کد خبر : 27365 / /
/

اکثر حسابداران در کسب و کارهای مختلف برای پیشبرد اهدافشان از نرم افزار سپیدار استفاده می کنند. نرم افزار سپیدار به حسابداران کمک می کند تا امور مالی و حسابداری خود را به بهترین شکل انجام دهند. از کاربردهای نرم افزار سپیدار این است که ........

 

تمامی حسابداران در کسب و کارهای مختلف برای پیشبرد اهدافشان از نرم افزار های مختلف حسابداری از جمله نرم افزار سپیدار استفاده می کنند. نرم افزار سپیدار به حسابداران کمک می کند تا امور مالی و حسابداری خود را به بهترین شکل انجام دهند. از کاربردهای نرم افزار سپیداراین است که در زمینه های تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و غیره در سازمان ها و شرکت ها فعالیت می کند و از این نرم افزار می توان برای رسیدن به اهداف در زمینه های حسابداری استفاده کرد. یکی از ویژگی های نرم افزار سپیدار، نصب راحت آن است که شما می توانید در کمترین زمان این نرم افزار را نصب و سپس مشغول به کار با آن شوید. یکی از علاقه مندی مدیران و صاحبان کسب و کار به این نرم افزار این است که آپدیت اظهانامه، کد گذاری پیشرفته و سرعت عمل بالا را دارد و اکثر شرکت ها و سازمان ها در بخش مالی خود از این نرم افزار استفاده می کنند.

نرم افزار سپیدار

 

نرم افزار سپیدار محصولی از شرکت همکاران سیستم می باشد که در سال 1387 به عنوان یکی از نرم افزارهای مالی در ایران ورود پیدا کرد و امروزه یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی در ایران محسوب می شود. نرم افزار سپیدار برای شرکت های زیر مناسب بوده و امکانات و نیازهای این شرکت ها را ارائه می دهد:

  1. شرکت های بازرگانی 

  2. شرکت های تولیدی 

  3. شرکت های خدماتی 

  4. شرکت های پیمانکاری 

  5. شرکت های پخش مویرگی 

ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب کدام است؟

  • ارائه گزارش های مالی و کاربردی

نرم افزاری که می تواند ارائه گزارش های مالی را داشته باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است. به کمک نرم افزار های مالی می توان در مدت کوتاهی، یک گزارش مالی را به صورت جامع و کامل تهیه کرد.

  • گرافیک مناسب

هرچقدر که نرم افزار حسابداری از لحاظ گرافیک و بصری مناسب باشد، گزارش ها و نمودارهای بهتری را می توان آماده کرد زیرا با گزارش ها و نمودار است که مدیران مالی می توانند ارتباط بهتری برقرار کنند.

  • یکپارچگی نرم افزار

داشتن یکپارچگی نرم افزار، سبب می شود تا اطلاعات مالی به درستی نمایش و ارائه داده شود و در هر زمان بتوان از اطلاعات، به درستی استفاده شود.

  • کاربری ساده و کاربرپسند

نرم افزاری که در اختیار حسابدار قرار می گیرد باید کاربری ساده ای داشته باشد تا حسابدار بدون کوچکترین مشکلی، بتواند اطلاعات را وارد نماید و سپس خروجی بگیرد. در صورت ساده نبودن نرم افزار، زمان زیادی از کاربر گرفته خواهد شد و سبب بروز مشکلاتی نیز می شود.

  • امنیت نرم افزار

حفظ اطلاعات و ذخیره کردن داده ها از جمله ویژگی هایی است که یک نرم افزار باید آن را به بهترین شکل انجام دهد، بنابراین امنیت در یک نرم افزار موضوع بسیار مهمی می باشد. .

