کد خبر : 28249 / /
/

شاید برای شما نیز جالب باشد اگر بدانید که ستاره های فوتبالی در دنیا وجود دارند که با وجود درامد میلیون دلاری باز هم در صورتی که گوشی آنها دچار آسیب و شکستگی شود نسبت به تعمیر آن بی تفاوت هستند.

 

 

فوتبال یکی از جمله پولسازترین ورزش های دنیاست. هر بازیکن فوتبالی در تلاش است تا با نمایش بهترین عملکرد خود در زمین شانس حضور در بهترین تیم های جهان را کسب کند. به تازگی تصاویری از دو بازیکن فوتبال منتشر شده است که به رقم درامدهای میلیون دلاری اما شکسته بودن گوشی های آنها سوژه رسانه های خبری شده است.

سادیو مانه با ال سی دی موبایل شکسته

سادیو مانه که فصل گذشته از لیورپول به النصر عربستان منتقل شد یکی از جمله دو فوتبالیست مطرحی است که تصاویر او با گوشی شکسته سوژه رسانه ها شده است. این بازیکن فوتبال النصر که در بازی این تیم برابر پرسپولیس در تهران نیز به میدان رفته بود، در خصوص شکسته بودن تاچ ال سی دی موبایل خود اینطور گفته است که بخش اعظمی از درامد فوتبالی اش را به کشورش سنگال انتقال میدهد تا صرف بهبود وضعیت عمومی کشور شود و به همین منظور است که هزینه تعمیر موبایلش را به تعویق انداخته است و قصدی برای تعویض ال سی دی گوشی اش یا خرید گوشی جدید ندارد و گوشی اش تا به امروز کارایی لازمه را داشته است.

ماهرز با پشت گوشی شکسته

گوشی های نسل جدید از شیشه محافظ در پشت گوشی بهره مند هستند، این شیشه سبب می شود تا در صورتی که گوشی به زمین اصابت کرد بدنه گوشی کمترین میزان آسیب را دیده و بتوان با کمترین هزینه نسبت به تعمیر آن اقدام نمود. یکی از جمله بازیکن های میلیاردی که به تازگی هم قرارداد خود با منچستر سیتی را به مدت سه سال دیگر تمدید کرده است و شکسته بودن گوشی اش سوژه رسانه های خبری شده است ماهرز است. او در پستی که در توئیتر منتشر کرده است عکسی از خود منتشر کرد که در آن شکستگی شیشه و بخشی از بدنه آیفون به وضوح مشخص بود.

ماهرز در توضیح این شکستگی در کپشن تصویرش نوشته بود که خودش از این موضوع اطلاع دارد اما فعلا قصدی برای تعویض شیشه پشت آیفون آبی رنگش ندارد و فعلا با گوشی در همین وضعیت خواهد ساخت.

سوالی که پیش می آید این است که چطور ممکن است بازیکن های مطرح فوتبال جهان که قراردادهای میلیون دلاری امضا می کنند و در تیم های مطرح جهانی بازی میکنند هم نسبت به تعمیر گوشی خود بی تفاوت هستند و تا زمانی که گوشی عملکرد خود را داشته باشد و به قطعات موبایل آن صدمه ای وارد نشده باشد که دیگر نتوان از آن استفاده کرد، قدمی در راستانی تعمیر موبایل خود بر نمیدارند، آیا شما از این موضوع و دلیل چرایی آن مطملع هستید؟ در نظرات با ما دلیل این مورد را در میان گذارید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.