کد خبر : 26955 / /
/

بهترین لیست قیمت کولر گازی، خرید اقساطی و نقدی کولر گازی با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، فروش اقساطی و نقدی کولر گازی اسپلیت

 

برند برتر کولر گازی

کولر گازی یکی از پر طرفدارترین سیستم‌ها‎ی تهویه مطبوع است که در فصول گرم تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی و یا خرید کولر گازی اقساطی را داشته باشید بدون شک با حجم بالایی از برندها و مدل‌ها‎ رو به رو می‎شوید و همین موضوع شما را گیج می‌کند و بدون شک به دنبال خرید از با کیفیت‌تر‎ین و بهترین برند کولر گازی سال خواهید بود.

 

توجه به برند سازنده یکی از مهم‌تر‎ین نکات در هنگام خرید کولر گازی است چرا که قیمت کولر گازی علاوه بر میزان ظرفیت دستگاه، امکانات و نوع مدل آن به برند سازنده نیز بستگی دارد. در ادامه به توصیحاتی در رابطه با برند برتر کولر گازی، بهترین برند کولر گازی ایرانی و برند کولر گازی چینی می‎پردازیم.

 

لیست کولر گازی ایرانی

شرکت‌ها‎ی بسیاری در کشور هستند که در زمینه‌ی تولید انواع کولر گازی فعالیت دارند. این برندها توانسته‌اند با طراحی و تولید کولرگازی‌های با کیفیت که ظاهری زیبا دارند و به امکانات روز مجهز هستند خریداران خود را راضی نگه دارند. کولر گازی ایرانی ایساتیس، جی پلاس، گرین، ایران رادیاتور، تک الکتریک، انرژی و اسنوا جزو لیست کولر گازی ایرانی برتر قرار دارند. قیمت انواع کولر گازی ایرانی نیز بستگی به مدل دستگاه، امکانات، نوع موتور و برند سازنده دارد.

 

برند کولر گازی چینی

در بازارهای جهانی و ایران برندهای چینی کولر گازی وجود دارند که برخی از آنها به عنوان برترین برندها در این زمینه شناخته می‌شوند. از جمله این برندها می‎توان ‌ها‎یسنس، جنرال، گری، میدیا و هایر را نام برد. نظر کاربران در مورد کولر گازی گری و دیگر برندهای کاملا مثبت ارزیابی شده است. قیمت کولرهای گازی چینی چون قیمت کولر گازی گری 30000 ، قیمت کولر گازی میدیا 24000 و سایر مدل‌ها با توجه به کیفیت و کارایی که دارند در سطح مناسب ارزیابی شده است.

علاوه بر برندهای ایرانی و چینی برندهای کشورهای دیگری نیز در بازار ایران موجود هستند که به عنوان بهترین کولرهای گازی در جهان شناخته می‌شوند که شامل سامسونگ، ال جی، توشیبا، پاناسونیک و اجنرال می‎شوند.

17

مزایا و معایب کولر گازی

کولرگازی در انواع مختلف اسپلیت (دیواری)، ایستاده و سقفی طراحی و تولید می‌شود و همانطور که می‌دانید جزو سیستم‌های خنک کننده بسیار محبوب است. این سیستم‌ها‎ نیز همچون تمامی ‌دستگاه‌ها‌ مزایا و معایبی دارند. در ادامه شما را با مزایا و معایب کولر گازی آشنا می‌کنیم.

 

مزایای کولر گازی

قدرت خنک کنندگی و سرمایش قوی: یکی از دلایل محبوبیت این سیستم‌ها این است که می‌توانند به خوبی فضای داخلی را در طول روزهای گرم تابستان خنک کنند.

 

کنترل دما و رطوبت: مدل‌های مختلف کولر گازی دارای قابلیت تنظیم دما و رطوبت هستند و شما بر اساس نیاز خود می‌توانید دما و رطوبت داخلی منزل یا محل کار خود را تنظیم کنید.

 

کم صدا بودن: کولر گازی‌ها نسبت به سایر سیستم‌های خنک کننده بی‌صدا و یا کم صدا هستند و در هنگام کارکرد هیچ صدایی را تولید نمی‌کنند در نتیجه مخل آرامش شما نخواهند شد.

فیلترهای مخصوص تصفیه هوا: انواع کولر گازی دارای فیلترهایی هستند که هوا را تصفیه می‌کنند در نتیجه شما با کولر گازی هوای سالم و تصفیه شده را تنفس خواهید کرد.

 

نصب آسان: یکی از معایب کولر‌های قدیمی یا همان کولرهای آبی این بود که برای نصب نیاز به یک دریچه داشتند اما کولر گازی اسپلیت و ایستاده را به راحتی می‌توان در هر قسمتی از ساختمان نصب و قرار داد.

تا به اینجا با مزایای کولر گازی‌ها آشنا شدید در ادامه معایب کولر گازی گازی را شرح می‌دهیم که موارد گفته شده در مورد معایب کولر گازی برندهای مختلف چون معایب کولر گازی سامسونگ، معایب کولر گازی فوجی، معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور و سایر برندها صدق می‌کند.

