کد خبر : 28952 / /
/

 

 

خرید دستگاه لیوان کاغذی با توجه به گسترش فرهنگ استفاده از لوازم یک بار مصرف غیر پلاستیکی در سالیان اخیر، با استقبال بسیار گسترده ای مواجه شده است.قیمت پایین، عدم نیاز به شستن و جلوگیری از ضررهای مالی ناشی از شکستن لیوان های شیشه ای، همه وهمه از دلایل علاقه صاحبان رستوران ها، تالارها، سالن های تشریفات و... به دستگاه تولید لیوان کاغذی محسوب می شود.

 

 

فارغ از این مسائل، تهیه دستگاه لیوان کاغذی از ایران کاپ می تواند به درآمدزایی رؤیایی و ویژه خانواده ها در فضاهای بین 20 الی 30 متر، کمک کند. کار با این تجهیزات، آنجایی جذاب تر می شود که بدانید مواد اولیه آن ها را می توانید به راحتی تهیه کنید و نحوه عملکرد دستگاه نیز کاملاً اتومات و بسیار راحت است.

ایران کاپ معتبرترین مرکز واردات دستگاه تولید لیوان کاغذی در ایران

مهندس قلی زاده، مدیرعامل ایران کاپ، اعلام کرد که تمام دستگاه های تولید لیوان کاغذی به صورت رسمی از گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد شده اند. ایشان با راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی، امکان کسب درآمد ماهیانه از ۴۰ الی ۵۰ میلیون را اعلام کردند..

دستگاه تولید لیوان کاغذی با ۱۲ ماه گارانتی معتبر ارائه می شود. دستگاه های وارداتی ایران کاپ با بالاترین سرعت در دقیقه، بدون نشتی و با کیفیت بالا عرضه می شوند. محیط مورد نیاز برای دستگاه های تولید لیوان کاغذی ۳۰ الی ۴۰ متر است و این دستگاه ها دارای قابلیت کار با برق تک فاز و سه فاز هستند.

قیمت و مشخصات دستگاه لیوان کاغذی ایران کاپ

مزایای دستگاه لیوان کاغذی

مزایای متعدد تجهیزات تولید لیوان های یک بار مصرف کاغذی، موجب شده تا بسیاری از کارفرمایان به خرید دستگاه لیوان کاغذی روی آورند. برخی از مهم ترین مزیت های این سیستم ها عبارت است از:

  • درآمد ماهانه بیش از 25 میلیون تومان
  • نیاز به کمترین فضا برای راه اندازی کسب وکار جذاب خود
  • فراهم شدن راه ساده برای سودآوری
  • قابلیت اتصال به برق تک فاز
  • تأمین راحت و ساده مواد اولیه برای تولید
  • فروش راحت و کم دغدغه
  • قیمت مقرون به صرفه؛ در عین کارایی ویژه.

در ادامه به بررسی اجمالی پارامترهای فوق می پردازیم؛ تا یک کسب وکار جذاب را به خانواده های عزیز ایرانی معرفی کنیم.

درآمد ماهانه بیش از 25 میلیون تومان با دستگاه لیوان کاغذی

با استفاده از این دستگاه ها، امکان دستیابی به درآمد ماهانه بین 25 الی 35 میلیون تومان را خواهید داشت؛ البته درصورتی که مشتریان خاص و بازار هدف خود را مشخص نمایید و به بازاریابی مؤثر ابتدایی بپردازید. به طور استاندارد می توانید با فروش 60 هزار لیوان کاغذی، 300 هزار تومان کسب درآمد داشته باشید. اگرچه شما باید به هزینه های مربوط به خرید مواد اولیه، جابه جایی لیوان به مقاصد فروش، تعمیرات تجهیزات تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی، هزینه های مصرف انرژی، انرژی و... نیز توجه نمایید. مطابق برآوردهای کارشناسان، حدوداً 5-6 ماه طول می کشد تا افراد تولیدکننده، به مشتریان ثابت و گسترده ای دسترسی پیدا کنند.

تولید لیوان کاغذی؛ با 20 تا 30 متر فضا!

علاوه بر عالی بودن قیمت دستگاه لیوان کاغذی، یکی دیگر از ویژگی های این تجهیزات، عدم نیاز به اجاره کارگاه های بزرگ برای استقرار این دستگاه ها است؛ چنان که می توانید با به کارگیری یک دستگاه تولیدی، کار خود را در فضایی با متراژ 20-30 مترمربع شروع کنید. همواره در این رابطه یک تفکر اشتباه وجود دارد و بعضی از متقاضیان فکر می کنند که تجهیزات با ابعاد بزرگ تر، شرایط عملکردی خاص تری را فراهم می کنند؛

این در حالی است که تجهیزات بزرگ تر، فقط قابلیت تولید لیوان های بیشتری را دارند. بزرگ تر بودن سایز این تجهیزات، به افزایش قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل منجر می شود.

