کد خبر : 29077 / /
/

 

 

قابلیت دریافت پیامک از کاربران خود (قدم به قدم)

اگر صاحب کسب و کار آنلاین هستید نباید بیخیال به تعامل و ارتباط با مشتری شوید این نوع کسب و کار نیاز به ارتباط بیشتری با مخاطب دارد تا اعتماد آنها را جلب کند و آنها را به مشتری وفادار تبدیل کند.

یکی از ویژگی هایی که قطعا در سازماندهی بازخورد های کاری شما میتواند موثر باشد، مدیریت پیامک دریافتی است.

 

بدین ترتیب کاربران بعد از ارسال پیامک انبوه و اطلاع رسانی، میتوانند پاسخ مشتریانشان را نیز دریافت کرده و بعد از تجزیه و تحلیل و ارائه آمار های هوشمند سامانه، با بینش وسیع تری نسبت به اقدامات آتی کسب و کار خود قدم بردارند.

امروز قصد داریم تا درباره اهمیت دریافت پیامک از سمت کاربران و چگونگی مدیریت و سازماندهی هوشمند توسط آنها در یک پنل پیامکی هوشمند به نام سیب اس ام اس صحبت کنیم.

برای اینکه هرچه زودتر از امکانات سامانه پیامکی سیب اس ام اس بهرمند شوید، میتوانید به آدرس اینترنتی آن Sibsms.com مراجعه نمایید.

دریافت پیامک از طریق خطوط اختصاصی

بعد از ثبت خرید پنل اس ام اس ارزان ، سرشماره ای تحت عنوان خط اختصاصی هدیه، به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد که افراد می توانند به راحتی اس ام اس های خود را با استفاده از آن ارسال کنند.

اگر میخواهید تا علاوه بر ارسال پیامک، قابلیت دریافت پیامک را هم داشته باشید میتوانید با خرید خط اختصاصی ، این قابلیت را به پنل پیامکی خود بیافزایید.

برای خرید خط اختصاصی میتوانید از طریق پنل پیامکی sibsms ، خط اختصاصی مورد نظر تان را تهیه کنید.

مدیریت پیامک های دریافتی

در ادامه به برخی از امکاناتی که در راستای مدیریت محتوای پیامک های دریافتی کاربران، طراحی شده اند میپردازیم.

منشی پیامکی

با استفاده از این ویژگی میتوانید برای مدیریت پیامک های دریافتی خود منشی پیامکی به صورت 24 ساعته ی هر هفت روز هفته استخدام کنید!

با استفاده از منشی پیامکی میتوانید در سامانه پیامکی را با تعیین کلیدواژه های مخصوص، به افرادی که پیامک های مختلفی ارسال میکنند، پاسخ های متفاوتی ارسال کنید.

برای مثال میتوانید برای تمامی کسانی که متن ارسالی آنها شامل کلیدواژه ی تعریف شده، باشند ارسال پیامک تشکر انجام دهید.

با تعیین شروط برای پیامک های دریافتی(شرط متن > شروع شود / شامل باشد / شامل نباشد / مخالف باشد ) میتوانید به راحتی دریافتی های خود را فیلتر کرده و محتوای دریافتی را مدیریت کنید.

علاوه بر متن میتوانید برای شماره های ارسال کننده نیز شرایطی تعیین کنید تا شماره ها نیز بعد از تایید شدن توسط فیلتر های تعیین شده در تجزیه و تحلیل آماری شما اثرگذار شوند.

برای مثال میتوانید شماره و یا شماره های خاصی را مسدود کرده تا در تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های شما اثری نداشته باشند.

همچنین میتوانید با تعیین شرایطی شماره هایی که تنها در یک سرشماره قرار دارند در آمار شما محسوب شوند.(دریافت پیامک تنها از سر شماره های 0912).

با استفاده از این فیلتر میتوانید از دریافت پیامک های کسانی که در حوزه ی جغرافیایی شما نیستند امتناع کنید.

همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت فوروارد منشی پیامکی ، تمام پیامک های دریافتی را به خط شخصی خود یا فوروارد کرده تا هر پیامکی که به پنل پیامکی شما ارسال میشود به خط شخصی شما فوروارد شده تا لحظه به لحظه از آمار پیامک های دریافتی خود آگاهی داشته باشید.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

برگزاری همه پرسی پیامکی یکی دیگر از قابلیت های سامانه سیب اس ام اس بوده که با استفاده از این ویژگی میتوانید بین کاربران و یا مشتریان خود نظرسنجی و یا مسابقه ای برگزاری کرده و تجربه ی دلپذیری از یک پنل پیامکی را داشته باشید.

همچنین میتوانید با کمک منشی پیامکی به تمامی کسانی که در مسابقه و یا نظرسنجی پیامکی شما شرکت کردند، به صورت خودکار پیامک تشکر ارسال کنید.

علاوه بر آن با تعیین گزینه های مسابقه و گزینه ی صحیح، از بین کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کردند، به تعداد مورد نظر شما ، افرادی به صورت رندوم به عنوان برنده مسابقات معرفی شوند.

تفکیک پیامک های دریافتی

فرض کنید صاحب فروشگاهی هستید و کالاهای متفاوتی مانند کالای الف ، کالای ب، کالای ج را برای فروش عرضه کرده اید.

با قرار دادن کلید واژه های الف، ب و ج در سیستم منشی پیامکی خود و تعریف دسته بندی های لازم سامانه سیب اس ام اس به صورت هوشمند افرادی که خواستار کالای الف بودند را در پوشه ی الف، افرادی که خواستار کالای ب بودند را در پوشه ی ب و …تقسیم بندی کرده و این فرآیند در تفکیک مشتریان کالاهای شما نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

ارسال پیام صوتی انبوه

سامانه سیب اس ام اس ، یک سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و تماس صوتی انبوه است. شما می توانید باارسال پیام صوتی انبوه  نیز تعامل داشته باشید.

مثلا کاربران با شماره گیری عدد 1 حین تماس صوتی شما، در پنل پیامکی شماره شان ثبت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

02191012767

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.