چه کسب و کارهایی به نرم افزارهای حسابداری نیاز دارند؟

نرم افزار حسابداری

امروزه به دلیل دیجیتالی شدن دراکثر کسب و کارها، نیاز به نرم افزارهای حسابداری وجود دارد و به همین دلیل است که انواع نرم افزارهای حسابداری و مالی به وجود آمده اند. اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک به این نتیجه رسیده اند که دیگر روش های سنتی حسابداری، جوابگو نیست و نیازهای مالی شرکت را برآورده نمی کند. عملکرد اکثر شرکت های مالی، تا حدود زیادی متکی به نرم افزارهای حسابداری است. در واقع هر کسب و کاری در ابعاد کوچک و بزرگ، برای مدیریت مالی خود از نرم افزارهای حسابداری استفاده می کند و امروزه نرم افزارهای حسابداری به خوبی توانستند تا نیازهای مالی شرکت ها را در هر ابعادی تعیین نمایند.

ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری

اگر به عنوان کسی که قصد دارید تا وارد بازارکار در رشته حسابداری شوید پس باید در انتخاب نرم افزار حسابداری، دقت و توجه لازمه را داشته باشید زیرا درصورت اشتباه و انتخاب برای خرید نرم افزار، هزینه زیادی را از دست خواهید داد و از طرفی تعویض یک نرم افزار حسابداری به نرم افزار دیگری، سبب از بین رفتن اطلاعات مالی و تلف شدن زمان هم می شود، بنابراین برای انتخاب نرم افزار حسابداری برای بازارکار، نیاز است تا ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

  1. قابلیت شخصی سازی

  2. امنیت بالا و محافظت از کلیه اطلاعات مالی

  3. پشتیبانی گسترده وهمیشگی

  4. قابلیت بروزرسانی

  5. کاربری آسان و راحت

  6. امکانات جامع و کامل

  7. محیط کاربرپسند و جذاب

  8. امکان گزارش گیری سریع، کاربردی، تحلیلی

  9. امکان نصب ماژول

  10. یکپارچگی

  11. قیمت معقول با توجه به کیفیت بالا

  12. قابلیت استفاده برای کسب و کارهای مختلف

  13. خدمات پس از فروش

خرید بهترین نرم افزارحسابداری

خرید بهترین نرم افزار حسابداری

برای هر کسب و کاری نیاز به یک نرم افزار حسابداری بسیار خوب می باشد و این موضوع یکی از دغدغه های اصلی و مهم برای صاحبان کسب و کار و حسابداران می باشد که در مقابل هزینه ای که می کنند، بتوانند نرم افزار حسابداری با قابلیت های مناسب را داشته باشند و تمامی امور مالی و حسابداری خود را به وسیله این نرم افزار انجام دهند. نرم افزار سپیدار با قابلیت ها و امکاناتی که دارد بهترین گزینه برای شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط می باشد.

قیمت نرم افزار سپیدار نسبت به نرم افزارهای دیگر از لحاظ کیفیت و امکاناتی که دارد، معقول است و پشتیبان های نرم افزار سپیدار، راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

در واقع نرم افزار سپیدار توسط یک تیم حرفه ای و با تجربه همراه با پشتیبانی گسترده را دارد و گزینه ای مناسب برای کار در امور حسابداری است. با آموزش حسابداری و آموزش مالیات توسط نرم افزار سپیدار سیستم، می توان به حسابدار حرفه ای تبدیل شوید. بنابراین با توجه به مزیت هایی که این نرم افزار دارد، می توانید آن را به عنوان یک نرم افزار کاربردی حسابداری انتخاب نمایید زیرا این نرم افزار تمامی نیاز های حسابداری و مالی شما را برآورده خواهد کرد.

چرا نرم افزار سپیدار برای امور حسابداری مناسب است؟

نرم افزارهای حسابداری یکی از مهم ترین نرم افزارها برای کسب و کار است که هر سازمان و شرکتی به آن نیازمند است. فرقی ندارد که شما خرده فروش یا یک بنگاه تجاری باشید، درهرصورت شما نیازمند یک نرم افزار حسابداری خوب هستید که بتواند نیازهای مالی یک شرکت و یا سازمان را تامین نماید.

