کد خبر : 28609 / /
/

ارسال پول به استرالیا از جمله کارهای مهمی است که هر فردی که به‌ هر دلیل به استرالیا مهاجرت کرده و یا یکی از نزدیکانش در این کشور زندگی می‌کند، به آن نیاز خواهد داشت. در این مقاله انواع چالش‌های انجام این کار را معرفی کرده و توضیحات آن را هم به شما ارائه کردیم. همچنین در پایان صرافی آرسین را به‌عنوان یکی از صرافی‌های خوشنام در این حوزه به شما معرفی کردیم که با استفاده از خدمات آن می‌توانید به‌راحتی به استرالیا پول ارسال کنید.

 

ارسال حواله به استرالیا از جمله کارهای مهمی است که هر فردی که بخواهد به استرالیا مهاجرت کند و یا حتی یکی از نزدیکانش به این کشور مهاجرت کرده باشد، به آن نیاز پیدا خواهد کرد. اهمیت این موضوع را وقتی بیشتر درک خواهیم کرد که با چالش‌های ارسال بین‌المللی پول با در نظرگیری تحریم‌های بین‌المللی مواجه شده باشیم. در این مقاله قصد داریم تا در این مورد با شما صحبت کرده و از مشکلاتی که برای ایرانیان به‌دلیل این تحریم‌ها ایجاد شده صحبت کنیم.

 

 

چالش‌های ارسال پول به استرالیا از ایران

بیایید کمی بیشتر با چالش‌هایی که ممکن است برای ارسال پول به استرالیا به آن مواجه شوید، آشنا شویم:

۱تحریم‌هایی که همه‌ جا دنبالمان هستند!

اولین چالشی که برای ارسال پول به استرالیا دارید، تحریم‌هایی است که سال‌هاست نظام بانکی ایران را هدف قرار داده و حالا دیگر شما نمی‌توانید از هیچ یک از روش‌های معمول مثل ارسال حواله بانکی، استفاده از کارت‌های اعتباری مثل مستر کارت و یا حتی انتقال رمز ارز، به استرالیا پول ارسال کنید.

۲نوسانات بازار ارز

نکته‌ی دیگری که برای ارسال پول به استرالیا باید به آن توجه کنید، نرخ متغیر ارز است. این موضوع هم برای خود ارز استرالیا صادق است و هم همان‌طور که می‌دانید، ریال ایران هم سال‌هاست با آن دست به گریبان است. بنابراین برای ارسال پول به‌صورت بین‌المللی به استرالیا، حتماً باید بهترین نرخ دلار را پیدا کنید.

۳زمان انتقال ممکن است طولانی باشد

اینکه چقدر برای ارسال پول به استرالیا عجله دارید هم نکته‌ی دیگری است که می‌تواند نحوه‌ی انجام این کار را تحت تأثیر قرار دهد. مثلاً انتقال پول از طریق حواله‌ی بانکی ممکن است تا چند روز هم به‌طور بینجامد، اما در عوض یکی از مطمئن‌ترین راهکارهایی است که می‌توانید برای انتقال بین‌المللی پول از آن استفاده کنید.

۴کارمزد را فراموش نکنید

از هر سیستمی که برای ارسال پول به استرالیا استفاده کنید، حتماً باید مبلغی از پول را به‌عنوان کارمزد انجام کار پرداخت کنید. به‌طور معمول بین کارمزد و مدت زمانی که پول به مقصد می‌رسد، یک رابطه‌ی معکوس وجود دارد. این یعنی کارمزد سیستم‌هایی که در مدت زمان کمتری پول را به استرالیا ارسال می‌کنند، معمولاً بالاتر است.

۵امنیت ارسال پول به استرالیا

همه‌ی روش‌هایی که از آنها برای ارسال پول به استرالیا استفاده می‌شود، لزوماً روش‌های ایمنی نیستند. مثلاً فرض کنید که می‌خواهید از طریق انتقال رمز ارز، به استرالیا پول ارسال کنید. حالا اگر به هر دلیل سیستمی که از آن برای تغییر آی پی خود استفاده می‌کنید، لحظه‌ای قطع و وصل شود، حتماً باید نگرانی این را داشته باشید که توسط سیستم‌های نظارتی سرویس مورد استفاده، شناسایی شوید. در این موارد حتی ممکن است حساب کاربری‌تان بلوکه شود و حالا آزاد کردن آن حتماً دردسرهای زیادی برایتان دارد!

 

 

تنها راهکار مطمئن برای ارسال پول به استرالیا

شاید برای تمامی ایرانیان، چالش اول بسیار مهم‌تر از مابقی آنها باشد. مسئله‌ای که شما باید حتماً آن را حل کنید، تحریم‌هایی است که به شما اجازه نمی‌دهند تا از سیستم‌های نرمال و استاندارد برای ارسال پول به استرالیا استفاده کنید.

 

 

 

اما همه‌ی درها هم به رویِ شما بسته نیست. صرافی‌ها همچنان جزو گزینه‌هایی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید ارسال پول به استرالیا را به‌صورت کاملاً مطمئن انجام دهید؛ البته اگر بتوانید یک صرافی معتبر و مطمئن در استرالیا را پیدا کنید.

صرافی آرسین جزو صرافی‌های بسیار معتبری است که توانسته است مدرک آسترک را از دولت استرالیا دریافت کند. این مدرک را می‌توان مهم‌ترین مدرکی دانست که اگر صرافی آن را داشته باشد، می‌توانید مطمئن باشید که تمامی فعالیت‌های آن قانونی است و به‌ همین دلیل می‌توانید با خیال راحت از آن برای ارسال پول به استرالیا استفاده کنید.

صرافی آرسین سال‌هاست که به‌عنوان یک صرافی معتمد و معتبر به ایرانیانی که قصد ارسال پول به استرالیا و یا برعکس را دارند کمک کرده و حتی به آنها در این زمینه، راهنمایی‌های ارزشمندی هم کرده است. بنابراین اگر قصد دارید تا به استرالیا پول ارسال کنید، همین حالا با کارشناسان صرافی آرسین تماس بگیرید و در این مورد با آنها مشورت کنید.

 

 

جمع‌بندی

ارسال پول به استرالیا از جمله کارهای مهمی است که هر فردی که به‌ هر دلیل به استرالیا مهاجرت کرده و یا یکی از نزدیکانش در این کشور زندگی می‌کند، به آن نیاز خواهد داشت. در این مقاله انواع چالش‌های انجام این کار را معرفی کرده و توضیحات آن را هم به شما ارائه کردیم. همچنین در پایان صرافی آرسین را به‌عنوان یکی از صرافی‌های خوشنام در این حوزه به شما معرفی کردیم که با استفاده از خدمات آن می‌توانید به‌راحتی به استرالیا پول ارسال کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.