کد خبر : 28464 / /
/

استفاده از پارتیشن شیشه ای سکوریت در ساختمان سازی مدرن بسیار به چشم می خورد. این نوع پارتیشن بندی هم برای فضای داخلی ساختمان و هم برای نمای بیرونی آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، علاوه بر آن استفاده از پارتیشن بندی شیشه ای برای جداسازی محیط در اماکن اداری و کاری نیز بسیار به چشم می‌ خورد. مزایای بسیار زیاد اجرای پارتیشن شیشه ای سکوریت باعث شده اند تا این مدل پارتیشن بندی در اماکن مختلف از جمله فروشگاه های بزرگ، اماکن تجاری، اداری و همچنین منازل مسکونی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند، همچنین استفاده از پارتیشن شیشه ای مدرن و شیشه سکوریت مات این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، به عنوان مثال استفاده از پارتیشن بندی شیشه ای سکوریت برای ایجاد گلخانه، ساخت آکواریوم، پارتیشن شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی و... نیز زیاد به چشم می خورد. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، این مطلب را مطالعه کنید.

 

آیا پارتیشن شیشه ای سکوریت تنها جنس شیشه ای است که می توان مصرف کرد

اگرچه اغلب افراد فکر می‌ کنند که پارتیشن شیشه ای تنها از جنس سکوریت است، اما بهتر است بدانید که پارتیشن های شیشه ای در جنس های مختلف و متنوعی موجود هستند که شامل جنس های درجه یک و درجه دو و درجه سه هستند، به عنوان مثال جنس های درجه سه و بی ‌کیفیت به صورت پارتیشن های شیشه ای معمولی تولید می شوند. همانطور که می‌دانید شیشه های معمولی به شدت شکننده هستند و با کوچک‌ترین ضربه ای دچار آسیب می‌شوند، همچنین پس از شکسته شدن نیز به قطعاتی برنده و خطرناک تبدیل می شوند، اما هر چقدر که کیفیت شیشه بهتر باشد مقاومت آن در برابر شکستگی نیز افزایش پیدا خواهد کرد و در هنگام شکست نیز قطعات تیز و برنده تولید نمی کنند. این نوع شیشه را که با نام سکوریت می شناسند در کارخانه و طی شرایط و حرارت خاص تولید می کنند. البته شیشه سکوریت نیز خود دارای درجه بندی های مختلفی از لحاظ کیفیت است که مقاومت آن در برابر ضربه و فشار و همچنین در برابر حرارت می تواند درجه کیفیت آن را تعیین کند.

20

آیا می توان پارتیشن شیشه ای را با شیشه ای غیر از شیشه سکوریت تولید کرد

همانطور که قبلا هم گفته ایم می توان پارتیشن شیشه ای را با شیشه های دیگر غیر از سکوریت نیز تولید کرد، اما در صورتی که کیفیت این شیشه ها پایین باشد، بسیار خطرناک خواهند بود و اصلا مقاومتی در برابر ضربه و فشار نخواهند داشت، اما نوع دیگری از پارتیشن شیشه ای وجود دارد که کیفیت آن به مراتب بیشتر از شیشه سکوریت است. این شیشه ها با نام لمینت شناخته می شوند. شیشه های لمینت دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه، فشار و همچنین سرما و گرما هستند، به همین جهت نیز از جمله شیشه های پرطرفدار برای تولید پارتیشن های شیشه ای به شمار می آیند. یکی از عوامل ایجاد کننده تفاوت بین پارتیشن شیشه ای لمینت با پارتیشن شیشه ای سکوریت، وزن شیشه است. شیشه لمینت بخاطر داشتن لایه های بیشتر و همچنین لایه PVB نسبت به شیشه سکوریت سنگین تر است، همچنین شفافیت کمتر و قیمت بیشتری نسبت به شیشه سکوریت دارد. اگر این عوامل برایتان اهمیت دارد، شیشه سکوریت گزینه مناسب تری است.

