کد خبر : 29050 / /
/

آب یکی از ضروریات اصلی برای حفظ سلامتی انسان محسوب می‌شود. با این وجود، منابع آب شهری و زیرزمینی ممکن است حاوی ذرات و نمک‌های مضر باشند که می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم سبب بروز بیماری‌های رایج گردند. به همین دلیل، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی برای تامین آب سالم و پاک اهمیت بسزایی دارد.

 

 

در این مطلب، قصد داریم بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در سال 1402 را مورد بررسی قرار دهیم. ما دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل، دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700 و دستگاه تصفیه آب تراست را به عنوان برترین دستگاه‌های سال 1402 معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

همانطور که گفتیم، اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب باشید، خود را در بین صد ها مدل تصفیه آب خواهید دید که نمیدانید کدام یک از آنها برای شما مناسب است. یا اطلاعات مناسبی در خصوص قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه آب ندارید. بنابراین به راهنمای خرید تصفیه آب که در ادامه آورده میشود، توجه کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی شامل اجزایی همچون مخزن تصفیه آب، پمپ افزایش جریان، شیر برقی، سوئیچ های فشار و ... می‌باشد. کاربرد این لوازم، در کیفیت و کارایی دستگاه تصفیه آب مورد استفاده است.

برای مثال هر چقدر که کیفیت پمپ و مخزن بالا تر باشد، این قطعات دیر تر خراب شده و هزینه و دردسر کمتری برای شما متحمل خواهد شد. بنابراین بهتر است در خرید تصفیه آب، دستگاهی را انتخاب کنید که در وهله اول دارای کیفیت قطعات بسیار خوبی باشد.

بهترین دستگاه‌های تصفیه آب در سال 1402

images_1708915497_65dbfb2944827.jpg

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل

تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل، یکی از پرفروش ترین آب تصفیه کن های حال حاضر در ایران است. این دستگاه از قطعات تماما تایوانی ساخته شده است که کیفیت آن را با نمونه های تولید شده در کشورهای صاحب سبک تصفیه آب قابل مقایسه و رقابت میکند. همچنین، این دستگاه قابلیت حذف بیش از ۹۹٪ املاح مضر و ذرات محلول در آب را دارد.

دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700

تصفیه آب هیوندای مدل H700  نیز جزو با کیفیت ترین آب تصفیه کن های سال 1402 بوده است. این دستگاه هفت مرحله و همه قطعات آن تایوانی است. همچنین، این دستگاه قابلیت حذف بیش از ۹۹٪ باکتری‌ها و ویروس‌های مضر را نیز دارد.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست

تصفیه آب تراست، یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در ایران است. در ساخت دستگاه لایف واتر مدل تراست از قطعات تایوانی و ویتنامی استفاده شده است که کیفیت بسیار مناسبی را به آن ارائه کرده است. علاوه بر آن قیمت مناسب این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه، تراست را به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب در سال 1402 تبدیل کرده است.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

اینکه چه دستگاه تصفیه آبی برای خانه خود انتخاب کنیم، یک تصمیم مهم و تاثیرگذار بر سلامتی است. در این مطلب، ما به بررسی برترین گزینه‌های دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 1402 پرداختیم و مدل‌های لایف واتر نوبل، هیوندای H700 و تراست را به عنوان بهترین انتخاب‌ها معرفی کردیم.

علاوه بر این مدل‌ها، گزینه‌های دیگری نیز در بازار موجود است که می‌توانید با مشاوره از کارشناسان پاکاب گستر، متناسب با بودجه خود از آن‌ها آگاهی یابید.

در هر صورت، پیش از تصمیم‌گیری نهایی، بهتر است با متخصصان تصفیه آب مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکته حائز اهمیت این است که نوشیدن آب تصفیه شده و سالم برای حفظ سلامتی شما و خانواده‌تان بسیار ضروری است. امیدواریم این مطلب به شما در انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب کمک کرده باشد تا همواره سلامتی خود و عزیزانتان را در اولویت قرار دهید.

خرید تصفیه آب ارزان قیمت

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب با هزینه کم، می‌توانید به چند گزینه تمرکز کنید. اولین گزینه این است که از خرید اقساطی بهره ببرید. شرکت پاکاب گستر این فرصت را برای شما فراهم کرده تا تمام دستگاه‌های تصفیه آبی که ارائه می‌دهد را به صورت اقساطی بخرید، این روش به شما امکان می‌دهد تا یک دستگاه با کیفیت با قطعات برتر مانند هیوندای یا لایف واتر نوبل پلاس را به دست آورید.

همچنین، اگر از خرید اقساطی استفاده نمی‌توانید کرد، دستگاه‌های تصفیه آبی وجود دارند که با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند و دارای کیفیت قابل قبولی هستند. به عنوان مثال، دستگاه‌های تصفیه آب 6 مرحله CCK یا تصفیه آب شش مرحله سافت واتر و همچنین دستگاه‌های تصفیه آب لایف واتر مدل اکو یا اکو پلاس از جمله انتخاب‌های مناسب با قیمت مناسب هستند.

خرید تصفیه آب از مرکز معتبر

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب مناسب، باید نکاتی که در بالاتر توضیح داده شده را رعایت کنیم. اما این ممکن است برای خریداران عادی کار سختی باشد؛ چرا که قطعات مختلف و اصول تصفیه آب به خوبی شناخته نشده‌اند. بنابراین، خرید از یک مرکز معتبر تصفیه آب، بهترین راهکار است.

تصفیه آب پاکاب گستر، شرکتی با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه تولید و فروش تصفیه آب خانگی، انواع دستگاه‌ها، فیلترها و قطعات تصفیه آب را به فروش می‌رساند. همه تصفیه آب‌هایی که در شرکت بازرگانی پاکاب گستر شیرمحمدی به فروش می‌رسند، دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند که خیال خریداران را از هر بابتی راحت می‌کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.