کد خبر : 27957 / /
/

چگونه یک ست مانتو با شال برای خودمان انتخاب کنیم؟ این سوالی است که بیشتر خانم ها به دنبال جوابی برای آن هستند؛ اگر شما هم نمی دانید که برای خود چگونه یک ست مانتو و شال مناسب انتخاب کنید، حتما محتوای زیر را مطالعه فرمایید تا سطح آموخته های خود را بالا ببرید و بتوانید یک ست مانتو و شال خوب برای خود انتخاب نمایید.

 

مانتو

مانتو یکی از اصلی ترین لباس های زنان ایرانی است که قدمتی ۲۰۰۰ ساله دارد و برای پوشش بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مانتوها در طیف گسترده ای از مدل ها و رنگ ها به تولید می رسند که شما می توانید با توجه به موقعیتی که دارید به وسیله این پوشاک یک استایل و تیپ جذاب برای خود بسازید؛ این نوع از لباس ها بر اساس نوع کاربرد به دسته های اسپرت، ساده، دانشجویی، زمستانه، مجلسی، اداری، بهاره، تابستانه و ... طبقه بندی می شوند که هر کدام مناسب استفاده برای یک محیط و موقعیت هستند و جنس های گوناگونی دارند.

برای خرید مانتو به نکات زیادی باید دقت کنید و با استناد بر این نکته ها یک مانتو خوب برای خود تهیه نمایید؛ یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید مانتو توجه به آن حائز اهمیت است، جنس پارچه مانتویی می باشد؛ اگر به بازار و فروشگاه های مختلف برای خرید مانتو سر زده باشید، می بینید که انواع و اقسام مدل های مانتو با متنوع ترین جنس ها در دسترس مشتریان قرار می گیرند و به هر میزانی که پارچه به کار رفته در آن ها کیفیت بالایی داشته باشد هم قیمت مانتو افزایش پیدا می کند و هم این که مانتو دوام بالایی دارد و با یکبار شستن دچار تغییر رنگ نمی شود، پس اگر از آن دسته افرادی هستید که دوام و کیفیت مانتو برایتان مهم است، حتما در زمان خرید به جنس پارچه مانتویی توجه داشته باشید.

تمام مانتوهایی که در فروشگاه ها می بینید مناسب استفاده یک فرم بدن هستند و این موضوع بدین معناست که اگر قد بلند هستید، مانتوهای کوتاه برای شما بهترین گزینه هستند و اگر قد کوتاهی دارید، باید از مانتوهای بلند استفاده کنید که شما را کشیده تر نشان دهند؛ همچنین در زمان خرید و انتخاب مانتو مدنظر قرار دادن رنگ پوست نیز مهم است؛ افرادی که رنگ پوستشان تیره می باشد باید از مانتوهای رنگ روشن و خنثی استفاده کنند و کسانی که رنگ پوست سفیدی دارند مانتوهای رنگ تیره برای آن ها مناسب ترین گزینه به شمار می آیند.

توجه به تمام این نکات در زمان خرید مانتو به شما کمک می کند که برای خود بتوانید یک تیپ زیبا و جذاب بسازید و از خوش پوشی خود نهایت لذت را ببرید.

خرید مانتو اداری

در میان انبوه مانتوهایی که در بازار وجود دارند مانتوهای اداری از جمله پوشاک پرفروش و پرطرفدار هستند که برای استفاده زنانه کارمند در محیط اداری به تولید می رسند که هم به صورت تکی و هم به شکل ستی وجود دارند و با توجه به مدل ها و رنگ هایی که دارند سلایق مختلف را پوشش می دهند.

اولین نکته ای که در زمان خرید مانتو اداری باید به آن دقت کنید، باز هم جنس پارچه است؛ به علت این که این دسته از پوشاک تنها برای استفاده در محیط کاری هستند و به طور روزانه و مرتب باید استفاده شوند لازم است که پارچه به کار رفته برای دوخت آن ها سطح کیفی مرغوبی داشته باشد تا هم دوام لباس بالا برود، هم چروک نشود و هم این که در زمان شست و شو تغییر رنگ ندهد.

4

به طور معمول مانتوهای اداری بیشتر با پارچه های فاستونی و کرپ تولید می شوند که جزو با کیفیت ترین پارچه ها هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

نکته دیگری که در زمان خرید مانتو اداری باید به آن دقت داشته باشید این است که سعی کنید مانتوهایی را بپسندید که طرح های ساده ای دارند؛ چرا که با وقار بودن و رسمیت اصلی ترین و مهم ترین مسئله است که باید در لباس کار دیده شود.

5

ست مانتو طوسی با شال

همان طور که می دانید، رنگ طوسی یکی از رنگ های پرطرفدار و خنثی است که یک انتخاب خوب برای لباس های رسمی و غیر رسمی می باشد و مانتوهای طوسی قطعا یکی از خوش رنگ ترین مانتوهایی هستند که تمام خانم ها حداقل یکی از آن ها را دارند؛ حالا این که این رنگ از مانتوها با چه رنگ شال و لباس های دیگری ست می شوند را در ادامه مطلب برایتان توضیح می دهیم.

رنگ صورتی یکی از زیباترین و ملایم ترین رنگ ها است که قابلیت ترکیب با رنگ صورتی را دارد؛ به همین منظور اگر یک مانتو طوسی دارید، می توانید آن را با یک شال یا حتی کیفی و کفش صورتی ست کنید.

یکی دیگر از رنگ هایی که ترکیب آن با طوسی جذابیت استایل شما را بیشتر می کند، رنگ زرد است، پس شما می توانید در کنار مانتو طوسی خود از یک شال زرد لیمویی یا زرد زردچوبه ای استفاده کنید؛ این نکته را مدنظر قرار دهید که اگر رنگ زرد دوست ندارید، ترکیب رنگ سرمه ای با ست مانتو طوسی نیز می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

ست مانتو طوسی با شال نارنجی از دیگر ترکیب های جذابی است که استایل شما را متفاوت تر نشان می دهد و در استفاده این دو رنگ در کنار یکدیگر اصلا نباید تردید کرد.

سخن پایانی

حالا که دانستید چگونه می توانید یک ست مانتو با شال برای خود انتخاب کنید و با نکات خرید مانتو اداری و دیگر مانتوها نیز آشنا شدید، چنانچه قصد خرید مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو مجلسی، مانتو تابستانه، مانتو بهاره و ... را دارید می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی میرداماد با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری کنید.

این فروشگاه متنوع ترین مدل های مانتو را با جنس های مختلف و بازه های قیمتی متفاوت در اختیار افراد قرار می دهد و خریدی رضایت بخش و استایلی متفاوت را برای آنان فراهم می آورد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.