21

پارتیشن با شیشه سکوریت

پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی چون پارتیشن شیشه ای بدون فریم، پارتیشن شیشه ای فریم دار، دو جداره، تک جداره و… دارند. از آنجایی که پارتیشن شیشه ای بسیار کاربردی است و در مکان های مختلفی می تواند به کار رود، باید در انتخاب متریال ساخت آن دقت کرد. پارتیشن با شیشه سکوریت یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه خرید پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن با شیشه سکوریت می تواند در دفاتر و شرکت ها برای جداسازی و ایجاد محیط های خصوصی برای هر کارمند به کار رود و عبور صدا به خارج از محیط جلوگیری کند، همچنین پارتیشن با شیشه سکوریت انتخاب خوبی برای کتابخانه ها و سالن های مطالعه است. پارتیشن با شیشه سکوریت را می توان در مکان هایی که خطر بیشتر است و در معرض فشار و ضربه بیشتری قرار می گیرد به کار برد و از استحکام آن مطمئن باشید. پارتیشن با شیشه سکوریت را به تیم متخصص آریا سازوکار سفارش دهید  و از کیفیت اجرا و تفکیک سازی مدرن فضای خود لذت ببرید. علاوه بر این درب و پنجره ساز و کار نیز به علت کیفیت بالایی که دارند، مشهور است. حتما به سایت آریا سازوکار مراجعه کنید و کارهای اجرایی تیم سازوکار را مشاهده کنید.

22

مزایای پارتیشن شیشه ای سکوریت

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و مفید در مورد مزایای پارتیشن شیشه ای سکوریت صحبت کنیم می توانیم موارد زیر را به صورت لیست برای شما بیان کنیم:

  • پارتیشن شیشه‌ای سکوریت زیبایی منحصر به فردی به منزل، محل کار و... می دهد، به عنوان مثال شما می توانید از این نوع پارتیشن بندی به عنوان دیوار های کوتاه جدا کننده در منزل و یا محل کار خود استفاده کنید و یا این‌که از نرده های شیشه ای برای راه پله گرد خود استفاده کنید. قطعا استفاده از شیشه سکوریت برای این مصارف زیبایی منزل و محل کار شما را دوچندان خواهد نمود.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای منزل و اطلاع از کاربردهای آن با ساز و کار همراه شوید.
  • یکی دیگر از مزایای پارتیشن شیشه ای سکوریت قابلیت تقسیم کردن یک محیط بزرگ به محیط های کوچکتر است، به عنوان مثال شما می توانید فضای اداره و یا محل کار خود را با استفاده از پارتیشن شیشه ای به قسمت های کوچکتر تبدیل کنید تا فرایند سرمایش و گرمایش آن ها با کیفیت بالاتری انجام شود، همچنین یک محیط اختصاصی برای کارمندان به وجود بیاید.
  • مزیت عالی و برجسته دیگر پارتیشن‌ های سکوریت مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر ضربه و فشار است، علاوه بر این پارتیشن های سکوریت در برابر صدا نیز عایق بسیار خوبی به شمار می آیند و می توانند از ورود و خروج گرما به محیط مورد نظر نیز پیشگیری کنند، به همین جهت نیز استفاده از آن ها برای پارتیشن بندی مکان های داخلی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

23

معایب پارتیشن شیشه ای سکوریت

اصلی ترین عیب پارتیشن شیشه ای شکنندگی و آسیب پذیر بودن آن است که البته اگر پارتیشن های شیشه ای از نوع درجه یک و با کیفیت تولید شوند، قطعا در برابر آسیب و شکستگی مقاومت بسیار خوبی خواهند داشت، بنابراین اگر شما قصد پارتیشن بندی محل کار و یا منزل مسکونی خود را داشته باشید، در درجه اول باید در مورد کیفیت و مقاومت شیشه سکوریت مورد نظر خود اطمینان کامل حاصل کنید و سپس نسبت به خریداری و نصب آن اقدام کنید.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای سکوریت

از جمله اصلی‌ ترین یراق آلات پارتیشن شیشه ای که بیشترین کاربرد را در نصب پارتیشن شیشه ای دارند شامل:

  • انواع لولا
  • دستگیره
  • انواع قفل
  • استوپ یا آرام بند
  • بست

یراق آلات پارتیشن شیشه ای سکوریت اگر از نوع درجه یک و ضد زنگ باشند، دوام و عمر بسیار طولانی نیز خواهند داشت و در افزایش عمر پارتیشن نیز نقش بسیار مهمی ایفا خواهند کرد.

24

مشخصات پارتیشن شیشه ای سکوریت

پارتیشن شیشه ای سکوریت مشخصاتی دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی
  • عایق صوتی عالی در صورت استفاده از فریم بندی مناسب
  • تمیز کردن آسان و سریع
  • زیبایی ظاهری بسیار عالی
  • دارای قابلیت عبور نور
  • عایق سرما و گرمای عالی در صورت فریم بندی مناسب و استفاده از سکوریت دوجداره

حال که با مشخصات پارتیشن شیشه ای سکوریت، مزایا و معایب آن آشنا شدید، می توانید پارتیشن شیشه ای سکوریت مدنظر خود را به تیم متخصص آریا سازوکار بسپارید. قیمت پارتیشن شیشه ای در آریا سازوکار مناسب و با وجود کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.