کد خبر : 29098 / /
/

 

 

1. به طور منظم زبان را تمرین کنید

این ایده بسیار ساده به نظر می رسد اما پیروی از آن و پایبندی به آن برای تسلط بر زبان انگلیسی ضروری است. تکرار روشی است که مغز ما برای ذخیره اطلاعاتی مانند واژگان و دستور زبانی که یاد می‌گیریم کار می‌کند، به عنوان مثال، در حافظه بلندمدت خود باید اطلاعاتی را که می‌خواهیم به خاطر بسپاریم چندین بار تکرار کنیم و معمولاً بسیاری از افراد در آن اشتباه مهلکی مرتکب می‌شوند. وقفه های طولانی در طول فرآیند تکرار.

معمولاً هفته ای یک یا دو بار به یک موسسه آموزش زبان بروید یا با دانلود مکالمه زبان انگلیسی clt زبان را به صورت آنلاین دنبال کنید. اما یک سبک زندگی پرمشغله ممکن است به ما اجازه ندهد که بیشتر مطالعه کنیم. اگر هفته ای یک بار مطالعه کنید، احتمالاً وقتی زمان درس بعدی فرا می رسد، بیشتر چیزهایی را که در اولین درس آموخته اید فراموش خواهید کرد. هدف در اینجا صرف ساعت های طولانی برای مطالعه نیست، بلکه فقط چند دقیقه در روز است.

 

2. روش های مختلف را برای یادگیری زبان انگلیسی امتحان کنید

هیچ روش واحدی وجود ندارد که برای همه افراد ایده آل باشد و بتوان به تنهایی در یادگیری زبان انگلیسی به آن اعتماد کرد. حتی اگر یک معلم داشته باشید که تمام مهارت های اساسی یادگیری زبان را برای شما پوشش می دهد، از مطالعه مستقل، تنوع بخشیدن به منابع یادگیری و استفاده از زبان انگلیسی در زندگی روزمره خود نیز بهره مند خواهید شد. این بدان معنا نیست که باید درس های معلم فعلی خود را لغو کنید یا کتاب مورد استفاده خود را رها کنید، بلکه می توانید آنها را با روش های مختلف و متنوع یادگیری و تمرین زبان انگلیسی تکمیل کنید. اگر قرار باشه فقط یک روش را برای یادگیری زبان انگلیسی به شما معرفی کنم به نظرم بهترین روش آموزش زبان با سریال فرندز هست که هم جنبه طنز داره و هم به سادگی انگلیسی واقعی را می‌آموزید.

 

3. از ابتدا سعی کنید انگلیسی صحبت کنید

ممکن است فکر کنید که اگر سطح شما به اندازه کافی پیشرفته نباشد، کار سختی است، اما مهم است که به محض شروع یادگیری شروع به صحبت کردن به زبان انگلیسی کنید. البته اولین مکالمات شما ساده خواهد بود، مانند سلام کردن، معرفی خود، صحبت در مورد آب و هوا و غیره، اما هر چه زودتر شروع به صحبت کردن به زبان انگلیسی کنید، هر چه زودتر یادگیری خود را شروع کنید، بهتر است.

یادگیری زبان های خارجی به طور کلی تنها محدود به حل صحیح تمام کارها و تمرین های مورد نیاز شما نمی شود، زیرا همچنان زمانی که مجبور باشید به زبانی که در حال یادگیری هستید صحبت کنید، به خصوص زمانی که از آن استفاده می کنید، با مشکلی مواجه خواهید شد. در زندگی روزانه. برای جلوگیری از این امر، باید بلافاصله شروع به صحبت کردن به زبان انگلیسی کنید.

 

4. انگلیسی را در زندگی روزمره خود ادغام کنید

یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارد که فرد آن را با فعالیت هایی که به صورت روزانه انجام می دهد ادغام کند، زیرا می توانید این فعالیت ها یا بخشی از آنها را به زبان انگلیسی انجام دهید.

