کد خبر : 26703 / /
/

خودروبر مناسب حمل خودروی شما را در سریعترین زمان به محل اعزام می کنیم تا مشکل بوجود آمده برای شما را سریعاً حل کنیم.

 

 

خودروبر ، راهی مناسب برای جابه جایی انواع خودروها است. اغلب خودروداران تاکنون نام این وسیله را شنیده اند. اما برخی از آنها با کاربردهای این تجهیزات آشنا نیستند و گمان می کنند که تنها باید حمل خودروی تصادفی و معیوب را با خودروبرها انجام دهند. در حالیکه کاربرد خودروبرها بسیار بیشتر از این موارد است.

افزایش تعداد خودروها ، نیاز به ارائه خدمات حمل خودرو را بیشتر کرده است. لذا امدادخودروهای مختلفی به ارائه خدمات در این زمینه اقدام می کنند. زمانی که حمل خودرو را به امداد خودرو واگذار کنید ، دیگر نگران آسیب دیدگی خودروی خود نخواهید بود. اما حمل خودرو به روش های قدیمی ، ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد کند.

 

انواع خودروبر

این تجهیزات در انواع مختلفی طراحی و به بازار ارائه شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. لذا کاربرد هر یک متفاوت از دیگری است. خودروبرهای تکی یا کامیونت ، گزینه مناسبی برای حمل خودرو به صورت تکی هستند. بنابراین زمانی که خودروی شما در تصادف آسیب دیده است و یا مشکل فنی دارد ، نیاز به حمل با این وسیله دارد.

خودروبرهای تریلر برای جابه جایی همزمان چندین خودرو تا مقاصد دور ، مورد استفاده قرار می گیرند. تریلرها در دو نوع وجود داشته که یکی از آنها قابلیت حمل شش خودرو و دیگری قابلیت حمل هشت خودرو را دارند.

مزایای حمل خودرو با خودروبرهای مختلف چیست ؟

خودروهای مختلف را می توان با انواع یدک کش و خودروبر ، حمل کرد. قیمت یدک کش خودرو و خودروبرهای مختلف توسط امدادجان بسیار مناسب تعیین شده است. در میان تجهیزات حمل خودرو ، بهترین گزینه برای جابه جایی انواع خودروها ، خودروبرهای تکی و تریلر هستند. اما چرا خودروبرهای تکی و تریلر ، برترین تجهیزات حمل هستند ؟

حمل خودرو با این تجهیزات به صورت ایمن انجام می شود. لذا خودرودارانی که بر روی خودروی خود حساس هستند و نگران سپردن آنها به امدادخودروها برای حمل هستند ، بدانند که حمل خودروی آنها با خودروبرهای مختلف هرگز مشکلاتی را برای خودرو ایجاد نمی کند. البته حرفه ای بودن امدادخودرویی که با آن تماس می گیرید ، مسئله مهمی است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

در ساختار خودروبرهای مختلف ، نگهدارنده های مستحکمی تعبیه شده اند که خودرو را ثابت و محکم نگه داشته و مانع از بروز مشکل می شوند. حمل خودروها با استفاده از خودروبر در جاده های ناهموار و صعب العبور به صورت ایمن ، امکان پذیر است. توجه داشته باشید که یدک کش ها نمی توانند خودروی شما را از جاده های ناهموار به سلامت عبور دهند. اما سلامت خودروی شما با استفاده از خودروبرهای مختلف ، کاملاً تضمین شده است.

کاربردهای خودروبرهای مختلف چیست ؟

امدادجان برای رفع هر مشکلی ، راهکاری اندیشیده است. از این رو ، خدمات مختلفی را ارائه می کند که برخی از آنها شامل اعزام تعمیرکار سیار خودرو ، ارسال انواع تجهیزات حمل خودرو ، اعزام اکیپ امداد باتری و ... به محل می باشد. هر یک از تجهیزات حمل خودرو در موقعیتی به کار می آیند. کاربرد خودروبر شامل موارد زیر است :

- حمل خودروهایی که دچار یکی از نواقص فنی از جمله خرابی موتور ، خرابی دینام و ... شده اند.

- حمل خودروهایی که در اثر بی احتیاطی راننده یا اشتباهات خودروداران دیگر خودروها ، دچار سانحه شده اند و تصادف کرده اند.

- جابه جایی خودروهایی که به علت صفرکیلومتر بودن هنوز پلاک فعالی ندارند و امکان تردد ندارند.

- خودروهایی که رانندگان آنها به دلیل تخلف ، توبیخ شده اند و منع از تردد شده اند.

- خودروهایی که بسیار نفیس و لوکس هستند و مالکان آنها صلاح نمی بینند که در برخی از مسیرها تردد داشته باشند. برخی از خودروهای خاص ، اجازه عبور و مرور در معابر شهری را ندارند و باید توسط خودروبرهای مناسب حمل شوند تا به مقصد موردنظر منتقل شوند.

جابه جایی خودروها از تهران به شهرستان و بالعکس توسط خودروبر

خودروبرهای امدادجان برای حمل خودرو از تهران به شهرستان و از شهرستان به تهران ، کاملاً مناسب هستند. امدادجان خدمات حمل خودرو به صورت برون شهری و درون شهری را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. ما متعهد می شویم که خودروی شما در زمان حمل ، شرایط بسیار خوبی داشته باشد و هیچ آسیبی متوجه او نمی شود.

انتخاب تجهیزات مناسب حمل خودرو بر اساس نوع خودروی شما ، شرایط فعلی خودرو ، درون شهری یا برون شهری بودن مسیر ، تعداد خودروها و ... صورت می گیرد. برای حمل خودرو از تهران به شهرستان و بالعکس ، از مناسب ترین خودروبرهای مختلف استفاده می شود.

در صورتی که شما صلاح بدانید که خودروی شما با تجهیزات خاصی حمل شود ، به درخواست شما توجه می شود و تجهیزات حمل موردنظر شما به محل اعزام می شود.

هزینه حمل خودرو با خودروبر چقدر است ؟

زمانی که امدادگران قصد محاسبه هزینه حمل خودرو را دارند به عوامل مختلفی توجه می کنند که مهمترین آن ، مسافت بین مبداء تا مقصد خودرو است. ممکن است امدادخودروهای مختلف برای حمل خودرو ، قیمت های مختلفی را اعلام کنند که این مسئله کاملاً طبیعی است. زیرا تمامی امدادخودروها از هزینه های مصوب تبعیت نمی کنند.

هزینه حمل خودرو هر چقدر که باشد ، پرداخت آن بهتر از پرداخت خسارت ناشی از حمل غیراصولی خودرو توسط خودتان به کمک سایر خودروها است. لذا با توجه به این مسئله مهم ، حمل خودرو را صرفاً به امدادخودروهای معتبر بسپارید.

امدادجان

امدادجان ، یکی از امدادخودروهای باتجربه و حرفه ای در ایران است که شماری از ماهرترین و متخصص ترین افراد را به دور خود جمع کرده است تا خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه کند. زمانی که خدمات موردنیاز خودروی خود را از این امدادخودرو تقاضا کنید ، اطمینان خواهید داشت که نیازهای خودروی شما به درست ترین شکل برطرف می شود.

این مجموعه متعهد می شود که خودروی شما را در ایمن ترین روش و با مناسب ترین قیمت ، از مبداء به مقصد موردنظر شما انتقال دهد. خدمات دهی این مجموعه به تمامی نقاط کشور به صورت 24 ساعته می باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.