کد خبر : 26816 / /
/

 

 

تمامی افراد ممکن است بنابر نوع زندگی خود به دلایل متفاوت به یک مراقب و یا پرستار در منزل جهت مراقبت از کودک، عضو سالمند و یا بیمار خانواده نیاز داشته باشند، خصوصاً در سال های اخیر که درخواست برای دریافت خدمات پرستاری در منزل به دلیل بالا رفتن مشغله افراد و کمبود وقت بیشتر و بیشتر شده است.

در این مقاله قصد داریم برای شمایی که قصد استخدام یک مراقب را دارید، مراحل استخدام پرستار مورد نیازتان را شرح دهیم و بهترین شرکت پرستاری را به شما معرفی کنیم.

 

مراحل استخدام پرستار مورد نیاز در منزل

مراحل تخصیص یک پرستار در منزل به صورت زیر می باشد، امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی سؤالات شما در این حوزه باشیم.

انتخاب مرکز خدمات پرستاری

در ابتدایی ترین مرحله باید اقدام به پیدا کردن موسسه خدمات پرستاری معتبری نمایید، برای پیدا کردن مؤسسات پرستاری می توانید از طریق گوگل و یا دیگر اپلیکیشن ها و پلتفرم ها اقدام نمایید اما از چه طریقی باید از معتبر بودن موسسه اطمینان حاصل کرد؟

برای این کار تنها لازم است مجوز رسمی آن موسسه را بررسی نمایید و از اینکه آن مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت همراه با شماره ثبتی مشخص است مطمئن شوید.

مسئله مهم دیگر این است که توصیه می شود برای استخدام پرستار در منزل به صورت شخصی اقدام نکنید، چرا که با استخدام شخصی پرستار نمی توانید از عدم سو پیشینه و مدارک پرستار مطمئن باشید، همچنین امکان ترک خدمت توسط پرستار وجود خواهد داشت.

این در حالی است که موسسات معتبر پرستاری در ضمن اینکه از صحت مدارک و سو پیشینه پرستار خود اطمینان حاصل می کنند، در صورت عدم رضایت شما از پرستارتان، پرستاری جایگزین به منزلتان اعزام خواهند کرد.

تماس با شرکت پرستاری در منزل

متقاضیانی که قصد استخدام پرستار را دارند، پس از اینکه از اعتبار معتمد بودن موسسه آگاه شدند، باید با شرکت مورد نظر تماس برقرار کنند و از شرایط همکاری و قوانین آن مجموعه آگاه شوند.

کارکنان مرکز خدمات پرستاری پس از تماس شما، شرایط محیطی کسی که به مراقبت نیاز دارد را جویا می شوند، برای مثال در صورتی که قصد استخدام پرستار سالمند داشته باشید، درباره مشکلات، بیماری ها و شرایط فیزیکی سالمند سوالاتی را از شما خواهند پرسید همچنین قد و وزن سالمند، نفرات حاضر در منزل و آدرس و اینکه قصد دارید پرستار را در چه شیفتی استخدام نمایید نیز دیگر سؤالات کارشناس هستند، برای مثال قصد استخدام پرستار روزانه دارید و یا 24 ساعته.

جستجو پرستار مناسب و تماس کارشناسان با شما

پس از تماس شما کلیه اطلاعات تان برای معرفی پرستار مناسب شما و تخمین هزینه به کارشناس مربوط ارجاع داده می شود.

در این زمان کارشناسان در بین پرستاران موسسه به دنبال نزدیک ترین شخص از نظر جغرافیایی با شما که شرایطی متناسب با خواسته های شما نیز داشته باشد می گردد و سپس کارشناس با شما تماس خواهد گرفت و هزینه و شرایط پیشنهادی را به اطلاع شما خواهد رساند.

 

دوره آزمایشی اعزام پرستار

در این زمان موقع اعزام پرستار مورد نظر به منزل درخواست کننده خدمات پرستاری می رسد تا با خانواده مصاحبه داشته باشد، پس از انجام محاسبه و تایید شدن توسط کارفرما، پرستار از روز آینده فعالیت خود را به مدت 2 الی 3 روز آغاز می کند.

