کد خبر : 26709 / /
/

 

امروزه و با حضور تکنولوژی های به روز و زیاد در زندگی ما، تصور زندگی بدون آن ها یا خراب شدن هر کدام از دستگاههایی که کارهای روزمره را برای ما ساده تر می‌کند، بسیار دشوار است. یکی از این دستگاهها، ماشین لباسشویی است که قادر است به کمک آب گرم و مواد شوینده، کار شستشوی لباس ها را انجام دهد. این دستگاه می‌تواند برنامه های مختلف را برای لباس هایی با جنس های مختلف پیاده کند و این کار را به بهترین نحو انجام دهد. در صورتی که در این دستگاه و اجرای این برنامه ها اختلالی به وجود بیاید، لازم است از تکنسین متخصص و مجرب برای تعمیر لباسشویی خود کمک بگیرید. اگر ساکن شهر تبریز هستید و به دنبال تعمیرکار باتجربه و ماهر برای تعمیر دستگاه خود می گردید، می‌توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد تماس بگیرید. برای این منظور، کافیست تا با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید. کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل تبریز امداد، در تمام ایام هفته پاسخگوی سوالات شما هستند و آماده اعزام تکنسین برای تعمیر لباسشویی در تبریز در محل شما هستند.

 

دلایل ایراد در ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی، در برندهای مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام از این دستگاهها، برنامه های مختلفی را پشتیبانی می‌کنند. در صورتی که در این ماشین ها ایرادی وجود داشته باشد، لازم است این ایراد بررسی شود. در برخی ماشین های لباسشویی، این ایرادات به کمک خطاهای مشخصی به اطلاع کاربر می رسند. اما در برخی از دستگاهها، ممکن است ایراد در ماشین لباسشویی، تنها با بروز برخی نشانه ها همراه باشد. در ادامه به معرفی این نشانه ها و قطعاتی که لازم است با بروز هر نشانه بررسی شوند، پرداخته ایم.

مشکل در آبگیری و تعمیر لباسشویی در تبریز

یکی از مشکلات مهم در ماشین لباسشویی، عدم آبگیری صحیح دستگاه است. مشکلی که می‌تواند به دلایل مختلفی در دستگاه رخ دهد. دلیل این ایراد پیش از هر چیز، می تواند مشکل در صافی ها و شلنگ ورودی دستگاه یا شیر تامین آب شهری باشد. دیگر دلیل این ایراد پرتکرار که سبب تماس برای تعمیر لباسشویی در تبریز شده است، مشکل در شیر برقی لباسشویی است که وظیفه قطع و وصل جریان آب ورودی به دستگاه را دارد. همین طور در صورتی که سنسور سطح آب یا سوئیچ فشار آب در دستگاه مشکل پیدا کرده باشد، مشکل فوق در دستگاه شما به وجود خواهد آمد. برای تعمیر لباسشویی در تبریز به صورت فوری، از طریق همین صفحه اقدام نمایید یا با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

11

سیاه شدن لاستیک دور درب لباسشویی

ایراد دیگری که می‌تواند سبب از کار افتادن دستگاه یا به وجود آمدن بوی بد در لباسشویی شود، سیاه شدن لاستیک دور درب لباسشویی شما به دلیل وجود کپک و قارچ روی آن است. این قارچ ها و کپک ها، در محیط مرطوب رشد می کنند و در صورتی که درب دستگاه را باز بگذارید تا کاملا خشک شود، احتمالا با این مشکل مواجه نخواهید شد. از سوی دیگر، اگر میکروسوئیچ درب لباسشویی شما ایراد پیدا کرده باشد، با وجود بستن درب، پیغام خطای باز بودن درب ماشین لباسشویی را دریافت خواهید کرد و باید برای تعمیر لباسشویی در تبریز از تکنسین متخصص و ماهر دستگاه خود کمک بگیرید.

