کد خبر : 26728 / /
/

آرمین زارعی زادهٔ ۵ اردیبهشت۱۳۶۸ که با نام‌های هنری آرمین تو ای اف ام و آرمین نیز شناخته می‌شود، خوانندهٔ ایرانی است که در ژانر رپ و موسیقی تلفیقی و پاپ فعالیت می‌کند. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

 

 

 

زندگینامه آرمین زارعی

آرمین کار خوانندگی را از دوران دبیرستان شروع کرد. به گفته خودش، اولین کار جدی‌اش رقص جاماییکایی بوده که پس از پخش در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی پیدا کرده‌است . وی فعالیت جدی خود را با همکاری رضایا شروع کرد. این دو، ترانهٔ نازی، ناز گل من را با همکاری شاهین فلاکت اجرا کردند؛ اما پس از مدتی رضایا تصمیم گرفت که دیگر با خوانندگان دیس لاو همکاری نکند و این دو نفر از هم جدا شدند .

آرمین زارعی با خوانندگان زیادی از جمله حسین تهی، امیر تتلو، اردلان طعمه (هوشمند)،رضایا، فریدون آسرایی، حصین، شاهین فلاکت (خلیلی)، فعالیت داشته‌ است . آرمین زارعی پس از ۷ سال سکوت و آهنگ ندادن در نهایت کنسرت رسمی خود را در تهران برگزار کرد ، اولین کنسرت آرمین زارعی در آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۱ در برج میلاد برگزار شد .

 

 

آمار و ارقام دانلود آهنک

آرمین زارعی در سال جاری و پس از انتشار مجدد تک ترک های جدیدش دوباره سر زبان ها افتاد ، به طوری که طبق اعلام وبسایت موسیقی ۲۰ ترانه ، آرمین زارعی جزو ۵ خواننده پر دانلود این رسانه می باشد و جز ترند های فروردین ماه سرچ گوگل نیز بوده است .

 

 

بیوگرافی دیگر خوانندگان پر بازدید

بهنام بانی :

بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود . او پدرش را که نوازنده آکاردئون است ، علت گرایش او را به موسیقی می‌دان د. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد . سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت . بانی در فیلم گشت ارشاد ۳  ایفای نقش کرده‌است . برای دانلود ریمیکس جدید بهنام بانی می توانید به وبسایت ۲۰ ترانه مراجه نمایید .

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در آموزش موسیقی و خواننده شدن او نقش بسیاری داشته است .

 

3

 

رکورد بهنام بانی :

بانی موفق شد در اولین کنسرت خود در مرداد 1396 رکورد فروش بلیط در ایران را بشکند، تمامی 4100 بلیط او برای سانس های برج میلاد ظرف 15 دقیقه بفروش رفت .

 

 

محسن یگانه :

محسن یگانه زاده ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است. او دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد .

 دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است، مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است. زمانی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفندماه 64 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید .

محسن یگانه فعالیت موسیقی را از یک گیتار شروع کرد و خیلی زود در این کار حرفه ای شد و فاصله او از خوانندگان معمولی و سطحی پاپ زیاد شد .

محسن یگانه در ابتدا هیچ علاقه ای به موسیقی نداشت و به صورت تفریحی آن را دنبال می کرد. او می گوید که از زمان کودکی به بازیگری و مطرح شدن در سینما علاقه داشت ولی به دلیل شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز این موقعیت را پیدا نکرده است. او در زمینه موسیقی دوق و سلیقه خاصی داشت .

 

4

 

دانلود آهنگ جدید از ۲۰ ترانه

برای دانلود آهنگ جدید می توانید به وبسایت ۲۰ ترانه سر بزنید ، بیست ترانه یکی از پر بازدید ترین و پر طرفدارترین رسانه های موزیکی در ایران می باشد .

 

 

 / بیست ترانه پربازدید ترین رسانه موسیقی 20tarane.ir

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.