کد خبر : 27721 / /
/

صافکاری  پی دی آر یک روش ترمیم سازگار با محیط زیست است که بدنه خودرو را با هزینه بسیار کم به شرایط کارخانه باز می گرداند. PDR را می توان برای از بین بردن فرورفتگی ها و خراش ها و همچنین آسیب ها و تگرگ روی وسایل نقلیه استفاده کرد.

ترمیم فرورفتگی بدون رنگ یا برداشتن فرورفتگی بدون رنگ، سریع‌ترین، ارزان‌ترین و ارزان‌ترین فرآیند در ترمیم بدنه خودرو است. PDR ما را به یکی از بهترین مراکز تعمیر خودرو تبدیل می کند

مراکز مستر مکانیک تکنسین های آموزش دیده ای دارند که در روش صافکاری pdr ما از آخرین فن آوری برای تعمیر آسیب ها و تگرگ ها بدون تأثیر بر رنگ اصلی استفاده می کنیم.

تکنسین های ما آموزش های دقیق PDR را گذرانده اند تا در این زمینه متخصص شوند.

صافکاری PDR در مرکز خدمات خودکار مستر مکانیک توسط متخصصان بسیار حرفه ای و ماهر با استفاده از ابزارهای مدرن انجام می شود.

تاریخچه صافکاری PDR

صافکاری PDR همانطور که از نام آن پیداست (Paintless Dent Repair) یک ترمیم صافکاری یک ماشین است که نیازی به رنگ ندارد. صافکاری PDR فرآیند از بین بردن فرورفتگی ها و آسیب ها از ماشین شما است.کاربردی ترین روش های PDR برای ضربه های درب، خراش، ضربه های بزرگتر که به رنگ آسیب نمی زند و آسیب از دو قسمت بدنه می باشد. یک مکانیک باتجربه با استفاده از یک ابزار تخصصی به آرامی به قسمت آسیب دیده داخل خودرو ضربه می زند.

یک  PDR کار می تواند کار را در یک تا سه ساعت به پایان برساند. برای کسی که آسیب جزئی دارد، قرار دادن ماشین خود در صافکاری برای چند روز واقع بینانه نیست. اکثر فرورفتگی ها توسط کارشناسان ترمیم بدنه مستر مکانیک قابل تعمیر هستند.

ما می دانیم که بسیاری از شما هنوز در مورد صافکاری PDR سوالاتی دارید، بنابراین یک راهنمای جامع برای پاسخ به بسیاری از سوالات PDR که ممکن است داشته باشید ایجاد کرده ایم. پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از روند تعمیر و اینکه آیا آسیب وارد شده به خودروی شما با PDR قابل تعمیر است یا خیر خواهید داشت.

بهترین صافکاری در تهران راهی است که همه صاف کننده ها این کار را نمی کنند. بنابراین ابتدا باید یک متخصص قابل اعتماد و حرفه ای پیدا کنید که بتواند تشخیص دهد آیا ماشین شما می تواند بدون رنگ به حالت صافکاری بازگردد یا نیاز به رنگ آمیزی دارد.به طور کلی، در صورت تصادف جزئی که در آن قسمتی از بدن خم می شود، ممکن است به صافکاری نیاز داشته باشید. بدین ترتیب رنگ خودرو از بین نمی رود و امکان بازگرداندن خودرو به حالت اولیه با صافکاری بدون رنگ آمیزی وجود دارد. اما در تصادفات شدید که رنگ آسیب می بیند، نقاشان خودرو باید قطعات خودرو را با اسپری رنگ آمیزی ترمیم کنند.

در این فرمت بدون رنگ صافکاری، قطعات خودرو بدون رنگ بازیافت می شوند. بنابراین، در صافکاری، تعویض یک قطعه شکسته ارزش خودروی شما را کاهش نمی دهد. از طرف دیگر، صافکاری بی رنگ معمولاً از روشی استفاده می کند که کمی زمان می برد. بنابراین ماشین شما سریعتر تعمیر می شود. شما می توانید با تماس با صافکاری بی رنگ مستر مکانیک با شماره درج شده در روز اول خودرو خود را بازیابی کنید و از مشاوران ما راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

2

صافکاری نقاشی ماشین خارجی

ما انسان ها وقتی می خواهیم کاری را انجام دهیم همیشه دوست داریم کاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. در مورد ماشین های صافکاری خارجی هم همینطور است و طبیعی است که وقتی تصمیم می گیرید صافکاری ماشین خارجی خود را بسازید باید به دنبال بهترین ماشین های صافکاری خارجی در تهران باشید.

