کد خبر : 29087 / /
/

فروش استخر بادی اینتکس مناسب کودک و بزرگسال با قیمت ارزان در سایت اصلی اینتکس نمایندگی محصولات بادی تفریحی در ایران

 

در دنیای امروزی، افراد ساعات بسیار زیادی را در محل کار خود سپری می‌کنند؛ به‌همین دلیل، معمولا زمان کافی برای پرداختن به تفریحات متنوع را ندارند. در چنین شرایطی، خرید استخر بادی می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده به‌حساب آید. استخرهای بادی ازجمله محصولات پرطرفداری هستند که طی چند سال اخیر، بر میزان تولید آن‌ها در انواع مختلف افزوده شده است. تنوع این استخرها به قدری بالاست که برای تمامی رده‌های سنی اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال قابل استفاده هستند.

در این مطلب، استخرهای بادی مختلف را معرفی کرده و درباره بهترین فروشگاه استخر بادی، همچنین قیمت و مزایای خرید این محصول، اطلاعاتی ارائه داده‌ایم.

 

انواع استخر بادی

استخرهای بادی در اندازه‌های مختلف و با طراحی‌های گوناگون تولید می‌شوند؛ به‌طوری‌که برخی از آن‌ها برای کودکان و برخی دیگر، برای استفاده بزرگسالان مناسب هستند. در این بخش، به ارائه توضیحاتی درباره هرکدام از این استخرها پرداخته‌ایم:

استخر بادی کودک

امروزه وسایل و محصولات بسیار متنوعی برای بازی و تفریح کودکان تولید و وارد بازار شده‌اند؛ در این میان، استخرهای بادی یکی از بهترین و مهیج‌ترین تفریحات برای کودکان به‌حساب می‌آیند. راه‌اندازی این استخرها بسیار ساده است و شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید.

استخر بادی بچه‌گانه در مدل‌های مختلف طراحی می‌شود؛ بنابراین، خریداران می‌توانند باتوجه‌به سن و قد کودک خود، بهترین و مناسب‌ترین استخر را خریداری کنند. ظرفیت استخرهای بادی نیز با یکدیگر تفاوت داشته و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

استخر بادی بزرگسال

خبر خوبی که برای شما عزیزان داریم این است که افراد بزرگسال نیز همچون کودکان، می‌توانند از لذت استفاده از استخر بادی بهره‌مند شوند. استخرهای بادی مخصوص بزرگسالان، ابعاد بزرگ‌تری داشته و ارتفاع بیشتر نیز دارند. بدنه این نوع استخرها، مقاوم‌تر از استخرهای کودکان بوده و از پی‌وی‌سی دولایه تشکیل شده است؛ همچنین لازم به ذکر است که استخر بادی بزرگ، از قیمت بالاتری در مقایسه با استخر بادی کودک برخوردار است. دلیل این تفاوت قیمت هم استفاده از مواد اولیه مقاوم‌تر در ساختار استخر بزرگسال است.

مزایای خرید استخر بادی

استخرهای بادی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن تفریحات لذت‌بخش بوده و دارای مزایای متعددی هستند. در این بخش، مهم‌ترین مزایای استخر بادی اینتکس را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

راه‌اندازی آسان

راه‌اندازی استخر بادی intex با استفاده از پمپ آب دستی انجام می‌شود؛ به‌طوری‌که دریچه‌هایی روی بدنه استخر به‌منظور باد کردن آن تعبیه شده‌اند. البته خوب است بدانید که راه‌اندازی این نوع استخرها ممکن است باتوجه‌به ساختار و اندازه آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد؛ به‌عنوان مثال، استخر بادی بزرگ به‌علت داشتن اجزای بیشتر نسبت‌به استخر کوچک، دارای دریچه‌های بیشتری است.