در صورتی که پرستار و کار او مورد تایید خانواده قرار نگیرد، کارشناسان مرکز پرستاری، بررسی دوباره ای برای اعزام پرستار انجام خواهند داد، لازم به ذکر است در صورتی که کارفرما به دلیل مشغله بالا درخواست کند امکان اعزام چند پرستار به صورت همزمان برای مصاحبه وجود دارد.

نکاتی برای انجام مصاحبه با پرستار

لازم به ذکر است در خصوص استخدام پرستار بیمار، سالمند و پرستار کودک برخی عوامل مختلفی می باشد که باید آن ها را در ضمن مصاحبه در نظر بگیرید، با این وجود برخی از مواردی که باید آن ها را در ضمن مصاحبه در نظر بگیرید عبارت اند از شخصیت پرستار و نحوه رفتار او و پاسخگویی به سوالات، مدارک تحصیلی پرستار و گذراندن دوره های مرتبط و عدم سو پیشینه.

پرسیدن سوالات زیر نیز می تواند کاربردی باشد:

  • در مواقع حساس و بحرانی می توانید اقدامات مناسب انجام دهید؟
  • آیا ساعات کاری شما می تواند انعطاف پذیر باشد؟
  • می توانید از تجارب کاری خود بگویید؟
  • چه رفتاری را از کارفرمای خود انتظار دارید؟

عقد قرارداد بین موسسه و کارفمایان

پس از به اتمام رسیدن دوره 2- 3 روزه آزمایشی کارشناسان مرکز با شما تماسی مجدد برقرار خواهند کرد و در طی این تماس نحوه خدمات رسانی پرستار و کیفیت کار او بررسی می شود و از شما پرسیده می شود که آیا از فعالیت پرستار اعزامی رضایت دارید و یا خیر.

در صورت رضایت شما از پرستار، جهت رسمی شدن امور خدمات پرستاری قراردادی بین شرکت و سرپرست شخصی که به مراقبت نیاز دارد، عقد می شود، در این قرارداد موارد زیر آورده می شود:

  • شرایط سالمند یا بیمار یا کودک در حین عقد قرار داد
  • شرح وظایف پرستار در طی خدمت
  • ساعت کاری پرستار
  • دستمزد ماهیانه پرستار
  • درصد فرانشیز موسسه پرستاری
  • تعهدات موسسه برای جایگزین کردن پرستار در صورت لزوم
  • تضمین و تعهدات امنیتی توسط مرکز خدمات پرستاری

معرفی بهترین شرکت پرستاری

شرکت خدمات پرستاری پرستار تهران موسسه ای می باشد که در ضمن فعالیت چندین ساله خود توانسته است به آرشیوی غنی از تجربیات علمی و کاربردی دست یابد، این مرکز ارائه کننده خدمات پرستاری از بیمار، پرستاری از کودک و پرستاری از سالمند می باشد و همواره الویت اصلی خود را کسب رضایت مشتریان خود قرار داده است، این مرکز را می توانیم بدون اغراق به عنوان یکی از بهترین شرکت های پرستاری در تهران معرفی کنیم که دارای ویژگی های زیر می باشد:

دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت

این مجموعه مجوز خود از وزارت بهداشت و درمان و خدمات بهداشتی درمانی ایران در تاریخ 10/03/1401 با شماره مجوز 263931-3 کسب نموده است.

 

پرستاران حرفه ای و آموزش دیده

کلیه کادر پرستاران این موسسه آموزش های لازم را در خصوص حوزه خود دریافت کرده اند و دارای مهارت و دانش تخصصی بوده و به وظایف خود کاملاً آگاه اند.

ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی

کارکنان و پرستاران این مجموعه همگی به کار خود علاقه دارند و در تلاش اند تا با ارتباطی مؤثر بتوانند درخواست های بیمار یا سالمند را دریافت کنند تا خدمات باکیفیت را ارائه کنند.

دستمزد مطابق نرخ مصوب

لازم به ذکر است تناسب داشتن بودجه شما با دستمزد مراقب موضوع مهمی است و مجموعه پرستار تهران نیز کلیه دستمزدها و هزینه ها را مطابق بودجه شما و نرخ مصوب و منطقی محاسبه خواهد کرد.

نظارت بر روند کار

این مجموعه به طور مداوم کلیه خدمات کارکنان را تحت بررسی مداوم قرار می دهد تا بتواند سطح کیفیت خدمات خود را بیفزاید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.