تولید لیوان کاغذی؛ راهی ساده و بدون زحمت برای سودآوری

کارکرد اتوماتیک قیمت و مشخصات دستگاه لیوان کاغذی ، موجب شده تا خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی به انتخابی ویژه برای افرادی تبدیل شود که به دنبال راهی ساده و کم دردسر برای کسب سود هستند. لازم به ذکر است که فرآیند تهیه مواد اولیه و فروش این لیوان های یک بار مصرف نیز بسیار راحت است؛ همچنین شما هیچ دغدغه ای مبنی بر یافتن یک کارگاه بزرگ و یا اتصال به برق های صنعتی، نخواهید داشت.

قیمت و مشخصات دستگاه لیوان کاغذی ایران کاپ

فروش راحت؛ ارائه آسان محصولات تولیدی به مشتریان

پیش تر نیز اشاره نمودیم که دارندگان دستگاه لیوان کاغذی، باید به شناخت بازار هدف خود و انجام بازاریابی ویژه و تسخیر مشتریان، اقدام کنند. البته با توجه به افزایش میزان استفاده از لیوان های کاغذی و تقاضاهای بسیار برای خرید آن ها، نگرانی چندانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

به یاد داشته باشید که با پیدا کردن مشتریان مناسب، اعم از هتل ها، رستوران های بزرگ، تالارهای پذیرایی، فروشندگان ظروف یک بار مصرف و...، می توانید از همان روزهای اولیه شروع کار به درآمدهای ویژه ای دست یابید.

تولید لیوان کاغذی با انرژی خانگی؛ راحتی و کاربردی با تک فاز

راه اندازی اکثر تجهیزات تولید صنعتی، بااتصال به برق صنعتی (سه فاز) صورت می پذیرد. این در حالی است که تجهیزات تولید لیوان کاغذی، با برق تک فاز خانگی نیز کار می کنند؛ بنابراین شما با کمترین چالش های ممکن برای نصب دستگاه تولید لیوان کاغذی و راه اندازی کسب وکار خود روبه رو خواهید بود.

این گونه تجهیزات تولیدی با استفاده از برق خانگی تک فاز، بهینه سازی مصرف انرژی را به ارمغان می آورند. بسیاری از تولیدکنندگان با قبول سفارش های چاپ تبلیغات روی لیوان های تولیدی، هزینه های مصرف انرژی خود را جبران می کنند.

تأمین مواد اولیه: راحت و آسان برای تسهیل در تولید

برخلاف بسیاری از فعالیت های صنعتی که همواره با معضل نوسانات دلار و عدم تأمین مواد اولیه موردنیاز از کشورهای خارجی مواجه هستند، مواد اولیه تولید لیوان کاغذی در ایران، به راحتی در دسترس است؛ زیرا این مواد در کشور تولید می شوند.

افراد دارای دستگاه لیوان کاغذی، می توانند از متریال های اولیه مختلفی برای کار خود استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که باید برای انتخاب مواد اولیه مناسب، به پارامترهایی نظیر: کیفیت نهایی محصول، هزینه تمام شده، درجه سلامت، بازخورد عمومی و... توجه نمایید.

دستگاه لیوان کاغذی با قیمت مناسب: کارآیی بالا با هزینه پایین

امکان درآمدزایی بالا با این تجهیزات، موجب شده تا قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل، کاملاً مقرون به صرفه به نظر برسد؛ چراکه شما با تولید منظم، نگهداری صحیح از این تجهیزات و یافتن بازار هدف و مشتریان مناسب، در کمتر از یک سال می توانید هزینه خرید دستگاه های تولید لیوان های یک بار مصرف کاغذی را به جیبتان برگردانید. با توجه به عرضه انواع دستگاه ها در بازار کشور، باید بدانید که قیمت ارزان ترین دستگاه تولید لیوان کاغذی حدود 270.000.000 تومان است.

برای شروع کسب و کار در زمینه تولید لیوان کاغذی،دستگاه رول به رول سفره و انواع دستگاه های پخت نان و دستگاه تولید ظروف آلومینیومی و... می توانید با تماس به شماره های موجود در وب سایت ایران کاپ (صنعت ایران) به آدرس www.sanat-iran.com ، اطلاعات بیشتری دریافت کنید یا فرم درخواست مشاوره رایگان را در سایت تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان فروش باشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.