استخرهای بادی در زمان بسیار کوتاهی باد می‌شوند و پس از باد شدن، می‌توان از آن‌ها بهره‌برداری کرد. برای باد کردن این استخرها باید ابتدا نازل پمپ باد را به دریچه وصل کنید و هنگامی که استخر به اندازه کافی باد شد، از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود، این است که از کجا متوجه شویم استخر به میزان کافی باد شده است؟

دریچه‌های استخر بادی اینتکس طوری طراحی‌ شده‌اند که بعد از ورود مقدار باد مورد نیاز به استخر، از وارد شدن بیش از اندازه باد جلوگیری می‌کنند. این قابلیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از خراب شدن یا ترکیدن بدنه استخر ممانعت می‌کند.

سازگاری با محیط

بدنه استخرهای بادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است؛ بنابراین، دوام و استحکام بالایی دارند و می‌توان در محیط‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. علاوه‌براین، کف این نوع استخر از لایه‌های متعددی تشکیل شده که در ارتباط با سطوح مختلف دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شوند؛ همچنین گفتنی است که بدنه استخر بادی intex کاملا غیرقابل نفوذ بوده و درنتیجه، آب و رطوبت از داخل آن نشت پیدا نمی‌کند.

قابل حمل بودن

یکی دیگر از مزایا و خصوصیات بسیار مهم استخرهای بادی، سبک و قابل حمل بودن آن‌هاست. این محصول به‌علت برخورداری از بدنه‌ای توخالی، وزن کمی داشته و افراد می‌توانند به‌سادگی آن را جابه‌جا کنند. سهولت حمل این نوع استخر به‌قدری بالاست که می‌توانید آن را در مسافرت نیز همراه خود ببرید؛ حتی بزرگ‌ترین استخرهای بادی هم در وضعیت خالی و بدون باد، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند که این ویژگی می‌تواند برای علاقمندان به تفریحات آبی به‌شدت حائز اهمیت باشد.

قیمت استخر بادی

تعداد قابل‌توجهی از افراد تمایل به خرید استخر بادی ارزان دارند؛ اما خوب است بدانید که قیمت این محصول براساس عوامل متعددی تعیین می‌شود که مهم‌ترین این عوامل به‌شرح زیر هستند:

کیفیت

کیفیت محصول، یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت آن به‌حساب می‌آید؛ به‌طوری‌که هرچه یک کالا باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید که هر قیمت بالایی حاکی از کیفیت بالا نیست؛ بنابراین، بهتر است پیش از خرید، اطلاعات دقیقی درباره محصول مورد نظر خود و همچنین قیمت آن در فروشگاه‌های مختلف کسب کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

ابعاد

از دیگر عوامل موثر بر قیمت استخر بادی می‌توان به ابعاد و عمق استخر اشاره کرد؛ با این حساب، استخر بادی بزرگسال و همچنین استخر بادی عمیق از قیمت بالاتری نسبت‌به استخرهای بادی کودک و استخرهای کم‌عمق برخوردار خواهند بود.

برند تولیدکننده

برند تولیدکننده محصول، یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر قیمت آن است. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید استخرهای بادی مشغول به فعالیت هستند و هرکدام از آن‌ها، محصولات خود را براساس فاکتورهای خاصی قیمت‌گذاری می‌کنند؛ اما به‌صورت کلی، استخر بادی قیمت چندان بالایی نداشته و اغلب مردم می‌توانند به‌راحتی برای خرید آن اقدام کنند.

معرفی بهترین فروشگاه استخر بادی

در این مطلب، استخر بادی کودک و بزرگسال را معرفی کرده و در مورد مزایا و قیمت این محصول، اطلاعاتی به شما کاربران گرامی ارائه دادیم. اگر شما هم قصد خرید انواع استخر بادی اعم از استخر بادی عمیق، استخر بادی کودک، استخر بادی ارزان و ... را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. اینتکس سالیان سال است که در زمینه تولید استخرهای بادی مشغول به فعالیت بوده و توانسته رضایت حداکثری خریداران را دریافت کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.