کد خبر : 28979 / /
/

اپل به 121 کارمند خود در شهر سن‌دیگوی کالیفرنیا گفته است که به شهر آستین در ایالت تگزاس نقل مکان کنند وگرنه با اخراج مواجه خواهند شد

 

 

طبق گزارش‌ها ظاهرا اپل به 121 کارمند خود در شهر سن‌دیگوی کالیفرنیا گفته است که به شهر آستین در ایالت تگزاس نقل مکان کنند وگرنه با اخراج مواجه خواهند شد.

این غول فناوری، اولتیماتوم را صادر کرده و به کارکنان تا پایان فوریه (اوایل اسفندماه) فرصت داده تا انتخاب کنند که یا به آستین نقل مکان کنند یا از این شرکت بروند. در این گزارش آمده است که اگر آن‌ها این کار را نکنند، در تاریخ 26 آوریل رسما اخراج خواهند شد.

منابع آگاه در این مورد به بلومبرگ گفته‌اند که اکثریت 121 نفر حاضر به جابجایی به ایالت تگزاس نیستند.

همانطور که در گزارش‌ها و اخبار تکنولوژی آمده است که گروهی از کارمندان اپل، که روی Siri کار می کنند، از این خبر در روز چهارشنبه مطلع شدند.

اپل دورکاری کارکنان را محدود کرد

چندی قبل اپل نیز حکم بازگشت به دفتر را صادر کرد و کارمندان را ملزم کرد حداقل سه روز در هفته به دفتر مراجعه کنند.

اکنون اپل حضور کارکنان را از طریق سوابق لوکیشن نظارت می‌کند و هشدارهایی را برای کارکنانی که از دستورات پیروی نمی کنند صادر می‌کند.

برخلاف سایر شرکت‌ها اپل از اخراج گسترده پرسنل خودداری کرده است

برخلاف بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری دیگر از جمله متا، آمازون و گوگل، اپل از سال گذشته توانسته است از اخراج گسترده نیروی کار خود جلوگیری کند.

گفتنی است هفته گذشته مایکروسافت از اپل پیشی گرفت و به عنوان با ارزش ترین شرکت جهان پیشی گرفت. مایکروسافت به ارزش بازار 2/89 تریلیون دلار رسید، در حالی که اپل اندکی کاهش یافت و به 2/87 تریلیون دلار رسید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.