کد خبر : 26733 / /
/

احسان آذری خواننده نام آشنا و کار درست موسیقی مارکت کشور که تاکنون آهنگ های بسیار قابل قبولی را به بازار موسیقی عرضه کرده است. در این مقاله با احسان آذری آشنا می شویم و آهنگ ها و فعالیتش را در موسیقی نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بیوگرافی احسان آذری

احسان متولد دهمین روز از شهریور ماه سال 1371 می باشد که از اوایل دوران جوانی علاقه مند به موسیقی و خوانندگی شد. به همین منظور تمرین ها و فعالیت های مرتبط با سلفژ را آغاز کرد و در همین حین نیز صدا های خوب و تراز اول مارکت موسیقی قدیم و جدید را آنالیز کرد و باعث شد به صورت تجربی آواز را فرا گیرد. گاهی به خود می گوید که کاش زودتر پا به عرصه موسیقی می گذاشتم اما متاسفانه شرایط برایش فراهم نبوده است. هم چنین از سال 1398 فعالیتش را به صورت رسمی آغاز کرد.

Ehsan Azari

دستی در نوشتن و ترانه سرایی

احسان آذری از یه جایی به بعد احساس کرد توانایی و مهارت های بالایی در ترانه نویسی دارد و همین امر باعث شد تا ملودی سازی هارا نیز خودش انجام دهد. پیاده سازی ملودی درست بر روی ترانه ای گیرا کاری بود که احسان در آن نیز همانند خوانندگی اش توانست موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: دانلود بروز ترین فیلم و سریال های خارجی

احسان آذری خواننده

آهنگ ها

پس از نوشتن ترانه ها و ملودی سازی های اصولی، اولین کار او به نام مغلوب در سال 1398 به بازار موسیقی معرفی شد. وی مولف موسیقی خیلی خوبی می باشد و در زمینه هنر و تولید موزیک به صورت تدریجی پیشرفت داشت و هر چی به جلو قدم بر میداشت با کیفیت تر و حرفه ای تر در زمینه تولید و ساخت آهنگ توانست عمل کند.

مغلوب، سرگیجه، مغلوب ورژن جدید، قلبت کنارمه، زخم عمیق، هم صدا، عشق بی اندازه، خنده ی تو، قصه ی عشق، تقدیر، و .. از جمله آهنگ هایی هستند که احسان آذری تاکنون به بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.

فعالیت احسان آذری در اینستاگرام

احسان آذری نیز همانند دیگر خواننده ها دارای پیج رسمی اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/ehsanazarii_/ می باشد که در آن می توانید جدیدترین خبر های داغ از آهنگ ها و کنسرت و .. از احسان آذری را دریافت کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.