کد خبر : 29085 / /
/

 

 

دوربین‌ سیم کارت خور یا همان دوربین‌های تحت شبکه، ابزاری قدرتمند برای نظارت و مانیتورینگ است. این دوربین‌ها با استفاده از یک سیم کارت، به اینترنت متصل شده و قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر جایی که دسترسی به اینترنت وجود دارد فراهم می‌شود. دوربین سیم کارت خور بسیار محبوب بوده و کاربردهای فراوانی را شامل می‌شود. نصب آسان، دسترسی از هر جایی، اطمینان از امنیت، قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر و قابلیت پخش زنده ازجمله مزیت‌های این دوربین‌ها هستند که به آن‌ها برتری بخشیده‌اند.

 

بررسی انواع دوربین سیم کارت خور

این دوربین‌ها انواع مختلفی و در سایز های دوربین کوچک یا بزرگ هستند که هریک از آن‌ها مزیت‌ها و کاربردهایی را شامل می‌شوند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

شماره تماس دوربین های سیم کارت خور 09380389081 - 09050208350

1. دوربین‌های بی‌سیم

دوربین‌های بی‌سیم دوربین‌هایی هستند که برای اتصال به اینترنت از شبکه بی‌سیم استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها با استفاده از یک سیم کارت 3G یا 4G به اینترنت متصل می‌شوند و قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر جایی که دسترسی به اینترنت وجود دارد فراهم می‌شود.

2. دوربین‌‌ با سیم کارت 4G

دوربین سیم کارت خور با سیم کارت 4G دوربینی است که برای اتصال به اینترنت از یک سیم کارت 4G استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها با سرعت بالای اینترنت 4G به اینترنت متصل می‌شوند و قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر جایی که دسترسی به اینترنت وجود دارد فراهم می‌شود.

3. دوربین‌ با سیم کارت 3G

دوربین‌ با سیم کارت 3G دوربینی است که برای اتصال به اینترنت از یک سیم کارت 3G استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها با سرعت پایین‌تری نسبت‌به دوربین‌های با سیم کارت 4G به اینترنت متصل می‌شوند و قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر جایی که دسترسی به اینترنت وجود دارد امکان‌پذیر است.

images_1711006717_65fbe3fd78f59.JPG

4. دوربین‌های پانوراما

دوربین‌های پانوراما دوربین‌هایی هستند که قابلیت چرخش 360 درجه را دارند. این دوربین‌ها با استفاده از چند لنز، تصاویر پانوراما را ضبط می‌کنند و با استفاده از یک سیم کارت به اینترنت متصل می‌شوند.

5. دوربین‌های مخفی

دوربین سیم کارت خور کوچک دوربینی است که در محیط‌هایی که نیاز به نظارت دارند به‌صورت مخفی نصب می‌شود. این دوربین‌ها با استفاده از یک سیم کارت به اینترنت متصل می‌شوند و قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر جایی که دسترسی به اینترنت وجود دارد امکان‌پذیر است.

6. دوربین‌های PTZ

دوربین‌های PTZ دوربین‌هایی هستند که قابلیت چرخش 360 درجه و تغییر زاویه دید را دارند. این دوربین‌ها با استفاده از یک سیم کارت به اینترنت متصل می‌شوند و کارایی بالایی دارند. به این نوع دوربین، دوربین سیمکارت خور چرخشی و دوربین سیم کارت خور اسپید دام نیز می‌گویند. این دوربین‌ها یکی از قوی‌ترین دوربین‌های مداربسته برای کنترل تردد و بررسی جزئیات محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

به‌طورکلی، باید بیان کرد که انواع دوربین سیم کارت خور، ابزاری بسیار قدرتمند برای نظارت و مانیتورینگ هستند. باتوجه‌به نوع دوربین می‌توانید به‌راحتی به امنیت خود اطمینان حاصل کنید و در صورت وقوع هرگونه حادثه، به‌راحتی به تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین دسترسی پیدا کنید. این دوربین‌ها در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که دوربین سیمکارت خور ارزان بسیار پرطرفدار هستند. می‌توان گفت آن‌ها باتوجه‌به قیمت مناسبی که دارند از کیفیت و کارایی خوبی نیز برخوردارند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.