کد خبر : 27834 / /
/

انواع پودر کاکائو-موارد استفاده پودر کاکائو اطلاعات جمع آوری شده در این مقاله از سایت شرکت لاتامارکو latamarko cocoa industry تهیه شده است. شماست که در مورد پودر کاکائو اطلاعات کاملی داشته باشید.

 

موارد استفاده از پودر کاکائو

روند تولید پودر کاکائوی فرآوری شده لاتامارکو  یا داچ، پودری تولید می کند که راحت تر حل می شود که مراحل تهیه دستور آماده سازی انواع خوراکی ها مانند بستنی و نوشیدنی های شکلاتی را ساده تر میکند.

برای پخت و پز و یا تهیه نوشیدنی، نوع کاکائو مورد استفاده شما مهم است، زیرا اسیدیته پودر کاکائو تنها چیزی است که می تواند عامل ورآورنده در دستور العمل را فعال کند. به عنوان مثال اگر یک دستور پخت خواستار جوش شیرین باشد، پودر کاکائو طبیعی خوب عمل می کند

۳ نوع پودر کاکائو وجود دارد:

پودر کاکائو طبیعی

     پودر کاکائو فرآیند هلندی

     پودر کاکائو تیره

تفاوت عمده بین آنها:

پودر کاکائو طبیعی با استفاده از مواد جامد کاکائو خالص تهیه می شود ، پودر کاکائو فرآیند هلندی با ماده قلیایی فرآوری می شود و پودر کاکائو تیره با ماده بسیار قلیایی فراوری می شود.

پودر کاکائو طبیعی دارای رنگ قهوه ای روشن است ،فرآیند هلندی  دارای رنگ قهوه ای تیره و پودر کاکائو تیره دارای رنگ بسیار تیره ای قهوه ای است.که در اصطلاح قهوه ای سوخته گفته می شود.

 

انواع پودر کاکائو

از پودر کاکائو چگونه استفاده کنیم؟

در استفاده از پودر کاکائو طبیعی باید از جوش شیرین به عنوان لاکر استفاده کنید ،و در پودر کاکائو با فرایند هلندی باید از پودر بیکینگ استفاده کنید.

کاکائو طبیعی یا همان نچرال  کاملاً تلخ است و فرایند هلندی نسبتاً تلخ است و پودر کاکائو تیره کمترین تلخی را دارد.

همچنین باید بدانید که مقدار کمی  باید از پودر کاکائو در کیک ها و دسر ها استفاده کنید ، زیرا این ۱۰۰٪ کاکائو است ، بنابراین چیز دیگری را اضافه نمی کنید و این باعث می شود محصول تولید شده شما بسیار تلخ شود.

انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو چیست؟و کاربرد آن در انواع:

 

 

پودر کاکائو یکی از رایج ترین مواد تشکیل دهنده پخت است که در چندین کاربرد و دستور العمل مانند کیک ، کلوچه  تا بستنی و شکلات استفاده می شود. آگاهی از نوع پودر کاکائو ، و کاربردهای آن برای نتیجه پخت استثنایی بسیار حائز اهمیت است. پودر کاکائو یکی از سالم ترین و قدیمی ترین غذاهای جهان است.

پودر کاکائو ١٠٠ گرمی خارجی لاتامارکو

 

منبع اصلی پودر کاکائو لاتامارکو LATAMARKO cocoa powder turkey چیست؟

پودر کاکائو نوعی پودر می باشد که با خرد کردن دانه های کاکائو استخراج شده از میوه های درخت کاکائو تولید می شود. لیکور شکلات برای خارج کردن کره کاکائو فشرده می شود و مواد جامد باقی مانده کاکائو سپس برای ایجاد یک پودر کاکائو بدون افزودنی خوب فرآوری می شود.

شرکت ام تی رویال جهت اطلاع رسانی از محصولات شکلات روزانه مقالات مفید و جامعی را در سایت منتشر می کند.امیدواریم شما هم از کاربران همیشگی سایت ام تی رویال باشید.

خرید و فروش پودر کاکائو هلندی

در سراسر کشور مراکزی وجود دارند که عمده فروشی نامیده می شوند که عرضه ی انواع مواد غذایی و کالا های مورد نیاز جامعه را برعهده دارند. فروش پودر کاکائو هلندی نیز در این مراکز صورت می پذیرد. چنانچه اهل خرید های اینترنتی نیستید این امکان را دارید که خرید خود را از عمده فروشی ها انجام دهید. فروش انواع پودر کاکائو هلندی از جمله بنسو رپ به صورت عمده و فله ای در این مراکز انجام می شود. بنسو رپ در کیسه های ۲۵ کیلویی از کشور هلند وارد شده و به مصرف شکلات سازی ها و دیگر کارخانه جات مصرف کننده در می آید. چنانچه قیمت پایین و کیفیت بالا مد نظرتان است باید از پودر کاکائو هلندی صرف نظر کنید زیرا پودر کاکائو اصل هلندی به علت کیفیت بالا از قیمت بالا ای نیز برخوردار است. قیمت خرید کیلویی از فله ای و عمده به مراتب بیشتر است هر چه مقدار خرید محصول بالاتر باشد قیمت کاهش می یابد. پودر های بنسو رپ، دانهور و کارگیل شناخته شده ترین پودر کاکائو های هلندی در سراسر جهان می باشند.