 

معایب کولر گازی

مصرف برق بالا: در صورتی که کولر گازی به صورت مداوم در طول روز و شب روشن باشد و شما از آن استفاده کنید هزینه‌ی قبض برق شما بالا می‌رود. پیشنهاد ما این است که در هنگام خرید کولر گازی به نمودار مصرفی انرژی آن دقت کنید. امروزه با توجه به تکنولوژی و فناوری‌های جدید کولر گازی‌های اینورتر در بازار موجود هستند که البته قیمت بالاتری دارند و این موضوع یکی از معایب کولر گازی اینورتر محسوب می‌شود.

 

قیمت بالا: قیمت کولر گازی در مدل‌های مختلف نسبت به سایر لوازم سرمایشی چون قیمت پنکه، قیمت کولر آبی بالاتر است.

 

معایب کولر گازی ایستاده: نصب و نگهداری کولر گازی‌های ایستاده نسبت به مدل‌های دیواری پیچیده‌تر است و همچنین نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری دارند.

 

معایب کولر گازی سقفی: از معایب کولر گازی سقفی نیز می‌توانیم مواردی چون قیمت بالاتر، نیاز به سقف کاذب در محل، نصب دشوار، نیاز به متخصص فنی برای نصب و راه‌اندازی آن اشاره کنیم.

 

در نهایت اگر برند خاصی مد نظرتان است برای دانستن معایب و مزایای آن می‌توانید به سراغ مطالعه نظرسنجی و نظرات کاربران بروید. برای مثال اگر قصد خرید کولر گازی ایران رادیاتور را دارید نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور و نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور که در بسیاری از سایت‌ها درج شده است به شما کمک زیادی می‌کند و اطلاعات مفیدی در رابطه با مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور، میزان مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور و سایر موارد به شما می‌دهد.

18

قیمت کولر گازی در فروشگاه سل

فروشگاه‌ها‌ی زیادی در سطح شهر و اینترنت وجود دارند که قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ، قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000 و مدل‌ها‌ی دیگر در آنها متفاوت است بدون شک همه دوست دارند تا خرید خود را از فروشگاهی انجام دهند که بهترین قیمت بازار را دارد. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که محصولات خود را با تضمین قیمت به فروش می‌رساند در نتیجه قیمت کولر گازی اجنرال 30000، قیمت کولر گازی 9000 گری، قیمت کولر گازی تی سی ال و قیمت اسپلیت و قیمت کولر گازی ایستاده در ده‌ها‌ مارک و مدل دیگر بهترین قیمت بازار است.

 

همانطور که می‌دانید قیمت کولر گازی بستگی زیادی به مشخصات فنی آن دارد در نتیجه ابتدا توان مالی خود را بسنجید و خواسته‌ها‌یتان را بدانید و با مطالعه مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور، اسنوا، جی پلاس، گری در مدل‌ها‎ی مختلف که تماما در فروشگاه سل درج شده است بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

 

کولر گازی نقد و اقساط

برای بسیاری از افراد قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰، قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000، قیمت کولر گازی سامسونگ و قیمت اسپلیت 30000 در برندهای دیگر و ظرفیت‌ها‎ی مختلف بالا است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و توان مالی کافی برای خرید نقدی کولر گازی را ندارید بهترین راه خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه‌های معتبر است.

 

با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی از جمله کولر گازی و پایین آمدن توان خرید خانواده‌ها بسیاری از فروشگاه‌ها در زمینه فروش کولر گازی اقساطی در کرج، اصفهان، اهواز، شیراز و سایر شهرها فعالیت دارند و امکان خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، اسنوا، سامسونگ، گری و سایر مارک‌ها‎ را برای شما فراهم کرده‌اند. ولی باید این نکته را بدانید که شرایط فروش کولر گازی پرتابل قسطی، ایستاده قسطی و ... در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است و در حالت کلی به دو صورت کولر گازی اقساط بدون بهره و با بهره انجام می‌شود.

 

برای خرید کولر گازی سامسونگ اقساطی و مارک‌های مختلف شما باید یک سری شرایط را داشته باشید که شامل داشتن دسته چک معتبر، ضامن معتبر، سفته و غیره می‌شود. شما برای خرید کولر گازی سامسونگ باید شرایط مورد نظر فروشگاه انتخابی را داشته باشید برای مثال یک فروشگاه امکان خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت را دارد اما در فروشگاه دیگر فروش اقساطی کولر گازی با حکمت کارت وجود ندارد. اگر شما به دنبال خرید کولر گازی نقد و اقساط با بهترین شرایط هستید به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید.

 

خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل با توجه به شرایط موجود اقتصادی در جامعه برای خانواده‌هایی که درآمد کم و متوسط دارند و یا بودجه کافی برای خرید نقدی ندارند امکان خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، اسنوا، گری، اجنرال و غیره را با متنوع‌ترین و بهترین شرایط فراهم کرده است.

در واقع یکی از بزرگترین مزیت‌های فروشگاه اینترنتی سل این است که روش‌های متنوعی برای خریداران دارد از جمله این روش‌ها می‌توان به خرید قسطی گوشی موبایل، خرید اقساطی کولر گازی با کسر از حقوق، خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن، خرید اقساطی کولر گازی با چک، خرید اقساطی کولر گازی با سفته و غیره اشاره کرد. همچنین تنوع مدل و برند کولر گازی ایرانی و خارجی در فروشگاه سل بالا است و شما بر حسب نیاز، خواسته‌ها و توان مالیتان می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کرده و خرید قسطی خود را با بهترین شرایط انجام دهید.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.