کد خبر : 26718 / /
/

 

لباسشویی، یکی از وسایل مهم منزل است که به دلیل استفاده زیاد ممکن است به مرور دچار مشکل شود. ایراد در قطعات لباسشویی های ساخت داخل، محتمل تر است و از طرفی قطعات این دستگاهها نیز ساده تر پیدا می‌شود. یکی از این برندها برند کرال است. اگر ساکن شهر مشهد هستید و از لباسشویی کرال استفاده می‌کنید، امکان تعمیر دستگاه خود را به کمک مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس دارید. این مجموعه با استفاده از قطعات باکیفیت یدک و تعمیرکاران زبده و بادانش کار تعمیر لباسشویی کرال در مشهد را انجام می دهد. برای تعمیر لباسشویی کرال در مشهد، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

آشنایی بیش تر با لباسشویی کرال

لباسشویی کرال از برنامه های مختلفی استفاده می کند که اجرا نشدن درست این برنامه ها، می‌تواند نشانه ایراد در لباسشویی کرال باشد و شما را مجبور به تماس برای تعمیر لباسشویی کرال در مشهد کند. در ادامه با برخی از این برنامه ها آشنا می شویم.

برنامه Easy care: برنامه ای است که چروک کمتری در لباس ها ایجاد می کند. بهتر است برای لباس هایی که کثیفی کمتری دارند از این برنامه استفاده شود.

برنامه Skin care: برای افرادی که پوست حساسی دارند از این مدل شستشوی لباس استفاده می شود.

برنامه Duvet: لباس های مخمل و زمستانی خود را با استفاده از این برنامه بشویید.

برنامه Favorite: این برنامه برای برنامه ریزی شستشوی لباس های خاص شماست.

برنامه Delicate: برای شستشوی لباس های ظریف از این برنامه استفاده کنید.

با برخی از برنامه های شناخته شده و خاص لباسشویی کرال آشنا شدیم. در قسمت بعد نکاتی را در خصوص کدهای خطا و تعمیر لباسشویی کرال در مشهد می‌خوانیم.

11

ارورهای لباسشویی کرال

لباسشویی کرال، مانند بسیاری از دستگاههای به روز دنیا از سیستم عیب یابی خودکار استفاده می‌کند. این سیستم، به کمک تکنسین می آید تا کار عیب یابی دستگاه را به سرعت و به راحتی انجام داده و تعمیر لباسشویی کرال در مشهد را در زمان کوتاهتری انجام دهد.

ارور AE:

این خطا به معنای نشت آب از شلنگ های ورودی، خروجی و یا دیگ دستگاه است.

ارور CE:

 این ارور به معنای مشکل در موتور ماشین لباسشویی است. برای رفع مشکل موتور و تعمیر لباسشویی کرال در مشهد با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

12

ارور CD:

فن خشک کن دستگاه خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد. با این مشکل احتمال دارد در پایان کار دستگاه، لباس ها خشک نشده باشند.

ارور DE:

 میکروسوئیچ درب مشکل دارد و یا کابل ارتباطی میکروسوئیچ به برد مشکل پیدا کرده است.

 

ارور E33 :

هیدروستات و المان ها آن به مشکل خورده و نیاز به تعمیر دارند. در صورتی که به این مشکلات توجه نشود، امکان بروز مشکل نشتی آب از لباسشویی وجود خواهد شد. زیرا هیدروستات ارتفاع آب در دستگاه را سنجیده و در زمان مناسب دستور قطع شدن جریان را می دهد.

در قسمت های بالا با تعدادی از ارورهای شناخته شده در لباسشویی کرال آشنا شدیم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر برای تعمیر لباسشویی کرال در مشهد، می‌توانید با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

13

تعمیر لباسشویی کرال در مشهد سرویس

در صورتی که قصد تعمیر لباسشویی کرال در مشهد را دارید، این نکته را مدنظر قرار دهید که این دستگاهها بسیار حساس هستند و استفاده از قطعات بی کیفیت و تقلبی می تواند به طور کامل آن ها را از کار بیاندازد. به همین خاطر، حتما باید از قطعات باکیفیت و افراد متخصص برای تعمیر لباسشویی کرال در مشهد استفاده نمایید. هر دوی این موارد، در مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهد شد. برای اعزام فوری تکنسین به محل می توانید با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.