بازار کشورمان ایران با توجه به اینکه چند سالی است واردات خودرو ممنوع شده است، خودروهای خارجی مدل 2018 وارد بازار نشده اند که این موضوع بیشتر به وضعیت اقتصادی کشور کمک کرده و باعث قیمت خودروهای خارجی بیش از پیش افزایش می یابد از جمله خودروهای خارجی عرضه شده در بازار کشورمان می توان به مدل های مختلف کیا کره ای، تویوتا ژاپنی، بنز آلمانی، رنج روور انگلیسی، هیوندای کره ای، آلمانی اشاره کرد. پورشه، مازراتی ایتالیایی، ب ام و آلمان و .... اگر شما صاحب هر مدل خودرو از برندهای ذکر شده یا سایر خودروهای خارجی در بازار هستید، توصیه می کنیم حتما صافکاری را در مرکز بهترین صافکاری خودروهای خارجی در تهران در نظر بگیرید.

 

قبل از شروع کار باید تمامی قسمت های اضافی بدنه (دستگیره در) برداشته شود تا فرد بتواند به راحتی به قسمت مورد نظر برای صافکاری ماشین دسترسی پیدا کند.

فرد باید با حوصله و صبر کافی فرآیند تعمیر را انجام دهد نه صافکاری با ماشین تحت فشار.

در صورت امکان برای صاف کردن هر قسمت با ابزار مربوطه از داخل بدن به بیرون ضربه بزند و مراقب شدت ضربات باشد

گرما به ناحیه آسیب دیده کمک می کند تا راحت تر تغییر شکل دهد. آهن باید به اندازه گرمایی باشد که به بدن می دهد. وسواس در خرج کردن تا گرمای شدید باعث آسیب های جدید نشود.

سطح بدنه خودرو در طول صافکاری باید دائماً در معرض نور خورشید باشد. زیرا این نور جذب بدن می شود و کمک زیادی به تعمیرکار می کند.

هر زمان که شرایط اجازه دهد، هیچ عضوی از بدنه نباید تعویض شود. زیرا هیچ محصولی در بازار کیفیتی برابر با قطعات موجود در کارخانه ندارد. همچنین تعویضی هر قسمت از بدنه خودرو هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

به قطعات همسان (مانند درها) دقت کنید تا دقیقاً بعد از صافکاری در یک راستا قرار گیرند.اگر بعد از صافکاری، رنگ مورد نیاز بود؛. باید از بتونه نازک استفاده شود. درز ضخیم به مرور زمان ترک می خورد.

صورت امکان، تضمین می‌کند که مراحل کار بدون رنگ انجام می‌شود.

دقیقاً از کد رنگ بدنه مشخص شده توسط سازنده خودرو استفاده می کند. البته در اینجا کیفیت نیز مهم است. زیرا رنگ بی کیفیت به مرور زمان و در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب خواص اولیه خود را از دست می دهد.

بین قسمت رنگ شده و رنگ نشده نباید مرزی (حتی جزئی) وجود داشته باشد.

پس از اتمام کار، تمام قسمت های ماشین باید به درستی بسته شده و هیچ پیچی باقی نماند.

بعد از صافکاری کمی با ماشین رانندگی کنید. ماشین نباید لرزش داشته باشد یا صدایی تولید کند.

یک صافکار ماهر ماشین خارجی باید در نگهداری وسایل خود دقت لازم را داشته باشد و نظافت را بخصوص در هنگام نقاشی رعایت کند. زیرا کوچکترین آلودگی در رنگ باعث خراب شدن رنگ خودرو می شود.

مستر مکانیک این تضمین را میدهد که همانند روز اول از خودروی خود نهایت لذت را ببرید

Like The First Day

برای رفع مشکل خودروی خود و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران ، با کارشناسان مستر مکانیک تماس بگیرید

3

راه های ارتباطی با مستر مکانیک

09127299852

www.mrmechanics.ir

 


 [bg1]

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.