کد خبر : 26723 / /
/

 

 

از قیمت هود بیمکث که یک پارادوکس جالب آشپزخانه را ارائه می دهد تا نظرات کاربران در فروشگاه اینترنتی سینک گرانیتی. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آشپزخانه، هود باکیفیت آن است که تقریباً قابل توجه  همگان خواهد بود.

 تمام هدف هود بیمکث کمک به حفظ کیفیت هوا و تمیزی آشپزخانه شما است، هر گونه آلاینده یا بوی ناخواسته ایجاد شده در طول فرآیند پخت و پز را فیلتر می کند. به همین دلیل مهم است که هنگام انتخاب هود برای آشپزخانه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. توصیه‌های فروشگاه اینترنتی سینک گرانیتی به شما کمک می‌کند تا در جهت انتخاب‌ و خرید بهترین مدل هود بیمکث راهنمایی شوید، و همچنین نکاتی را در مورد آنچه که باید در مورد یک هود باکیفیت به دنبال آن باشید، ارائه ‌دهد.

 

چگونه بهترین مدل هود بیمکث را انتخاب کنیم؟

ما لیست خود را از بهترین مدل هودهای بیمکث با شناسایی رقبایی که معیارهای اساسی را برآورده می کردند در فروشگاه Sinkgraniti.com تهیه کردیم. ما لیست خود را بیشتر به بهترین مدل هودهای ایرانی تقسیم کردیم. رتبه‌بندی‌های ما عواملی مانند میانگین قیمت، نظرات مشتریان، تعداد خرده‌فروش‌های موجود، گارانتی، تایمر، سرعت فن و گزینه‌های صفحه کنترل صفحه لمسی را در نظر می‌گیرند.

 

3

 

چگونه تشخیص دهیم که کدام هود بیمکث برای آشپزخانه بهترین است؟

به نقل از فروشگاه سینک گرانیتی : محصولات هود از بهترین مارک و برندهای ایرانی زیادی در بازار وجود دارد که برای جلب توجه شما رقابت می کنند. برای درک بهتر ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید که به شما در محدود کردن زمینه و خرید نهایی کمک می کند، کمی مطالعه کنید. هود بیمکث اولین تولیدکننده و یکی از بهترین مارک های هود مخفی ایران است که می توانید به راحتی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا، فروشگاه سینک گرانیتی، ایمالز و دیوار و سافت 98 استعلام قیمت و خرید نمایید.

 

چیدمان و اندازه هود آشپزخانه بیمکث

از آنجایی که برخی از چیدمان های آشپزخانه به نوع خاصی از هود بیمکث نیاز دارند، مهم است که هنگام خرید یک محصول، بدانید که هود شما در کدام دسته قرار می گیرد. اگر فضای دیوار باز بالای اجاق گاز خود دارید، هود مورب بیمکث بهترین گزینه است. اگر به جای آن کابینت یا مایکروویو دارید، از هود زیر کابینت بیمکث یا هود مخفی استفاده کنید. آشپزخانه های با کانتر جزیره ای فقط با هودهای جزیره ای بیمکث (اگر می توانید کانال کشی را در سقف قرار دهید) سازگار خواهند بود.

 

4

 

به همین ترتیب، بسته به اندازه آشپزخانه یا خانه خود، ممکن است در خرید انواع هودهای بیمکث محدودیت داشته باشید. برای مثال، قرار دادن هود دیواری در یک آشپزخانه یا آپارتمان کوچک ممکن است دشوار باشد، در حالی که اگر آشپزخانه بزرگی دارید که نیاز به تهویه زیاد دارد، استفاده از هود زیر کابینتی منطقی نخواهد بود.

 

هود با قابلیت فیلتر ذغالی بیمکث چیست؟

در یک هود فیلتر معمولی بیمکث، هوای مکش شده توسط هود در جای دیگری از ساختمان (معمولاً خارج از ساختمان) از طریق یک سیستم کانال کشی و لوله خرطومی خارج می شود. این کانال کشی را می توان بسته به خانه شما در سقف یا دیوار قرار داد. هود فیلتر ذغالی بیمکث که به عنوان سیستم چرخش یا چرخش هوا نیز شناخته می شود، پس از فیلتر و تصفیه کردن، هوا را مجدد به آشپزخانه باز می گرداند. برخی از مدل‌های هود بیمکث با هر دو سیستم لوله خرطومی و هود فیلتر ذغالی سازگار هستند (و می‌توانند بین این دو تبدیل شوند)، در حالی که برخی دیگر فقط در یک سبک موجود هستند.

