کد خبر : 27909 / /
/

برای مهاجرت از طریق خرید ملک ، ثبت شرکت ، تحصیل و سایر راه های ممکن ، با ما همراه باشید تا این مسیر سخت را برایتان آسان کنیم. مجموعه روشنای آسمان فردا همراه شماست تا با ارائه اطلاعات بروز ، دقیق و مشاوره های کامل ، متناسب با رزومه و شرایط شما و ترسیم بهترین مسیر برای مهاجرت به شما کمک کند. مهاجرت ، فرصتی برای تحقق اهداف و آرزوهای شماست.

 

در ادامه خدمات مهاجرتی راف مایگریشن را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

ویزای شینگن:

ویزای شینگن، نوعی ویزای مشترک برای ۲۶ کشور اروپایی است که به شهروندان کشورهای غیرعضو اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا برای ۹۰ روز به صورت توریستی یا تجاری در این کشورها اقامت کنند.

این کشورها عبارتند از: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، و لیختنشتاین.

شهروندان کشورهایی که برای ورود به این ۲۶ کشور باید ویزا دریافت کنند، باید یک ویزای شینگن دریافت کنند تا بتوانند وارد هر کدام از کشورهای حوزه شینگن شوند.

ویزای شینگن را می توان به ۴ طریق اخذ نمود که شامل ویزای توریستی ، ویزای تجاری ، ویزای کاری و ویزای تحصیلی می شود که شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت راف مایگریشن به اطلاعات بیشتر در این مورد دسترسی داشته باشید.

ویزای استرالیا:

استرالیا هفتمین کشور پهناور دنیاست که بسیاری از مردم جهان برای مهاجرت به این کشورعلاقه مند هستند و این کشور نیز یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان به شمار می آید. ویزای استرالیا یک مجوز ورود و اقامت به استرالیا است که به شهروندان خارجی اجازه می‌دهد به استرالیا سفر کنند و در آنجا برای مدت زمان مشخصی اقامت کنند. ویزای استرالیا به تفاوت هدف سفر و مدت زمان اقامت به چندین نوع تقسیم می شود. راه اخذ ویزای استرالیا بسیار متنوع است اما استرالیا را می توان‌ یکی از بهترین گزینه ها برای اخذ ویزای کاری و سرمایه گذاری دانست.

همچنین شما برای اخذ ویزای استرالیا، شما نیاز دارید تا مراحل زیر را دنبال کنید:

انتخاب نوع ویزا: اولین قدم برای اخذ ویزای استرالیا، انتخاب نوع ویزای مورد نظرتان است. برای این منظور، می توانید به مقاله “انواع ویزا استرالیا” در وبسایت ما مراجعه کنید و با توجه به شرایط و سابقه‌ خود، به فرم ارزیابی وب سایت مراجعه کنید.

مطالعه شرایط: بعد از انتخاب نوع ویزای مورد نظر، شرایط اخذ ویزا را به دقت مطالعه کنید. بسته به نوع ویزایی که می‌خواهید درخواست کنید، شرایط ممکن است متفاوت باشد.

تکمیل فرم درخواست و پرداخت هزینه های ویزا: با توجه به شرایط، انتخاب نوع ویزای مورد نظر و اخذ مشاوره های لازم از مشاورین مجموعه، میتوانید جهت تکمیل مدارک و فرم های مربوطه ارائه شده توسط کارشناسان ما و همچنین هماهنگی جهت پرداخت هزینه های مربوطه اقدام نمایید. کارشناسان مجموعه راف مایگریشن در هر مرحله و پله به پله همراه شما خواهند بود.

پیگیری وضعیت ویزا: پس از ارسال درخواست و انجام مراحل انگشت نگاری پس از هاهنگی با مجموعه، بسته به شرایط و نوع ویزا، فرایند ارزیابی و بررسی پرونده شما ممکن است چند ماه به طول بینجامد.

ویزای آمریکا:

آمریکا یکی از گزینه های برتر مهاجرت در جهان است اما شاید یکی از بهترین گزینه های مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی در جهان را می توان آمریکا نام برد. ویزا تحصیلی برای ورود به آمریکا به دو دسته تقسیم می‌شود: ویزای F-1 و J-1.

ویزای F-1: ویزای F-1 برای دانشجویانی اختصاص داده شده است که قصد دارند در یکی از مراکز آموزشی در سطح کالج، دانشگاه، یا موسسات حرفه ‌ای آموزشی در آمریکا تحصیل کنند. دانشجویان بین المللی با این ویزا می‌توانند تا ۶۰ روز پس از پایان تحصیلات خود در آمریکا باقی بمانند و در طول تحصیلات خود نیز میتوانند حداکثر ۲۰ ساعت در هفته مشغول به کار شوند. همچنین برای دریافت ویزای F-1 باید در یکی از موسسات آموزشی معتبر آمریکا پذیرفته شده باشید.

