کد خبر : 26702 / /
/

پیش خرید ملک در مروارید شهر ، ارزان ترین و پرسودترین راه برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن مردم است.

 

 

شهرک مروارید شهر ، یکی از برترین محله های منطقه 22 تهران می باشد که از هر نظر درجه یک است. اگر بر روی انتخاب محل سکونت خود وسواس زیادی دارید ، سکونت در منطقه 22 را به شما پیشنهاد می کنیم.

شهرک مروارید شهر در غرب زیباترین دریاچه مصنوعی ایران (خلیج فارس) ، واقع شده است. آینده منطقه 22 تهران با شهرک مروارید شهر ، دگرگون خواهد شد. زیرا شهرک مروارید شهر پتانسیل بسیار خوبی برای برج سازی و ساخت سازه های مختلف دارد.

علت استقبال بالا از پیش خرید ملک در منطقه 22 چیست ؟

از پیش خرید ملک در مروارید شهر استقبال کم نظیری شده است. شهرک مروارید به نظر اغلب کارشناسان در آینده پیشرفت بسیار خوبی می کند و به یکی از برترین محله های کلان شهر تهران تبدیل خواهد شد. موقعیت جغرافیایی و دسترسی این محله بسیار خوب است.

شهرک مروارید شهر بر اساس متدهای به روز شهرسازی ساخته شده است. این محله به اتوبان خرازی ، اتوبان کرج ، اتوبان حکیم ، بلوار اردستانی و ... نزدیک است. در شهرک مروارید شهر ، خبری از آلودگی هوا و آسمانی گرفته و مات نخواهد بود و شما لذت یک تنفس سالم را در هوایی پاک و آسمان آبی تجربه خواهید کرد.

مشخصات برج های مسکونی مرواریدشهر چیست ؟

برای پیش خرید ملک در مروارید شهر باید به مشخصات آن توجه داشته باشید. برج های زیادی در این محله ساخته شده اند و برج های زیادی در حال ساخت و یا مرحله گودبرداری هستند. تمامی برج های ساخته شده و یا در حال ساخت در شهرک مروارید دارای جواز و یا پروانه ساخت معتبر هستند. واحدهای مسکونی این برج ها دارای متراژهای متفاوتی هستند و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود به خرید واحد مسکونی در متراژ موردنظر خود اقدام کنید.

چرا در مروارید شهر سکونت کنیم ؟

با پیش خرید ملک در مروارید شهر ، شانس سکونت در یکی از برترین محله های تهران را برای خود فراهم می کنید. مروارید شهر دارای طرح تفصیلی است که از سوی شهرداری محترم منطقه 22 بر اساس ضوابط شهرسازی و حفظ فضای سبز با توجه به جدیدترین متدهای شهرسازی و برج سازی ساخته شده است.

کلیه امکانات ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و ... برای این محله درنظر گرفته شده است. دسترسی این محله به اتوبان های مهم ، مترو ، پایانه مسافربری ، مراکز خرید ، اماکن تفریحی و ... بسیار خوب است. مروارید شهر بی شک از شهرک های مدرن تهران محسوب می شود که به دلیل برخورداری از جواز برج سازی و بلندمرتبه سازی ، دارای پیشرفته ترین آسمان خراش ها و برج ها می باشد.

بنابراین پیش خرید ملک در مروارید شهر ، حتماً آینده ای روشن را برای شما رقم می زند. مروارید شهر هم برای سکونت و هم برای سرمایه گذاری ، موقعیت بسیار ایده آلی است. منطقه 22 به دلیل موقعیت و ویژگی های خاص خود ، منطقه ای متفاوت از سایر مناطق تهران است. با پیش خرید ملک از برترین پروژه های عمرانی در این منطقه مانند پروژه بقیة الله یا ونوس هوم لند ، در کوتاهترین مدت سرمایه خود را چندین برابر کنید. خرید ملک در منطقه 22 در چندین سال آینده دشوار خواهد شد. زیرا قیمت واحدهای مسکونی و تجاری افزایش خواهد یافت و به دلیل تکمیل شدن تمامی پروژه ها ، فرصت پیش خرید ملک با قیمت مناسب از بین خواهد رفت. بنابراین برای خانه دار شدن در این منطقه عجله کنید.

پروژه های بزرگ مروارید شهر کدامند ؟

برای پیش خرید ملک در مروارید شهر ، انتخاب های زیادی می توانید داشته باشید. البته برخی از پروژه های مهم این محله ، به پایان رسیده اند و برخی دیگر هنوز در حال ساخت هستند. تعدادی از پروژه ها قرار است به تازگی کلید بخورند.

در مجموع پروژه های مهم مروارید شهر شامل پروژه ایثار 1 ، پروژه نگین ، پروژه سپکو ، پروژه ماهور ، پروژه نارنجستان 4 ، پروژه خرازی 2 ، پروژه سفیر 1 ، پروژه خاتم ، پروژه برلیان ، پروژه پالادیوم ، پروژه پزشکان 2 و ... می باشند. محله مروارید شهر در همسایگی الهیه غرب ، شهرک دانشگاه شریف ، شهرک شهید خرازی و ... قرار دارد.

پیش خرید ملک در مروارید شهر با شرایط استثنایی

شرایط پیش خرید ملک در کوهک ، شهرک چیتگر و شهرک مرواریدشهر و ... عالی است. شما بخشی از کل مبلغ خرید ملک را در ابتدا پرداخت می کنید و سایر مبلغ را طی چندین مرحله به فروشنده پرداخت می کنید. زمان تحویل اغلب پروژه ها به صورت تقریبی به خریداران اعلام می شود. تاکنون هیچگونه بدقولی در تحویل پروژه ها به مشتریان دیده نشده است و اگر چنین مواردی هم وجود داشته است ، بسیار جزئی بوده است. با توجه به موقعیت محله مروارید شهر و قیمت های پیش خرید ملک در این محله ، توصیه می کنیم که سریعتر برای پیش خرید ملک در این محله اقدام کنید.

قیمت پیش خرید ملک در مروارید شهر چقدر است ؟

قیمت هایی که برای هر متر از واحدهای مسکونی و تجاری در مرواریدشهر مشخص شده است ، در شرایط کنونی بسیار مناسب است. اگر پروژه های نیمه تمام و یا استارت نخورده این محله تکمیل شوند ، قطعاً شاهد افزایش قیمت ها خواهید بود. لذا فرصت را غنیمت شمارید و همین الان برای پیش خرید ملک در این محله اقدام کنید. قیمت های دقیق را از کارشناسان املاک سیب 22 بپرسید.

سیب 22

به نظر شما در شرایط فعلی جامعه که میزان کلاهبرداری و جرایم اقتصادی افزایش یافته است ، چگونه می توان به تبلیغات پیش خرید ملک در مروارید شهر اعتماد نمود ؟ در پاسخ عرض کنیم که اگر مشاورین املاک و یا دپارتمان های املاک معتبر و مورداعتماد را واسطه قرار دهید ، از این بابت آسوده خاطر خواهید بود و اطمینان خواهید داشت که سرمایه شما به درستی حفظ خواهد شد و هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد. املاک سیب 22 ، ملک پیش خرید را در زمان وعده داده شده با شرایط توافق شده به شما مشتریان گرامی تحویل خواهد داد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.