نرم افزار سپیداربهترین گزینه برای امور حسابداری و همچنین افرادی است که به تازگی وارد بازار کار شده اند و از طریق این رشته می خواهند کسب درآمد داشته باشند. با یادگیری نرم افزارسپیدار، فرصت های شغلی بیشتری برای افراد فراهم شده و احتمال استخدام افراد هم بیشتر خواهد شد. با تسلط بر نرم افزارهای حسابداری از جمله سپیدار، حقوق و دستمزد حسابداران هم قابلیت افزایش را دارد و از آنجایی که اکثر حسابداران و شرکت های مختلف برای کسب و کارهای مختلف شان با این نرم افزار کار می کنند بنابراین تسلط بر آن، مزیت های خیلی زیادی را برای حسابداران به همراه دارد. اگر شخصی به دنبال درآمد بالا باشد، باید در بخش های مختلف حسابداری آموزش دیده و کار با نرم افزارهای حسابداری را به خوبی دانسته باشد در غیراینصورت درآمد معمول را خواهد داشت و پیشرفتی حاصل از کار برای او صورت نخواهد گرفت. نرم افزار سپیدارمطابق با استانداردهای حسابداری و با قوانین مالیاتی به روز، طراحی شده است و دارای کاربری ساده و به روز است که امکانات جامع و کاملی را به همراه دارد.

پشتبانی نرم افزار سپیدار

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که نرم افزار سپیدار دارد این است که خدمات پشتیبانی داشته که می توان ازاین خدمات بهره مند شد. در واقع هرگونه سوال یا ابهاماتی که درحین کار با نرم افزار داشته باشید، کارشناسان نرم افزار در هنگام روند کار به شما کمک می کنند و در مدت زمان کوتاهی مشکل شما را حل می نمایند. در واقع از لحظه نصب تا هر زمانی که دچار مشکل در این نرم افزار شده باشید، می توان با پشتیبان های این نرم افزار تماس بگیرید و برای رفع ایردات آن اقدام نمایید. همچنین جهت پاسخ به هر سوالی در مورد این نرم افزار، می توانید از اساتید مربوطه در بخش نرم افزار کمک بخواهید و سوالاتتان را مطرح نمایید.

محیط کاربری آسان در نرم افزار سپیدار

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه نرم افزار سپیدار، کاربری ساده، جذاب و محیطی بسیار خوب در این نرم افزار است. محیط کاربری نرم افزار سپیدار به صورت ذیل می باشد:

  • محیط کاربری ساده همراه با گزارش گیری و با قابلیت حذف می باشد و سپس بازخوانی ستون ها در محیط نمایشی کاربر امکان پذیر است و به راحتی توسط کاربر قابل انجام می باشد.

  • دسترسی لازمه جهت ویرایش اطلاعات برای کلیه فرم ها

  • صدور اسناد حسابداری به صورت اتوماتیک در سیستم های دریافت، فروش، انبار، حقوق و دستمزد است.

  • نصب بر روی سیستم های معمولی مشتریان

کلام آخر

کسب و کار چه سنتی باشد و چه آنلاین، لازم است که تمامی هزینه ها و امور مالی آن، مورد بررسی قرار گیرد به طوریکه صاحب کسب و کار، دقیقا بداند که چه مقدار درآمد دارد و هزینه های جاری چقدر است و چه مقدار باید برای حقوق کارمندان پرداخت کند. تمامی این مسائل ریز و درشت مالی باید به خوبی مدیریت شوند واگر به درستی اینکار انجام نگیرد قطعا در طولانی مدت، سازمان یا شرکت مربوطه دچار عواقب جبران ناپذیری می شود. یک نرم افزارخوب و حرفه ای حسابداری مانند سپیدار، سبب می شود که کسب و کارها با سرعت بیشتری انجام شود و نتایج بسیار خوبی را برای شرکت ها از لحاظ مالی به همراه داشته باشد.

منبع: حساب بین

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.