کد خبر : 26753 / /
/

 

در میان بازارهای مالی، بازار کریپتوکارنسی یا همان رمزارزها،‌ ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد. این بازار کاملا با علم و تکنولوژی گره خورده است. برای فعالیت در بازار رمزارزها شما نیاز به همکاری با یک صرافی دارید. عموما صرافی‌های معتبر و بزرگ، اپلیکیشن‌های منحصر به‌ فرد خود را دارند که امکانات و خدمات خاصی را به کاربران ارائه می‌کنند. در انتخاب یک اپلیکیشن ارز دیجیتال خوب، باید به امنیت، میزان کارمزد، سرعت، شرایط احراز هویت و رابط کاربری آسان توجه کرد. اپلیکیشنی که در این‌جا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو است که تمامی این موارد را در طراحی خود راعایت کرده است. در ادامه در مورد ویژگی‌های این اپلیکیشن بیشتر خواهیم گفت.

اپلیکیشن ارز دیجیتال چیست؟

صرافی تا پیش از این برای مبادله و تغییر ارزهای مختلف به ریال کاربرد داشته است. اما در مورد ارزهای دیجیتال، صرافی نقشی بسیار مهم‌تر دارد. صرافی‌های رمزارز به‌صورت آنلاین در قالب یک اپلیکیشن کار می‌کنند. این صرافی‌ها در واقع یک پلتفرم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. به این ترتیب اپلیکیشن ارز دیجیتال، حکم یک واسطه میان خریدار و فروشنده را دارد. شما به‌راحتی می‌توانید این اپلیکیشن صرافی را روی تلفن همراه خود نصب کرده و در هر زمان و مکانی، اقدام به ترید کنید.

 

 

7

 یک اپلیکیشن ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک صرافی آنلاین باید بتواند به‌خوبی اعتماد مشتریان را به‌ خود جلب کند. چرا که کاربران این صرافی‌‌ها معمولا دستشان به‌جایی بند نیست. در واقع کاربر تمام اعتماد و سرمایه خود را در اختیار یک اپلیکیشن ارز دیجیتال می‌گذارد. به همین دلیل ما باید اپلیکیشن مطمئنی را پیدا کنیم تا خیالمان از همه بابت راحت باشد. اکسبیتو اپلیکیشنی است که با داشتن ویژگی‌های خاص مانند سرعت بسیار بالا، توانسته با دیگر رقبای خود رقابت کند.

امنیت

مهم‌ترین ویژگی یک اپلیکیشن ارز دیجیتال امنیت آن است. یک اپلیکیشن ممکن است در معرض خطر هک شدن از طرف هکرها و کلاهبرداران باشد. اکسبیتو این امنیت را برای کاربران تامین کرده است. بعد از نصب اپلیکیشن اکسبیتو شما رمز دوعاملی برای خود تعریف می‌کنید. همین موضوع باعث بالا رفتن امنیت کاربران خواهد شد.

رابط کاربری آسان

منظور از رابط کاربری، وجود یک پلتفرم با محیطی آسان و دوستانه است. فضای رمزارزها به اندازه کافی پیچیده و خاص است. بنابراین اگر کارکرد اپلیکیشن هم خیلی آسان نباشد، کاربر نمی‌تواند به‌راحتی در آن فعالیت کند.

احراز هویت

احراز هویت به این منظور صورت می‌گیرد که اشخاص حاضر در صرافی، شخصیت‌های حقیقی داشته باشند. این موضوع به کم شدن میزان کلاهبرداری‌ها و البته پولشویی کمک خواهد کرد. از طرف دیگر در اپلیکیشن ارز دیجیتال،‌ برای هربار تراکنش باید احراز هویت صورت بگیرد. این کار به‌منظور بالا بردن ایمنی خود کاربران و با توجه به قوانین کشور انجام می‌شود. این احراز هویت باید سریع و دقیق باشد.

معمولا احراز هویت فرآیندی وقت‌گیر و گاهی فرسایشی است. بنابراین کاربران به‌دنبال یک اپلیکیشن ارز دیجیتال با بیشترین میزان سرعت در احراز هویت هستند. اکسبیتو به کاربران این مژده را می‌دهد که احراز هویت آن‌ها کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. البته این زمان برای وقتی است که فرد می‌خواهد ریال یا ارز دیجیتال به ولت خود اضافه کند. اما اگر تصمیم به انتقال ارز دیجتال به ولت دیگری را داشته باشد، احراز هویت ممکن است زمان بیشتری لازم داشته باشد. که البته این کار هم کاملا برای بالابردن میزان امنیت خود کاربران است.

