کد خبر : 2742 / /
/

شاتل موبایل اولین و تنها اپراتوری است که «سیم کارت هوشمند» را در ایران ارائه کرده است. فناوری هوشمند این سیم‌کارت، آنتن‌های موجود اپراتورهای مختلف در محدوده حغرافیایی مشترک را تحلیل و همیشه بهترین آنتن و بهترین پوشش شبکه را برای اتصال انتخاب می‌کند.

این روزها در کنار شماره‌های رند، بعضی شماره‌های خاص و ویژه خرید و فروش می شود که برای افراد مفهوم خاصی دارند. این شماره‌های همراه معمولاً مربوط به تاریخ تولد یا تاریخ مناسبت‌هایی می‌شود که برای افراد مهم و ارزشمند هستند.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE که قبلاً سیم‌کارت‌های هوشمند خود را با پیش‌شماره 0998 و کد 1 و اتصال همزمان به شبکه رادیویی هر سه اپراتور تلفن همراه ایران عرضه کرده، در اقدامی جالب و جدید، رِنجی از پیش‌شماره‌های خود را به متقاضیان عرضه کرده که بر اساس آن متقاضی می‌تواند شماره‌ای را برای سیم‌کارت خود انتخاب کند که مطابق با یکی از تاریخ‌های شمسی باشد. این تاریخ می‌تواند تاریخ تولد و یا هر تاریخ ارزشمند دیگری باشد. این شماره‌های شاتل موبایل با *****099813 آغاز می‌شوند و برای نمونه چنانچه تاریخ مورد نظر (مثلاً تاریخ تولد) 12 اردیبهشت 1365 باشد، شماره معادل آن 09981365212 خواهد بود.

البته این نکته را باید در نظر داشت که از هر تاریخ فقط یک شماره معادل وجود خواهد شد و اینجاست که ارزش این شماره و جذابیت آن دو چندان می‌شود و متقاضیانی که قصد خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل بر اساس تاریخ تولد یا هر تاریخ دیگری را دارند، باید پیش از اختصاص آن شماره تاریخی به سایر متقاضیان برای دریافت سیم‌کارت با شماره دلخواه خود اقدام کنند.

شاتل موبایل اولین و تنها اپراتوری است که «سیم کارت هوشمند» را در ایران ارائه کرده است. فناوری هوشمند این سیم‌کارت، آنتن‌های موجود اپراتورهای مختلف در محدوده حغرافیایی مشترک را تحلیل و همیشه بهترین آنتن و بهترین پوشش شبکه را برای اتصال انتخاب می‌کند.

روش های خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با شماره‌های تولد

به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل https://shop.shatelmobile.ir/BirthdaySim مراجعه کنید.

با مرکز پشتیبانی  و فروش تلفنی شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید و پس از انتخاب شماره تاریخی خود، سیم‌‌کارت‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

سیم کارت

عبارت T را به شماره 09981000000 پیامک کنید تا کارشناسان شاتل موبایل برای انتخاب شماره و ارسال سیم‌‌کارت به درب منزل‌تان با شما تماس بگیرند.

مزایا و خدمات ویژه شاتل موبایل

شبکه تلفن همراه هوشمند با قابلیت اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن

گسترده‌ترین پوشش‌سراسری 3G و  4G/LTE در سراسر کشور

پیش‌شماره 0998 و کد 1

انتقال باقی‌مانده حجم اینترنت به دوره بعد برای اولین بار در ایران

اشتراک رایگان سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت

بسته های اینترنت همراه با تعرفه‌های مقرون به‌صرفه 

تنها تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و همراه کشور

بیش از 400 دفتر انحصاری و 2000 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش

خدمات بازی و سرگرمی رایگان

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته از مشترکین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.