همچنین، اگر به گوش دادن به آهنگ ها علاقه دارید، می توانید آهنگ هایی را به زبان انگلیسی گوش دهید، که در آن می توانید متن آهنگ مورد نظر خود را به صورت آنلاین پیدا کنید و سپس آنها را بخوانید و همزمان گوش دهید.

 

5. از اشتباه کردن یا سوال پرسیدن نترسید

اگرچه در ابتدا دشوار است، اما همیشه تلاش برای صحبت کردن، حتی اگر برخی اشتباهات مرتکب شوید، پرسیدن سوال و درخواست کمک به چند دلیل بسیار مهم است، از جمله:

- اول، اشتباه کردن بخشی طبیعی از فرآیند یادگیری است. ما به سادگی نمی توانیم بدون اشتباه یاد بگیریم. اگرچه ممکن است گاهی خجالتی باشید، اما بهتر است اشتباه کنید و از آنها درس بگیرید تا اینکه اصلاً از صحبت کردن خودداری کنید، بنابراین فرصتی نخواهید داشت که اشتباهات خود را تشخیص دهید و بعداً از آنها اجتناب کنید.

- ثانیاً درخواست کمی کمک یا توضیح از مردم قابل قبول تلقی می شود. نکات دشواری در دستور زبان انگلیسی وجود دارد، و کلماتی هستند که معانی متعدد یا معانی استعاری دارند که گاهی درک آنها گیج کننده و گاهی اوقات پیچیده است. طبیعی است که از معلم یا دوستان خود بخواهید که یک کلمه یا عبارت را توضیح دهند، اما اگر به تنهایی در حال یادگیری هستید، در دوره آموزش تصویری امریکن انگلیش فایل ویرایش سوم، توضیح معانی کلمات یا اصطلاحات در جزوات آمده و نیاز به کمک پیدا نخواهید کرد.

 

6. در یادگیری خود فعال باشید

روش های مختلف یادگیری برای همه افراد وجود دارد. اما به طور کلی، هر چه بیشتر فعال باشید، پیشرفت بیشتری خواهید داشت و سریعتر به زبان انگلیسی تسلط خواهید داشت، به عنوان مثال، راه هایی است که می توانید در یادگیری خود فعال تر باشید:

  • هنگام خواندن متن یا تماشای فیلم، کلمات و عبارات مفید را به همراه ترجمه آنها در دفترچه یادداشت کنید.
  • هنگام گوش دادن یا تماشای چیزی، صدا یا تصویر را مکث کنید و چند جمله یا کلمه را بعد از گوینده تکرار کنید و سعی کنید تلفظ و تلفظ صحیح آنها را تمرین کنید.
  • پس از خواندن کتاب یا تماشای فیلم، آن را با یکی از دوستان یا همکارانی که مانند شما در حال یادگیری زبان هستند، در میان بگذارید.
  • اگر با کسی صحبت می‌کنید و او چیزی می‌گوید که شما نمی‌فهمید، از او بخواهید حرف‌هایش را تکرار کند یا توضیح دهد.

 

7. از یادگیری لذت ببرید!

یادگیری زبان انگلیسی یک فرآیند جدی است، اما آن را زیاد جدی نگیرید یا لذت یادگیری را از دست ندهید، مهم است که از آن لذت ببرید و در حین یادگیری کمی سرگرم شوید. به عنوان مثال، می توانید برخی از جوک ها را بخوانید یا به موسیقی گوش دهید یا موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس با افرادی که علایق مشترک شما را به زبان انگلیسی دارند گفتگو کنید.

 

یادگیری زبان بسیار بیشتر از یادگیری مجموعه ای از واژگان یا یادگیری قواعد دستور زبان است، بلکه دریچه ای است که از طریق آن می توانید کل جهان را با تاریخ ها، فرهنگ ها و تمدن های مختلف آن بیاموزید، بنابراین یادگیری زبان انگلیسی اگر بخواهید و روی آن کار کنید، ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کنید سرگرم کننده باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.