دسترسی آسان

اپلیکیشن ارز دیجیتال باید به‌راحتی در دسترس باشد. اگر نیاز به فیلترشکن‌های خاص با آی‌پی ثابت باشد، این کار شاید برای همه افراد امکان‌پذیر نباشد. در ایران به‌دلیل وجود تحریم‌ها و مسائل مختلف در سیستم اقتصادی، ممکن است بسیاری از اپلیکیشن‌های صرافی دسترسی آسانی نداشته باشند. اکسبیتو اما این شرایط را برای کاربران فراهم کرده که به‌راحتی و بدون نیاز به فیلترشکن بتوانند معاملات خود را انجام دهند.

تنوع رمز ارزها

بازار رمزارزها تنوع زیادی دارد. هر روز یک ارز دیجیتال تازه پا به این بازار می‌گذارد که کاربران تمایل دارند روی آن سرمایه‌گذاری کنند. یک اپلیکیشن ارز دیجیتال معتبر باید امکان دسترسی به دامنه وسیعی از رمزارزها را داشته باشد. به این ترتیب دست کاربران برای خرید و فروش بسته نخواهد بود.

پشتیبانی کاربران

پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی آنلاین است. در تمام طول روز ممکن است برای کاربران سوالات مختلفی ایجاد شود که باید در همان زمان پاسخ داده شوند. پشتیبانی اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو در هر زمانی پاسخ‌گوی کاربران خواهد بود. از طرف دیگر اکسبیتو با ۹ بانک قرارداد دارد و به‌ همین دلیل امکان واریز ریالی نامحدود و برداشت آنی ریالی را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

میزان کارمزد

تمامی صرافی‌ها، مبلغی را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. اگر میزان این کارمزد خیلی زیاد و غیرمنطقی باشد، کاربران نظرشان نسبت به صرافی تغییر خواهد کرد. تریدرها معمولا به‌دنبال جایی هستند که با قیمت مناسب، کیفیت بالای خدمات را داشته باشند. اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو میزان کارمزد منصفانه‌ای را برای کاربران تعیین کرده است. از طرفی شما می‌توانید با دعوت از دوستانتان برای نصب اپلیکیشن اکسبیتو، کارمزد کمتری هم پرداخت کنید.

حجم معاملات

وقتی میزان معاملات در یک صرافی بالا باشد،‌ نشان‌دهنده پویا بودن آن صرافی است. این موضوع نشان می‌دهد که سرعت کار در این صرافی بالا نیز هست. یکی از مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو سرعت بالای آن است. این موضوع باعث می‌شود که حجم معاملات در صرافی بالاتر رفته و کاربران از فرآیند کارها راضی باشند.

سرعت بالا

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب یک صرافی آنلاین، سرعت بالا در انجام تمامی مراحل است. از زمان احراز هویت تا زمان برداشت پول، سرعت اهمیت بسیار زیادی دارد. چون در بازار رمزارزها گاهی ثانیه‌ها،‌ سرنوشت‌ساز هستند. سرعت همان چیزی است که اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو را از رقبا متمایز کرده است. با وجود این سرعت بالا، هم احراز هویت در تمامی مراحل سریع‌تر انجام می‌شود و هم معاملات سرعت می‌گیرند. وقتی یک اپلیکیشن توسط افراد حرفه‌ای ساخته شده باشد، تمامی این موارد مورد نظر قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

همان‌طور که دیدید با توجه به نوع تجارت رمز ارزها و اینکه تمامی مراحل کار به‌صورت آنلاین انجام شده و یک اشتباه ممکن است باعث ضرر و زیان برای کاربران شود انتخاب یک اپلیکیشن ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. برای یک اپلیکیشن ارز دیجیتال، رابط کاربری آسان، سرعت بالا، امنیت، کارمزد مناسب، احراز هویت سریع و پشتیبانی همه‌جانبه از مهم‌ترین ویژگی‌هاست. اپلیکیشن ارز دیجیتال اکسبیتو تمامی این ویژگی‌های مثبت را گرد هم آورده تا رضایت کاربران را تامین کند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.