کد خبر : 29003 / /
/

 

گاهی اوقات برخی عوامل و عناصر نظیر رژیم غذایی نادرست، کاهش وزن چشمگیر و ... سبب افتادگی پوست می شود. افتادگی پوست اغلب در برخی نواحی صورت، بالای بازوها، شکم، باسن، سینه و ... رخ می دهد که با استفاده از جراحی زیبایی تنه و اندام ها قابل اصلاح می باشد.

لیپوماتیک به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع جراحی زیبایی تنه و اندام ها

 یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع جراحی زیبایی تنه و اندام ها، لیپوماتیک است. این جراحی زیر مجموعه ای از پیکر تراشی است که به منظور تناسب اندام در فرد انجام می شود. این جراحی اغلب بر روی پهلو و شکم قابل اجرا بوده و شکل و فرم دلخواه در اندام فرد ایجاد می کند.

به عبارتی، عمل لیپوماتیک یکی از پرکاربردترین انواع جراحی زیبایی تنه و اندام ها است. این جراحی یک روش مدرن و غیر تهاجمی است. در خلال این روش چربی های زائد از بدن خارج شده و بر جذابیت و زیبایی بدن افزوده می شود. این جراحی به صورت موضعی و فاقد هرگونه عوارض جانبی است.

لیپوساکشن و مزایای آن

 

از دیگر انواع جراحی زیبایی تنه و اندام ها، لیپوساکشن یا چربی کشی است که در خلال آن چربی از بخش های مختلف بدن همچون شکم، باسن، ران و ... خارج می شود. این جراحی علاوه بر کاهش وزن بدن منجر به فرم دهی و شکل دهی هر چه بهتر بدن می شود.

لازم به ذکر است بدانید لیپوساکشن زیر مجموعه ای از پیکرتراشی است که با استفاده از آن، بافت چربی در بخش های مختلف بدن دفع می شود. این جراحی با استفاده از بی حسی موضعی انجام شده که به حفظ زیبایی و خوش حالتی بدن فرد کمک شایانی می کند.

لیپوساکشن که زیر مجموعه ای از جراحی زیبایی تنه و اندام ها است، بر روی تمام افراد مرد و زن قابل اجرا میباشد. هدف اصلی افراد از انجام این جراحی، از بین بردن چربی های زائد اطراف شکم، پهلو، ران و دیگر نقاط بدن می باشد.

 

دکتر علی پرند

فوق تخصص جراحی پلاستیک  زیبایی و ترمیمی

با سابقه درخشان در حوزه زیبایی و ترمیمی

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پایان‌نامه فوق‌تخصص حفظ و ارتقا راه‌های هوایی بعد از جراحی زیبایی بینی
  • بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • ثبت اختراع پایان نامه تخصصی جراحی عمومی در مورد بهبود اسکار ناشی از سوختگی با پماد انالاپریل و پسودوافدرین
  • دارای دانشنامه پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • فارغ التحصیل سازمان استعدادهای درخشان(سمپاد) کرمان

لیفت گردن به عنوان یکی از بهترین انواع جراحی زیبایی تنه و اندام ها

 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع جراحی زیبایی تنه و اندام ها که بر جذابیت و زیبایی ظاهری فرد تاثیر فوق العاده ای دارد، لیفت گردن است. در خلال این جراحی پوست زائد و چربی اضافه اطراف گردن از بین رفته و علائم پیری در فرد کاهش می یابد.

لازم به ذکر است بدانید برخی عوامل منجر به بروز چین و چروک بر روی گردن می شود. این موارد عبارتند از: وراثت، شرایط محیطی، استرس و اضطراب، سن و .... چنانچه افراد شاهد بروز این عارضه باشند می توانند با استفاده از لیفت گردن به عنوان زیر مجموعه ای از روش های جراحی زیبایی تنه و اندام ها به برطرف کردن آن اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.