کد خبر : 26719 / /
/

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با خبر۲۴:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازگشت ناوگروه ارتش که با پرچم جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط جهان حضور پیدا کرد، باعث قدرت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 
شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبر۲۴ درباره پیمایش موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا گفت: چارچوب قدرت در دنیا تعریف شده است؛ به ویژه اگر هر کشوری اقتدار دریایی داشته باشد در مجموع به توان و قدرت ملی آن کشور نیز افزوده می‌شود.

وی افزود: در گذشته یکی از خلأهای ما در حوزه قدرت و توان دریایی بود که خوشبختانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و اجرای منویات ایشان، که فرمودند نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است، این نیرو بلافاصله با توان و پشتکار فرزندان این آب و خاک و با عشق و علاقه و انگیزه توانست برای دومین بار در دورترین نقاط دریا و دیگر اقیانوس‌ها حضور قدرتمندی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس این موفقیت را یک دستاورد جهانی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: امروز این اقدام به قطع یقین می‌تواند به عنوان محاسبه توان دریایی جمهوری اسلامی ایران یک حرکت بسیار خوب و راهبردی ارزیابی شود.

حیدری خاطرنشان کرد: موفقیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموع به عنوان یک قدرت بزرگ ارزیابی می‌شود؛ چون مجموعه‌ای از دریا، هوا و زمین را دربردارد. امروز بازگشت این ناوگروه جنگی که با پرچم جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط حضور پیدا کرد، باعث قدرت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در پایان مطرح کرد: این دستاورد بزرگ را باید به ملت ایران به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا نیروی دریایی تبریک گفت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.