 

5

 

جهت خرید هود فیلتر ذغالی بیمکث می توانید به فروشگاه سینک گرانیتی Sinkgraniti.com مراجعه نمایید.

در حالی که یک سیستم کانال کشی معمولاً جایگزین کارآمدتر و قدرتمندتری برای سیستم فیلتر ذغالی است، تصمیم نهایی شما کاملاً به سازگاری با آشپزخانه، خانه یا آپارتمان شما و نیازهای آن بستگی دارد.

 

سبک آشپزی با هود و محصولات بیمکث

مهم است که یک مدل هود بیمکث را انتخاب کنید که با سبک آشپزی شما سازگار باشد و نه تنها با چیدمان آشپزخانه شما. هنگام تصمیم گیری، سه ویژگی اصلی را در نظر بگیرید: جریان هوا یا مکش موتور هود ، تعداد سرعت فن و میزان صدا تعیین می کند که هود بیمکث چه مقدار هوا را در یک بار پردازش می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، هود شما سریع‌تر آشپزخانه شما را از بوی نامطلوب آشپزی پاک سازی می‌کند.

اگر آرزو دارید یک سرآشپز حرفه ای باشید و روزانه آشپزی سنگین و شدیدی را انجام میدهید، احتمالاً یک هود با مکش بالا (حداقل سه یا بیشتر سرعت فن) و سطح صدایی که بتوانید برای مدت طولانی تحمل کنید می خواهید. زمان. اگر فقط یک یا دو بار در روز غذای کوچک می‌پزید - یا چند بار در هفته  مکش کمتر و سرعت فن کمتر برای شما مناسب است (البته باید مطمئن شوید که می‌توانید سطح صدای فن‌ها را تحمل کنید).

 

کدام مدل هود بیمکث مناسب آشپزخانه من است؟

تعیین بهترین هود بیمکث برای آشپزخانه شما به سبک، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. برخی از هودهای بیمکث به صورت دیواری طراحی شده اند، برخی در زیر کابینت و مخفی توکار هستند و برخی دیگر می توانند در جزیره آشپزخانه نصب شوند. از آنجایی که انواع مختلفی از هودهای بیمکث  در فروشگاه سینک گرانیتی قابل دسترس وجود دارد، هود به نیاز افراد و چیدمان آشپزخانه بستگی دارد.

 

مزیت هود بیمکث نسبت به سایر رقبا چیست؟

تایمر، خاموش شدن خودکار، نوع پنل کنترل، انواع فیلترها و تنظیم روشنایی از دیگر ویژگی هایی و مزیت های است که باید در هنگام خرید هود بیمکث در نظر بگیرید. در حالی که بهترین ترکیب وجود ندارد، برخی از ویژگی ها ممکن است استفاده بیشتری را نسبت به سایرین برای شما فراهم کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید فیلترهای خود را در ماشین ظرفشویی بشویید، مطمئن شوید که آنها با ماشین ظرفشویی سازگار هستند. اگر دوست دارید بعد از پخت و پز، فن را روشن بگذارید تا بوهای ماندگار در آشپزخانه از بین برود، احتمالاً به یک ویژگی خاموش شدن خودکار یا تایمر نیاز دارید تا در زمان شما صرفه جویی کند. خوشبختانه، به لطف تنوع گسترده ای از محصولات بیمکث و مدل های موجود، پیدا کردن قیمت هود و گاز بیمکث مناسب برای مطابقت با نیازهای شما نباید چندان دشوار باشد.

 

نحوه خرید هود آشپزخانه بیمکث

برای استعلام و خرید هود آشپزخانه بیمکث کافیست از طریق شماره تماس 09196186748 با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در رابطه با خرید بهترین مدل هود آشپزخانه به شما ارائه دهند. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی Sinkgraniti.com از قیمت هود بیمکث و دیگر محصولات آن اطلاع پیدا نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.