کودک به یادگیری زبان انگلیسی جذب نشود و آن را بخواهد مانند زبان فارسی در قالب یک آموزش خشک و غیر منعطف در محیط مدرسه بی آموزد قطعا آن را پس خواهد زد . فان انگلیش با درک این موضوع به سمت جذب کودک از طریق بزرگترین نقطه ضعفش یعنی بازی حرکت کرده است  .

 از متد فان انگلیش میتوان در یک ساختار ترمیک ، مهد دو زبانه یا کلاس آنلاین زبان کودک برای آموزش زبان به کودکان استفاده نمود .

31

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودک به سبک فان انگلیش

همانطور که توضیح داده شد فان انگلیش یک سبک پیشرفته و عمل گرا در آموزش زبان انگلیسی به کودک است که در آن از بازی ، نمایش و موسیقی بعنوان محرک های اساسی کودک ، برای جذب به یادگیری استفاده می شود . بنابراین طبیعی است که تصویر نماییم عملا استفاده از این روش در آموزش های مجازی مقدور نیست  . اما ما در این مطلب به شما توضیح خواهیم داد که استفاده از این روش در آموزش مجازی نه تنها امکان پذیر است بلکه به نتایج بسیار خوبی هم منتج میگردد.

پیش شرط آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی و آنلاین در سبک فان انگلیش و چه در استفاده از سبک های دیگر آن است که  1- کودک به راحتی به زبان فارسی صحبت نماید .  2- کودک با تبلت یا گوشی ارتباط برقرار کرده و در مدت برگزاری کلاس حوصله یا قرار کافی را داشته باشد .

برای سنجش این دو پیش شرط باید جلسه ای برای ارزیابی به صورت آنلاین برگزار گردد . در این جلسه آنلاین ، علاوه بر ارزیابی کودک ، در خصوص سطح آموخته های قبلی ، سلایق و علاقه مندی های کودک بررسی لازم صورت میپذیرد تا محتوای دوره آموزشی سفارشی سازی شود .

در کلاس آنلاین زبان کودک در فان انگلیش از انواع متریال های آموزشی خاص برای ایجاد ارتباط بهتر با کودکان استفاده میگرد  . در این رو از آموزش همچنان بازی و استفاده نمایش حرف اول را میزند و مجازی بودن کلاس بهانه ای برای خشک و غیر منعطف بودن آن نیست .

معرفی موسسه آموزشی فان انگلیش :

موسسه فان انگلیش ارائه دهنده این سبک از آموزش زبان به کودکان است . موسسه فان انگلیش در حال حاضر از طریق همکاری با  تعدادی از آموزشگاه زبان کودک غرب تهران اقدام به برگزاری دوره ترمیک فان انگلیش مینماید  . همچنین این موسسه برای در راستای ارائه خدمات به تمام کودکان ایران ، دوره های آنلاین فان انگلیش را برگزار مینماید تا محدودیت جغرافیای باعث محرومیت کودکان از آموزش با کیفیت نگردد .

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.