کد خبر : 27546 / /
/

چگونه بالاترین درآمد را از بازار ارزهای خارجی و طلا کسب کنیم؟

 

معاملات فارکس یک تجارت پرسود است که افراد زیادی را برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری در آن جذب کرده است. با این حال، تبدیل شدن به بهترین معامله گر فارکس کار آسانی نیست. این نیاز به فداکاری، کار سخت و صبر دارد. در این مقاله به نحوه تبدیل شدن به بهترین معامله گر فارکس می پردازیم.

 

هر فردی که وارد بازار فارکس می‌شود می‌خواهد یک چیز را بداند - چگونه می‌توان در بازارهای فارکس سود ثابتی داشت و درآمد را افزایش داد؟ اگر یک معامله گر موفق و با استعداد باشید که می توانید از همان روز اول درآمد بالایی کسب کنید. یا ممکن است مدتی طول بکشد تا شما به یک معامله گر موفق فارکس تبدیل شوید. تبدیل شدن به یک تریدر موفق نیاز به یادگیری و کسب تجربه دارد. اینطور نیست که به راحتی بتوانید از فارکس درآمد بالای دلاری کسب کنید. اما اگر آموزش ببینید یا از ابزارهای مناسب استفاده کنید قطعا درآمد خوبی خواهید داشت.

اصول معامله گری موفق در بازار فارکس

مانند هر بازار دیگری، قیمت ارزها در فارکس همیشه در نوسان است. بنابراین در برخی روزها ارزش ارزها افزایش می یابد و در روزهای دیگر ارزش ارزها کاهش می یابد. این نوسانات در قیمت ارز است که یک معامله گر فارکس برای شروع به کسب سود در بازار فارکس از آن استفاده می کند.

اگرچه این فرآیند بسیار راحت به نظر می رسد، اما نیازمند تخصص، تجربه و یادگیری تخصصی معاملات است. در زیر به مهمترین نکاتی که باید بیاموزید اشاره کرده ایم. و در پایان روش ورود به بازار فارکس را توضیح داده ایم و بهترین کارگزاری فارکس برای انجام معاملات مطمئن را معرفی کرده ایم.

اصول حرفه ای کسب درآمد از  فارکس را بیاموزید

قبل از شروع معاملات، یادگیری اصول تجارت فارکس ضروری است. شما باید اصطلاحات مورد استفاده در معاملات فارکس، انواع مختلف سفارشات و استراتژی های مختلف معاملاتی را بدانید. منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری تجارت فارکس کمک کند، مانند آموزش های ویدئویی، کتاب های الکترونیکی و دوره های آنلاین. برای مثال بروکر کپیتال اکستند وبینارهای آموزشی رایگان را برگزار می کنند که در این وبینارها برترین متخصصین و تحلیل گران فارکس، به شما آموزش های خوبی ارائه می دهند.

 یک برنامه و استراتژی معاملاتی مناسب ایجاد کنید

یک برنامه معاملاتی برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق فارکس ضروری است. اهداف تجاری، استراتژی شما و ابزارهای مدیریت ریسکی که استفاده خواهید کرد را مشخص می کند. برنامه شما باید واقع بینانه و بر اساس سبک معاملاتی، شخصیت و اهداف مالی شما باشد.

بدون برنامه ریزی صحیح و دقیق نمی توانید در فارکس موفق شوید. اصلا امکان ندارد با خرید و فروش احساسی ارزها درآمد خوبی کسب کنید. استراتژی و روش معاملاتی خود را انتخاب کنید. اگر در آغاز راه هستید از معامله گران باتجربه کمک بگیرید یا از سیستم کپی تریدینگ استفاده کنید.

یک بروکر قابل اعتماد را انتخاب کنید

انتخاب یک کارگزار قابل اعتماد مثل بروکر بین المللی کپیتال اکستند، برای موفقیت شما به عنوان یک معامله گر فارکس بسیار مهم است. یک کارگزار خوب باید تنظیم شده باشد و شهرت خوبی در صنعت داشته باشد. همچنین باید پلتفرم معاملاتی، پشتیبانی مشتری و هزینه هایی را که دریافت می کنند بررسی کنید.

کسب درآمد دلاری از معاملات طلا فارکس

بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

روی یک حساب آزمایشی معاملات مالی را تمرین کنید

کپیتال اکستند به شما امکان ساخت حساب آزمایشی را می دهد تا با این بازار بصورت رایگان آشنا شوید. قبل از شروع معامله با پول واقعی، توصیه می شود در یک حساب آزمایشی تمرین کنید. یک حساب آزمایشی به شما امکان می دهد بدون به خطر انداختن پول خود تجارت کنید. همچنین به شما کمک می کند تا با پلتفرم معاملاتی و استراتژی های مختلف معاملاتی آشنا شوید.

مدیریت ریسک سرمایه گذاری فارکس

مدیریت ریسک یک جنبه حیاتی در معاملات فارکس است. شما باید یک برنامه مدیریت ریسک برای محافظت از سرمایه خود داشته باشید. شما هرگز نباید بیش از حد توان از دست دادن ریسک کنید. همچنین استفاده از دستورات توقف ضرر برای محدود کردن ضررهای خود ضروری است.

یک ژورنال معاملاتی تهیه کنید

برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق فارکس، داشتن یک ژورنال معاملاتی ضروری است. این به شما کمک می کند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و عملکرد معاملاتی خود را بهبود بخشید. ژورنال معاملاتی شما باید شامل طرح معاملاتی شما، معاملاتی که انجام داده اید، دلایل انجام آنها و نتیجه باشد.

به طور مستمر یاد بگیرید و پیشرفت کنید

معاملات فارکس یک صنعت پویا است و همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. برای تبدیل شدن به بهترین معامله گر فارکس، باید به طور مداوم مهارت های خود را یاد بگیرید و بهبود بخشید. شما باید در وبینارها شرکت کنید، کتاب بخوانید و آخرین اخبار و روندهای صنعت را دنبال کنید.

در نتیجه، تبدیل شدن به بهترین معامله گر فارکس نیازمند فداکاری، کار سخت و صبر است. شما باید اصول معاملات فارکس را بیاموزید، یک برنامه معاملاتی ایجاد کنید، یک کارگزار قابل اعتماد انتخاب کنید، در یک حساب آزمایشی تمرین کنید، ریسک خود را مدیریت کنید، یک مجله معاملاتی داشته باشید و به طور مداوم مهارت های خود را یاد بگیرید و بهبود بخشید. با این نکات می توانید یک معامله گر موفق فارکس شوید و به اهداف مالی خود برسید.

ثبت نام در بروکر فارکس کپیتال اکستند

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

برای دریافت جوایز دلاری از مسابقات ماهانه کپیتال اکستند، صفحه capitalxtend_persian را در اینستاگرام دنبال کنید. در حال حاضر دو مسابقه فعال با جوایز دلاری نقدی در حال برگزاری است. 

مسابقه اینستاگرامی کپیتال اکستند

از  بروکر فارکس  کپیتال اکستند پاداش و جایزه بگیرید!

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید. از طرفی طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.