ویژگی های پودر کاکائو دارک لاتامارکو :

پودر کاکائو دارک لاتامارکو ویژگی های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که افراد زیادی آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهند. اگر شما قصد خرید این پودر کاکائو را دارید باید با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید که برخی از مهمترین ویژگی های آن عبارت می باشد از :

  1. خالص بودن :

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن این است که بهترین پودر کاکائو به کار رفته شده در آن ۱۰۰ درصد طبیعی می باشد. بنابراین باید بدانید که هیچ گونه ناخالصی در این کالا وجود ندارد و شما طبیعی آن را خریداری خواهید کرد. برخی از پودر کاکائوهای تولید شده دارای ناخالصی بسیار زیادی می باشد و شما زمانی که از آن بخواهید استفاده کنید به خوبی می توانید متوجه این مسئله شوید. ولی پودر کاکائو لاتامارکو خالص بودن را در محصولات خود تا حد بسیار زیادی رعایت کرده است.

  1. کیفیت مناسب :

پودر کاکائو دارک لاتامارکو تهیه شده از دانه های با کیفیت می باشد که همین امر مرغوب بودن کالا را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. برخی از انواع پودر کاکائو هایی که شما خریداری می کنید از دانه های بی کیفیتی تولید می شود و به همین دلیل شما زمان استفاده از آنها رنگ آن را توجه نمی شوید. این نوع پودر کاکائو ترکیب شده از دانه های بسیار با کیفیت می باشد که محصول را خالص تر می سازد.

پودر کاکائو دارک

  1. رطوبت پایین :

یکی از دیگر ویژگی هایی که پودر کاکائو دارک لاتامارکو دارد این است که رطوبت دانه های به کار رفته شده در آن بسیار پایین است و در برخی از مواقع اصلا رطوبتی در آنها به کار نرفته است. اگر دانه های به کار رفته شده درون پودر کاکائو رطوبت داشته باشد، بدون شک محصول با کیفیتی تولید نمی شود. بر همین اساس تولید کنندگانی که پودر کاکائو لاتامارکو را تولید می کنند به این ویژگی دانه ها دقت بسیار زیادی دارند و دانه هایی که رطوبت ندارند را برای تولید پودر کاکائو به کار می برند.

  1. میزان تلخی :

از دیگر ویژگی هایی که شما زمان خرید پودر کاکائو دارک لاتامارکو به خوبی متوجه آن خواهید شد میزان تلخی به کار رفته شده درون آن می باشد. پودر کاکائو که از نوع دارک می باشد باید تلخی زیادی درون آن به کار رود، بنابراین شما زمان خرید باید به این ویژگی پودر کاکائو دقت بسیار زیادی داشته باشید. میزان تلخی به کار رفته شده درون پودر کاکائو لاتامارکو بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد که تولید کنندگان برند لاتامارکو به این مورد دقت بسیار زیادی دارند.

  1. طعم و رنگ :

از دیگر ویژگی هایی که پودر کاکائو دارک لاتامارکو دارد طعم و رنگ بی نظیر آن می باشد. کارشناسان شرکت ام تی رویال به خوبی با ویژگی ها به کار رفته شده درون پودر کاکائو آشنایی دارد و به همین دلیل با کیفیت ترین نوع آن را وارد کشور می نمایند تا خریداران آن را تهیه کنند. شما برای خرید این نوع پودر کاکائو می توانید با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بهترین نوع آن را به شما معرفی کند.

  1. کاربرد :

شما برای خرید پودر کاکائو دارک لاتامارکو باید در مورد کاربرد آن اطلاعات بیشتری به دست آورید تا بتوانید از آن استفاده کنید. این محصول را می توانید در دسرها، شیرینی جات، کیک ها، بستنی ها و … مورد استفاده قرار دهید. شما زمانی که از این پودر کاکائو استفاده کنید طعم بی نظیر آن را متوجه خواهید شد.

پودر کاکائو دارک

فروش عمده پودر کاکائو دارک لاتامارکو :

مزیت های استفاده از پودر کاکائو دارک بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل است که کارشناسان شرکت ام تی رویال به مشتریان خود خرید آن را توصیه می کنند. شرکت بازرگانی ام تی رویال فروش این محصول را به صورت عمده انجام می دهد و به همین دلیل شما برای خرید این محصول از شرکت نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید. برند لاتامارکو از جمله برندهای مشهور کاکائو و پودر کاکائو می باشد که شما آن را در هر یک از فروشگاه ها نمی توانید مشاهده کنید.

ام تی رویال حجم زیادی از این کالا را وارد می کند و به همین دلیل شما هر میزان و حجمی که از این کالا را نیاز داشته باشید می توانید از ام تی رویال خریداری کنید. از آنجایی که این شرکت در گمرک انبار دارد حجم زیادی از کالا را در انبار نگهداری می کند و به مشتریان خود هر زمانی که نیاز داشته باشند عرضه می کند. برای خرید این محصول شما می توانید سفارش خود را به کارشناسان شرکت ارائه دهید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.