کد خبر : 29106 / /
/

 

در حوزه پویای ارزهای دیجیتال، اتریوم دومین دارایی ارزشمند بازار، با افزایش قیمت اخیر خود موجی از اخبار را به راه انداخته است. از آنجایی که سرمایه‌گذاران مشتاقانه حرکات بازار ارزهای دیجیتال را رصد می‌کنند، مسیر اتریوم به نقطه کانونی برای بسیاری تبدیل شده است که هم نشان‌دهنده فرصت برای خرید اتریوم و هم عدم اطمینان در چشم‌انداز ارز دیجیتال است. با ارزش بازار بیش از ۴۲۲ میلیارد دلار، اتریوم همچنان توجه معامله‌گران باتجربه و تازه واردانی را به‌تازگی وارد دنیای دارایی‌های دیجیتال می‌شوند، به خود جلب می‌کند.

با وجود نوسانات زیاد قیمت اتریوم، جریان خروجی اتریوم افزایش یافته است. درحالی‌که بسیاری از معامله‌گران از این فرصت برای ترید استفاده می‌کنند، همچنان سرمایه‌گذاران بلندمدت امیدوار به بازگشت روند صعودی اتریوم هستند. طی چند هفته گذشته، اتریوم (ETH) در محدوده قیمت ۳۵۰۰ دلار نوسان کرد و فراتر از آن نرفت. با این حال، اصلاح اخیر قیمت ETH در نمودارها به‌طور قابل‌توجهی ارزش آن را پایین آورد و به تغییر در احساسات جامعه دامن زد.

جریان خروجی در حال افزایش است

با این حال، علی‌رغم این اصلاح، از ماه مارس، تقریباً ۱.۰۰۰.۰۰۰ ETH، معادل ۳.۵۲ میلیارد دلار، از مبادلات خارج شده است. این روند علی‌رغم چالش‌ها و نگرانی‌های کلان اقتصادی در مورد رد احتمالی یک ETH ETF نقطه‌ای توسط SEC ادامه دارد.

چنین جریان‌های خروجی نشان می‌دهد که افراد فعالانه در فعالیت‌های واقعی در شبکه اتریوم، مانند پرداخت‌های تراکنش، سهام‌داری و بازپرداخت شرکت می‌کنند. این همچنین به این معنی است که آنها با وجود شرایط نامطلوب بازار، به‌جای اینکه صرفاً در معاملات سوداگرانه شرکت کنند، به حفظ ETH اطمینان دارند. با این وجود، نقدینگی برای نقطه ETH همچنان ارزش بالایی دارد.

سرمایه گذاران بلند مدت امیدوار هستند.

2

با توجه به اصلاح قیمت، نسبت MVRV ETH به‌طور قابل توجهی کاهش یافت. این نشان داد که اکثر دارندگان ارز اتریوم در زمان نگارش این مقاله سودآور نبودند. این را می‌توان مثبت تفسیر کرد زیرا اکثر این دارندگان انگیزه‌ای برای فروش دارایی‌های خود ندارند و قیمت ETH می‌تواند سطوح فعلی خود را در آینده حفظ کند. علاوه بر این، میزان معاملات Long/Short برای اتریوم نیز طی چند هفته گذشته افزایش یافته است.

 اتریوم هم اکنون در حال تلاش برای خروج از محدوده ۳۵۰۰ دلار است و بیرون آمدن از این روند نزولی است. مقاومت کلیدی اصلی این رمزارز در سطح ۳۵۵۰ دلار قرار دارد که در بالای آن اتریوم می‌تواند دوباره روند صعودی خود را پیش گیرد. چنانچه اتریوم بتواند این محدوده را با موفقیت پشت سر بگذارد می‌تواند به سطح ۳۶۸۰ و ۳۷۸۰ نیز حرکت کند. تحلیلگران حوزه کریپتو معتقدند با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین و همچنین افزایش قیمت این رمزارز، قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها نیز رشد می‌کند.  

3

سخن پایانی

در بحبوحه افزایش قیمت اتریوم و پویایی بازار، برای سرمایه‌گذاران ضروری است که دقت لازم را انجام دهند و از چشم‌انداز در حال تحول ارزهای دیجیتال مطلع باشند. درحالی‌که پتانسیل رشد و سود وجود دارد، پیمایش در پیچیدگی‌های بازار کریپتو مستلزم بررسی دقیق ریسک و پاداش است.

در نتیجه، افزایش اخیر قیمت اتریوم بر اهمیت آن در چشم‌انداز همیشه در حال تحول دارایی‌های دیجیتال تأکید دارد. همان‌طور که سرمایه‌گذاران به نظارت بر روندها و تحولات بازار ادامه می‌دهند، سفر اتریوم پیامدهایی برای پذیرش گسترده‌تر فناوری بلاک چین و آینده مالی غیرمتمرکز دارد. در دنیایی که با نوآوری و پیشرفت تکنولوژی هدایت می‌شود، اتریوم به‌عنوان چراغی از امکان در قلمرو ارزهای دیجیتال است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.