ویزای J-1: ویزای J-1 برای دانشجویانی اختصاص داده شده است که به صورت موقت در یکی از برنامه‌های تبادل دانشجویی، پژوهشی، و یا آموزشی در آمریکا شرکت می‌کنند. در این نوع ویزا، دانشجوی خارجی می‌تواند با رفتن به آمریکا در فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و زبان جدید و افزایش اطلاعات و تجربیات خود در رشته تحصیلی خود بهره ‌مند شود. برای دریافت ویزای J-1، باید در یکی از برنامه‌های تبادل دانشجویی یا پژوهشی ثبت نام کرده باشید و پذیرش آن‌ها را نیز دریافت کرده باشید.

در هر دو حالت، لازم است که برای دریافت ویزای تحصیلی، به برنامه ریزی جهت تنظیم برنامه تحصیلی خود بپردازید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای تحصیلی آمریکا نیز می توانید به وبسایت ما مراجعه و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ویزای کانادا :

 

فرقی نمیکند به دنبال اقامت کاری ، سرمایه گذاری ، توریستی ، خانوادگی و یا کاری باشید. در هر صورت کانادا یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود. کانادا به عنوان یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های جهان ، درب های ورود به این کشور را بر روی مردم جهان باز گذاشته است و شما می توانید به این کشور را یک انتخاب مناسب برای مهاجرت بدانید.

ویزای تحصیلی کانادا :

ویزای تحصیلی کانادا به دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد در کانادا تحصیل کنند. این ویزا توسط دانشگاه یا مدرسه مورد نظر صادر می‌شود و به دانشجو امکان می‌دهد به مدت مشخصی در کانادا زندگی کند و تحصیلات خود را ادامه دهد.

بعضی از مزایای ویزای تحصیلی کانادا شامل موارد زیر است:

  1. امکان استفاده از منابع آموزشی بالا

  2. فزایش فرصت‌های شغلی

  3. دسترسی به حقوق تحصیلی

  4. گرفتن اقامت دائم

ویزای کاری کانادا :

ویزای کاری کانادا، یک نوع ویزای مدت محدود است که به افرادی که قصد دارند در کانادا کار کنند، اجازه ورود و اقامت در کشور را می‌دهد. این ویزا به صورت موقت صادر می‌شود و عموماً برای یک دوره مشخصی، معمولاً چند سال، اعتبار دارد.

مزایای ویزای کاری کانادا عبارتند از:

  1. امکان کار در یک کشور پیشرفته و با اقتصاد قوی

  2. حقوق و شرایط کاری مناسب

  3. امکان گسترش شبکه کسب و کار

  4. امکان استفاده از خدمات بهداشتی و تحصیلی

  5. امکانات اجتماعی و فرهنگی

ویزای سرمایه گذاری کانادا:

ویزای سرمایه گذاری کانادا، یک برنامه مهاجرتی است که به سرمایه گذاران و کسب و کارهای خارجی امکان مهاجرت و سکونت در کانادا را می‌دهد. این برنامه تحت نام "برنامه مهارتی سرمایه گذاری کانادا" شناخته می‌شود و توسط دولت فدرال کانادا اداره می‌شود.

ویزای سرمایه گذاری کانادا دارای مزایای زیادی است از جمله:

  1. راهی برای مهاجرت و اقامت دائم کانادا

  2. عدم نیاز به نمونه برداری از بازار کار

  3. آمادگی برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار

  4. پذیرش خانواده

درنهایت می توانید با مراجعه به وبسایت ما و مشاوره با کارشناسان مجرب ما ، اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید.

 

محبوب ترین انواع اخذ ویزاها کدامند؟

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یک نوع ویزای موقت است که به دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد تا برای تحصیل در یک کشور خارجی وارد آن کشور شوند. این ویزا به دانشجویان اجازه می‌دهد تا در طول دوره تحصیلی خود در آن کشور باقی بمانند و به صورت قانونی کار کنند.

ویزای توریستی : این نوع ویزا برای افرادی است که قصد دیدن جاذبه‌های گردشگری، بازدید از دوستان و خانواده و یا شرکت در رویدادهای مختلف را دارند.

ویزای کاری : این ویزا برای افرادی است که قصد سفر به کشور موردنظر برای کار کردن در آن را دارند. این ویزا برای کارکنان شرکت‌ها، کارآموزان و پژوهشگران اختصاص دارد.

ویزای سرمایه گذاری : برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که قصد تاسیس یک شرکت ، تجارت با شرکت‌های آن کشور ، خرید کسب و کار ، کارآفرینی ، تاسیس شعبه یک شرکت فعال و یا راه اندازی کسب و کار و ایده نو را دارند.

در نهایت مشاوران مجرب موسسه راف مایگریشن (روشنای آسمان فردا) به شما مشاوره های لازم را در زمینه اخذ ویزا برای مهاجرت به کشور موردنظرتان را به شما می دهد و شما را از صفر تا صد در انجام کارهای مهاجرت یاری می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.rafmigration.com مراجعه کنید و برای مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.