عدم اجرای برنامه های شستشو

این ایراد در ماشین لباسشویی، عمدتا به دلیل ایراد در برد الکترونیکی دستگاه است. برد الکترونیکی، قسمتی از ماشین لباسشویی است که وظیفه راهبری برنامه ها و اجرای آن ها را برعهده دارد. در صورتی که این قسمت دچار ایراد شود، احتمالا نتوانید وارد برنامه ها شوید یا اگر وارد شوید، این احتمال وجود دارد که برنامه ها به درستی اجرا نشوند و نیاز به تعمیر لباسشویی در تبریز داشته باشید. اگر به طور کلی ماشین لباسشویی شما روشن نمی شد، بهتر است قسمت هایی که وظیفه تامین برق دستگاه را دارند بررسی کنید. ممکن است قسمتی از سیستم شامل پریز یا دوشاخه دچار ایراد شده باشد و بتوان مشکل دستگاه را به راحتی با تعمیر این قسمت ها حل کرد. اگر مشکل جدی تر بود و نیاز به تعمیر لباسشویی در تبریز داشتید، با تعمیرکار نمایندگی دستگاه خود تماس بگیرید.

12

مشکل در تخلیه و تعمیر لباسشویی در تبریز

یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند سبب بروز ایراد در ماشین لباسشویی شما شود، ایراد در سیستم تخلیه آب از دستگاه است. این ایراد، می تواند به دلیل مشکل در قسمت های مختلف دستگاه باشد. مثلا اگر فیلتر تخلیه آب مسدود شده باشد، خارج شدن آب از دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. همین طور، در صورتی که فیلتر تخلیه آب ایراد پیدا کرده باشد، احتمالا خارج شدن آب از لباسشویی به درستی انجام نخواهد شد. این مشکل می تواند سبب شسته نشدن درست لباس ها شود. از سوی دیگر، در صورتی که تخلیه لباسشویی ایراد داشته باشد، لازم است لوله خروجی آب از دستگاه را بررسی نمایید و مطمئن شوید که این لوله باز است و کار تخلیه به درستی انجام می شود. اگر با بررسی این قسمت ها ایراد را پیدا کردید و توانستید آن را رفع کنید، دستگاه باید بتواند مانند قبل به کار خود ادامه دهد. در غیر این صورت، لازم است از تکنسین متخصص و مجرب برای تعمیر لباسشویی در تبریز کمک بگیرید.

لباسشویی های آینده

با بسیاری از مشکلات لباسشویی های امروزی آشنا شدید. اما در پایان بد نیست بدانید که این دستگاه در آینده دچار تحولات شگرفی خواهد شد و شاید دیگر مسائلی که برای آن به وجود می آید، کاملا متفاوت شود. یکی از این موارد، اختراع لباسشویی بدون آب است. مسائل زیست محیطی سبب خواهد شد ماشین های لباسشویی در آینده، بدون استفاده از آب کار تمیز کردن لباس های ما را انجام دهند. کاری که هم در مصرف انرژی و آب تاثیر خواهد داشت و هم سیستم این دستگاهها را به طور کلی دچار تحول خواهد کرد. در قسمت پایانی این مقاله قصد داریم بار دیگر، نحوه تعمیر لباسشویی در تبریز به صورت فوری و در محل را عنوان نماییم.

13

تعمیر لباسشویی در تبریز امداد

تبریز امداد، یک نام مطمئن برای تعمیر ماشین های لباسشویی است. این مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم منزل، به کمک تکنسین های متخصص و مجرب کار تعمیر لباسشویی در تبریز را انجام می دهد. تعمیرکاران ما، همواره تعمیر قطعات شما را به تعویض آن ترجیح می دهند و به این ترتیب سبب کاهش هزینه های شما می شوند. در صورتی که نیاز باشد کار تعمیر لباسشویی در تبریز، به کمک تعویض قطعات انجام شود، لازم است این کار با قطعات فابریک یدک انجام شود تا قطعات دیگر که سالم هستند، بتوانند با همان راندمان به کار خود ادامه دهند. این کار در مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد انجام می شود تا دیگر نگرانی بابت تعمیر لوازم برقی وجود نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر و اعزام فوری تکنسین برای تعمیر لباسشویی در تبریز، می توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن 09190974772 تماس بگیرید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.