کد خبر : 27371 / /
/

در زمینه تبلیغات دروغین درباره عمل زیبایی باید بگویم که این مسئله یکی از نگرانی‌هایی است که بسیاری از افراد در مورد آن دارند. در واقع، این یک مسئله جدی است که به تاثیرات زیادی می‌تواند منجر شود. متأسفانه، برخی از مراکز زیبایی و کلینیک‌های زیبایی، به دنبال جذب مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر، از تبلیغات دروغین استفاده می‌کنند.

 

تبلیغات دروغین درباره عمل زیبایی به شما یک تصویر غلط از نتیجه‌های احتمالی این عمل می‌دهند. آنها می‌توانند تصاویر واقعیت پوشانی شده یا نمونه‌های بهترین حالات را نشان دهند تا شما را ترغیب به انجام عملیات زیبایی خاصی کنند. به طوری که در نهایت، پیش از انجام این عمل، شما ممکن است توقعات غیر واقعی داشته باشید و از نتیجه برآیید.

نتیجه‌ی احتمالی یک عمل زیبایی توسط بسیاری از عوامل از جمله ژنتیک، سن، وضعیت فیزیکی، و سابقه سلامتی تعیین می‌شود. همچنین، این حقیقت را نیز باید در نظر داشت که هر فردی ممکن است به طور متفاوتی به یک عمل زیبایی واکنش نشان دهد و نتیجه‌ی نهایی برای همه یکسان نخواهد بود.

 

اگر قصد انجام یک عمل زیبایی را دارید، بهترین راه برای اطمینان از نتیجه صحیح و واقعی این است که با پزشک مورد اعتماد صحبت کنید و از وی درباره جزئیات عمل، خطرات و مزایا، و همچنین توقعات واقعی از نتیجه بپرسید و صرفا به مطالبی که در سایت هایی مثل چطور ، زوم لایف ،دکتر سلام و حتی سایت هایی که مختص پزشکان مثل سایت پالادیوم بیوتیpalladiumbeauty  هستش اعتماد نکنید چون این وب سایت ها هم توسط نویسنده ها نوشته شده و ممکن هستش که اطلاعات نادرست در آن ها درج شده باشه. همچنین، می‌توانید با افرادی که قبلاً این عمل را انجام داده‌اند صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره تجربه آنها بدست آورید.

 

اساساً، بهترین راه برای جلوگیری از برخورد با تبلیغات دروغین این است که دقت کنید و اطلاعات لازم برای انجام یک تصمیم بهتر و قابل قبول به دست آورید. در هر صورت، همواره پیش از انجام هرگونه تغییر در بدن خود، مهم است با منابع مختلف مشورت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.

 

برای انجام جراحی زیبایی به نمونه کار اینستاگرام بسنده نکنید!

حتما دقت کنید نمونه کارهایی که در اینستاگرام می بینید باید توسط پزشک متخصص انجام شود و برای اینکه اطمینان حاصل کنید پزشکی که جراحی را برای شما انجام می دهد صلاحیت لازم را در این زمینه دارد در مرحله اول به سایت نظام پزشکی مراجعه کنید و تخصص پزشک را در این سایت ببینید و در صورت مغایرت تخصص پزشک با جراحی انجام شده حتما صرف نظر کنید.

به عنوان مثال در صورتی که می خواهید جراحی بینی انجام دهید باید تخصص پزشک یا متخصص گوش و حلق و بینی باشه یا جراحی پلاستیک و زیبایی و سایر تخصص ها ارتباطی با این جراحی ندارند و مثلا در صورتی که پزشک مربوطه متخصص پوست بود حتما از انجام این جراحی خودداری کنید.

در صورتی که مرحله اول به درستی طی شد و تخصص پزشک مورد تایید بود و مغایرتی وجود نداشت در این مرحله باید به قسمت کامنت های شبکه اجتماعی مراجعه کنید و نظرات بقیه رو درباره پزشک مطالعه کنید.

فقط توجه کنید این نظرات ممکنه به هر دلیلی اساس واقعیت نباشه و حتما بایستی به صورت حضوری هم به مطب مراجعه کنید و نظرات کسانی که این جراحی را انجام داده هم جویا بشید.

برای خودتون ارزش قائل شید!

اگر به هر دلیل تصمیم به جراحی زیبایی گرفتید سعی کنید خوب تحقیق کنید و بعد اقدام کنید و گول ارزونی یا حتی گرونی هر پزشکی رو نخورید و برای خودتون ارزش قائل باشید و اگر بخواهید با انجام عمل زیبایی اعتماد به نفس بیشتر بگیرید ،نتیجه عکس در زندگی شما نداشته باشه.

منبع : طرفداری

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.